Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Oh ja, natuurlijk, niet aan gedacht. Ik heb Ken al een regel Vlaams geleerd: er is een ruut uut huus en as 't reint reint rein.

Ja dat is net fries. :)

Moest even denken, net, ja ik snap 'm. Die vlag is ook mooi met die hartjes.

Had ik toch gezegd in het Fries is dat:

Er is een ruut uut hoes en as it reint reint it rein. Lijkt heel veel op elkaar. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 367
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Oh da's ook een leuk idee, maar dat bedoelde ik niet helemaal. Op dat Amerikaanse christelijke forum kan die mening gewoon gegeven worden trouwens zonder een ban te krijgen, dat vond ik erg opmerkelijk.

Leuk experiment wat er hier zou gebeuren. Het is immers niet in strijd met de forumregels. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Cobybryant!!! Friesland!!!!

Ik ben jaloers, de op één na mooiste provincie van Nederland! Scheiden ga ik, die Ken inpakken ;) Oh Hindeloopen, Stavoren, de meren, Sneek, de kleine pittoreske dorpjes met die oh zo vreemde namen. Die mannen uit één stuk; Tjeerd, Hilke, Sietze, Friezen! (Y)

Link naar bericht
Deel via andere websites
@Cobybryant!!! Friesland!!!!

Ik ben jaloers, de op één na mooiste provincie van Nederland! Scheiden ga ik, die Ken inpakken ;) Oh Hindeloopen, Stavoren, de meren, Sneek, de kleine pittoreske dorpjes met die oh zo vreemde namen. Die mannen uit één stuk; Tjeerd, Hilke, Sietze, Friezen! (Y)

_O- Ik wou hem aanvankelijk nog naar je toe brengen, naar de Himalaya met de bakfiets, maar dat doe ik mooi niet meer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oh grapje, een gebroken hart? Ik dacht altijd dat het een bloem was xD

* niet romantisch ingesteld... -O-

Ja dat dacht ik ook altijd, een klaproos.

Je ziet toch duidelijk die barst?

Ik heb er nog steeds moeite mee. Mijn hoofd maakt van het donkere gedeelte onderin de uh... kern van de bloem en van de rooie dingen de blaadjes. Solly. :$

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ken + Coby = Kenoby?

Forumstelletjes hebben altijd een naam nodig.

(Waarom heeft Jonillion/Archoon geen officiele naam gekregen?)

Omdat forumstelletjes dat toch niet nodig hebben? ;)

Het hoort en wat hoort dat hoort.

En hoe is Kenoby geen goede naam? De Force is met jullie!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ken + Coby = Kenoby?

Forumstelletjes hebben altijd een naam nodig.

(Waarom heeft Jonillion/Archoon geen officiele naam gekregen?)

Omdat forumstelletjes dat toch niet nodig hebben? ;)

Het hoort en wat hoort dat hoort.

En hoe is Kenoby geen goede naam? De Force is met jullie!

Tja, je weet een mens wel aan het denken te zetten, Kenoby bekt als een leeuwerik en dat de Force met ons is is te gek. |P

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid