Archillion 0 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Pssst Ken, vraag aan je geliefde of jullie snel op date gaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 11 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2013 Het is nog pril begrijp ik maar ik gun het jullie zo!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Bedankt voor de felicitaties! Pssst Ken, vraag aan je geliefde of jullie snel op date gaan. Zal ik doen, hoe sneller hoe beter maar zal haar vanavond of morgenavond eerst even bellen want ik ben wel benieuwd geworden naar haar stem. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Bedankt voor de felicitaties!Pssst Ken, vraag aan je geliefde of jullie snel op date gaan. Zal ik doen, hoe sneller hoe beter maar zal haar vanavond of morgenavond eerst even bellen want ik ben wel benieuwd geworden naar haar stem. Niet zoals die stem van 008, wat was dat ook alweer voor lied, Groothandel & co, weet de tekst niet meer. Mijn muzieksmaak is te oud voor dit forum denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2013 Bedankt voor de felicitaties!Pssst Ken, vraag aan je geliefde of jullie snel op date gaan. Zal ik doen, hoe sneller hoe beter maar zal haar vanavond of morgenavond eerst even bellen want ik ben wel benieuwd geworden naar haar stem. Niet zoals die stem van 008, wat was dat ook alweer voor lied, Groothandel & co, weet de tekst niet meer. Mijn muzieksmaak is te oud voor dit forum denk ik. Geen idee, voor mij niet maar dan zet ik the kik wel op, dat is nieuwe en vinden we beide goeie muziek. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Cobybryant en Ken Jehuwdiy hebben een date nu met Jip en Janneke champagne en we kijken continu op credible waar we verslaafd aan zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 De champagne vloeit rijkelijk ik kan nauwelijks nog normaal typen! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 Ik verwacht een uitgebreid verslag vanavond. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 De champagne vloeit rijkelijk ik kan nauwelijks nog normaal typen! Komt dat door de champagne of doordat je in de wolken bent van Cobybryant. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 22 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 22 februari 2013 We hebben net lekker gegeten, het is erg gezellig! Nu gaan we gitaarspelen! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 23 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2013 Het is zo gezellig dat ik nog maar even blijf hangen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Cobybryant: ik heb een mooie droom Ken: vertel, vertel! Cobybraynt: dan moet je me eerst dronken voeren Ken: alweer?? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Cobybryant: Gaan we weer net als gisteravond Sneeuwwitje kijken? Ken: Nee vandaag de joodse omroep. Het gaat zo een stuk sneller, tot een theologische overeenkomst komen, ook al kom ik uit die rotevangelische kerk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Welke theologische meningsverschillen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Welke theologische meningsverschillen? Weet niet meer, ze verdwijnen als sneeuw voor de zon. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Het lijkt daar heel gezellig!! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Geniet van jullie samen zijn, en die theologische meningsverschillen ? Ach vecht die gewoon uit op Credible. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Cobybryant: Gaan we weer net als gisteravond Sneeuwwitje kijken?Ken: Nee vandaag de joodse omroep. Het gaat zo een stuk sneller, tot een theologische overeenkomst komen, ook al kom ik uit die rotevangelische kerk. leuke naam. Ik ben van de Rot Evangelische Kerk. We doen niet groots. We zeggen gewoon waar het op staat. Het is rot van binnen en rot van buiten . Wees er bij mee, we love Jezus. He saves us! Geintje natuurlijk! Je moet maar zo denken: De kuddeke schoapkes van onze lieve Heer, worden zo geschoren, want de winter gaat voorbij en het voorjaar breekt aan Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Cobybryant: Gaan we weer net als gisteravond Sneeuwwitje kijken?Ken: Nee vandaag de joodse omroep. Het gaat zo een stuk sneller, tot een theologische overeenkomst komen, ook al kom ik uit die rotevangelische kerk. leuke naam. Ik ben van de Rot Evangelische Kerk. We doen niet groots. We zeggen gewoon waar het op staat. Het is rot van binnen en rot van buiten . Wees er bij mee, we love Jezus. He saves us! Geintje natuurlijk! Je moet maar zo denken: De kuddeke schoapkes van onze lieve Heer, worden zo geschoren, want de winter gaat voorbij en het voorjaar breekt aan hahaha ik ben ook van de rot evangelische kerk, maar Ken is tegenwoordig dol op de evangelische kerk, hij wist nooit hoe leuk het was. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Evangelische kerken boven alles Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Evangelische kerken niet afvallen he! Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Geen evangelisch geneuzel meer, ik kan het pro Israël gekrakeel niet meer aanhoren! Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Geen evangelisch geneuzel meer, ik kan het pro Israël gekrakeel niet meer aanhoren! Hoho ik heb in geen tijden meer zo gelachen. Leuk die joodse omroep. Cobybryant wordt gelijk enthousiast. Hij heeft me buiten de deur gezet, maar dat komt omdat hij de pest heeft aan sigaretten en die stank niet in zijn huis wil. Ik zei een half jaar terug tegen de Heer toen ik in mijn zionistenfolder zat te lezen: Heer, mag ik niet een joodse man? En pas zei Lobke tegen Ken: Ken, ben je joods? Ja, zegt Ken. Nou, toen wist ik het zeker hoor, dat is m. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Geen evangelisch geneuzel meer, ik kan het pro Israël gekrakeel niet meer aanhoren! Hoho ik heb in geen tijden meer zo gelachen. Leuk die joodse omroep. Cobybryant wordt gelijk enthousiast. Hij heeft me buiten de deur gezet, maar dat komt omdat hij de pest heeft aan sigaretten en die stank niet in zijn huis wil. Ik zei een half jaar terug tegen de Heer toen ik in mijn zionistenfolder zat te lezen: Heer, mag ik niet een joodse man? En pas zei Lobke tegen Ken: Ken, ben je joods? Ja, zegt Ken. Nou, toen wist ik het zeker hoor, dat is m. Laat ons eens niet zo in spanning.... Mogen we nu van een nieuw credible-koppel spreken, ja of nee? Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Geen evangelisch geneuzel meer, ik kan het pro Israël gekrakeel niet meer aanhoren! Hoho ik heb in geen tijden meer zo gelachen. Leuk die joodse omroep. Cobybryant wordt gelijk enthousiast. Hij heeft me buiten de deur gezet, maar dat komt omdat hij de pest heeft aan sigaretten en die stank niet in zijn huis wil. Ik zei een half jaar terug tegen de Heer toen ik in mijn zionistenfolder zat te lezen: Heer, mag ik niet een joodse man? En pas zei Lobke tegen Ken: Ken, ben je joods? Ja, zegt Ken. Nou, toen wist ik het zeker hoor, dat is m. Laat ons eens niet zo in spanning.... Mogen we nu van een nieuw credible-koppel spreken, ja of nee? Als je dat nu nog niet door hebt... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten