Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 A x B x C = 36 A + B + C = n en de hoogste waarde komt maar één keer voor. Dat kan al kloppen met 1, 1 en 36 of 1, 2 en 18, etc. Vlgens mij is je raadsel niet oplosbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Toch is er maar één antwoord mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Vertel maar Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Hoe kan het dat de man het nog niet weet als hij n wel weet? Hij weet n (= het huisnummer van de overburen) namelijk wel, wij alleen niet. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 nog niet zeggen he! - Ursa: ik pm je! want ik weet het denk ik - Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2013 Hoe kan het dat de man het nog niet weet als hij n wel weet? Hij weet n (= het huisnummer van de overburen) namelijk wel, wij alleen niet. Oh shit, ik snap het. Daar baal ik zo van he, dat ik dat dan niet zie. Lesje nederigheid 2 2 9 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Niemand een nieuwe vraag? Nou vooruit, geef ik er één. Stel je voor, op een maandag middag sta je voor de spiegel en je krijgt een moment van helderheid. Je ziet jezelf in een werkelijk realistisch perspectief. Al die tijd ben je een pinguïn geweest. (Een koningspinguïn om precies te zijn.) Wat is het eerste wat je na die ontdekking wilt gaan doen? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Hem opschrijven en indien mogelijk naar handelen. Word er bij jou thuis het ND gelezen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Niet meer (kost me te duur enzo). Wanneer kwam jij er achter dat één van de pijltjes in Jerommels avatar de verkeerde kant op staat? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Vorige week. Wanneer kwam je erachter dat palindroom niets met vis te maken heeft? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik zie nu de link met vis pas... Ik dacht heel lang dat het een soort nachtmerrie was. Welke sport vind je leuk om naar te kijken? Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Fußball, waarom ik nu niet kijk hoor ik je nu denken..? Moet wiskunde maken/leren maar dat heb ik opgegeven dus ik ga straks kijken. Waar gaan de 'voorstel-topics' heen als ze worden gesloten? Ik zie ze niet bij het archief staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Daar zeg je me wat, ik heb me nog nooit voorgesteld. Geen idee waar die heen gaan, deze vraag spelen we door naar de crewww!!! Hoe stel je je toekomst voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Uit de FAQ van Het Portaal: Alle topics blijven maximaal een maand geopend, en worden zonder verdere vermelding automatisch gesloten. In de toekomst... huisje, boompje, beestje? Ben je links of rechts? Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Rechts. Wat vind je van naalden? Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Ligt eraan voor welk doeleind, Ik wil graag nog eens een keer bloedprikken bij mijzelf.. maar ik zou nooit een ander kunnen prikken met een naaldXD Ben jij ook zo vrolijk door het mooie weer? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Ligt eraan voor welk doeleind, Ik wil graag nog eens een keer bloedprikken bij mijzelf.. maar ik zou nooit een ander kunnen prikken met een naaldXDBen jij ook zo vrolijk door het mooie weer? Ja, en niet alleen daardoor. Mijn gebitscontrole ging goed, en verliep ontspannen. Wat ga je eten vanavond? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Geen idee, ik ben te gast. Ben jij ook naar de kerk geweest met biddag? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 biddag? iedere dag is biddag wat zou de zwarte paus van de witte paus uit eigen kring vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Wellicht zal hij het enorm ironisch vinden. Wat vind je het mooiste kerkgebouw wat bestaat? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 de kathedraal van Den Bosch heb je de kathedraal van Mexico Stad wel eens gezien? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Nee. Is het ene must-see volgens jou? Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Het zal zeker mooi wezen en kom ik in de buurt (wat niet waarschijnlijk is) dan zal ik een bezoek brengen. Heb je één aller grootste wens? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Nee, meerdere. Hoeveel boeken lees jij tegelijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 14 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2013 Drie of vier soms. Heb je niet het idee dat je dan de draad kwijtraakt? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten