_Anja_ 0 Geplaatst 31 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2016 Best of both Worlds. Realisatie van het Vredesrijk. Best of both Worlds Link naar bericht Deel via andere websites
Rutgerza 0 Geplaatst 1 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2016 Love Song door Anberlin Er zijn veel (mooie) versies van dit liedje maar deze staat al een poosje op repeat vanochtend (het werkt wel lekker door ) Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 6 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2016 Naar het fluiten van de vogels om 05:00 Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2016 Our God is greater (chris tomlin) Mighty to save en nu de rest van de gekozen youtube afspeellijst Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 19 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2016 A-WA Habibi Galbi Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 19 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2016 (zwaait naar levi) * hollandse muziek kanaal geluisterd met vrienden tijdens etentje Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 19 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2016 Zwaai terug!!! Hollandse muziek, haha. Perfect. And Why, tell me why, werkt mijn yt linkje niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Sanne69 28 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Snowy White - Land Of Freedom "I would like to take you there" Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 I just wanna dance - Alison Jiear Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 21 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2016 Als ik Spotify aan heb kom ik nogal eens uit bij de muziek van Michael Card. Zo rustgevend......balsem voor de ziel . Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 22 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2016 Chris Tomlin - At The Cross Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 Het getjilp van de vogels ! Link naar bericht Deel via andere websites
Hendrik-NG 220 Geplaatst 28 juni 2016 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2016 "The Rainbow Children" van Prince... En ik weet niet wat ik er van moet vinden... Muzikaal: James Brown (really the Godfather of Soul!!) (track 4: "The Work Pt. 1") meets The Watchtower Organization (track 5: "Everywhere"). Vooral bij dat laatste nummer denk ik heel sterk: als zo'n boekje van het WTG (met van die tekeningen je eerder verwacht in een kinderbijbel) op muziek gezet zouden worden, dan zou het zo klinken. (Met de kanttekening dat het in dit geval wél bij me binnen komt, waar ik die boekjes op zijn best een vluchtige blik gun). Nu staat deze CD ook bekend om zijn "Prince-is-Jehova's-Getuige-geworden-inhoud". Maar die inhoud zet me aan het denken. Want: wie zijn die Rainbow Children, waar naar verwezen wordt...?? Mijn eerste gedachte (en alle daarna, tot nu toe) is: dat zijn alle aanhangers van dat WTG. Op grond van een tekst als: ...As for the rainbow children They began deconstructing the digital garden Door to door they went in search of those willing to do the work (laatste regels van: The Work pt. 1) Maar als dat zo is, dan gaan ook de volgende regels over die aanhangers: Just like the sun, the Rainbow Children rise, Flying upon the wings of the New Translation See them fly, fly The covenant will b kept this time Just like the sun, the Rainbow Children rise (het refrein in het openingsnummer, "Rainbow Children") "The covenant will b kept this time": het verbond zal deze keer worden gehouden! Is dit nu WTG-leer? Of vooral een stuk "Amerikaans positivisme"? Dichterlijke vrijheid misschien? Misschien dat een aanhanger van het WTG me hier op weg kan helpen? (En beloofd: ik heb in het verleden vaak genoeg de degens gekruist met JG over de leer; maar in dit topic gaat het over muziek; niet om discussie: dit is 1 vraag van me; 1 antwoord volstaat.) Mijn zorg bij dit alles: als je een mens zo op een voetstuk plaatst ("het verbond zal deze keer gehouden worden, Heer!!"), dan kan hij er, menselijkerwijs gesproken, alleen maar weer keihard van af donderen! (En hoewel dit een aanzet tot discussie kan lijken: het is mijn persoonlijke zorg. Maar de vraag waar ik het bij hou is: is dit nu WTG-leer? Of toch eerder dichterlijke vrijheid?) Link naar bericht Deel via andere websites
Aer 2 Geplaatst 2 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2016 Opwekking 645 - Ik kies vandaag Link naar bericht Deel via andere websites
Sanne69 28 Geplaatst 15 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 Josh Groban - Awake Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 15 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 in de zonnige rust opstaan met kid, hij mocht muziekje uitzoeken.... house, trap en hardstyle dussssss Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 15 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2016 Voor mijn laptop en Natalie Mechant op de achtergrond. o.a Verdi Cries. Link naar bericht Deel via andere websites
Sanne69 28 Geplaatst 18 juli 2016 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2016 wie zijn die Rainbow Children, Geen idee Hendrik. Misschien vliegt er hier wel één over de regenboog: Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten