Spring naar bijdragen

Welke muziek heb je vandaag geluisterd?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 667
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Laatste tijd helemaal in de folk/indie-met-af-en-toe-n-vleugje-electronica-of-zelfs-shoegaze sferen. Dus veel Dustin Tebbutt, Novo Amor (mooi!), The Paper Kites, The Staves, Vancouver Sleep Clinic, Vo

Geen idee Hendrik. Misschien vliegt er hier wel één over de regenboog:

Met speciaal nu veel meer dynamiek, dus niet alles helemaal plat gecompressed. Uiteraard zit er wel flink wat compressie in (het is en blijft EDM he), maar ik heb nu t idee dat t veel meer ademt.

Heel veel tracks met o.a. 3 synthesizers, een flinke lading VSTi's, vocal samples, drum samples, zelf geslicede breakbeats etc. Meningen welkom!

http://soundcloud.com/mysticnetherlands ... ud-lapette

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vandaag geluisterd naar onderstaande muziek. En dit niet zonder reden. Mijn moederke, oud in haar dagen, had al jaren een vriend welke haar wekelijks bezocht. Onlangs werd bij hem kanker geconstateerd. Hij ging snel achteruit. De laatste keer dat wij hem bezochten in het ziekenhuis, hoorden wij dat men hem zou gaan opereren aan een hartklep welke door de bestraling beschadigd was.Hij was 87 en in de aard vroegen wij ons af, of het nog wel zin had. Hij had al zoveel geleden immers. Niettemin gaan wij niet over dergelijke beslissingen uiteraard, want niemand kent zijn tijd, noch wat eraan vooraf moet gaan. De avond na het laatste bezoek, stond mijn moederke in de keuken begon uit het niets onderstaand versje te zingen. Dat was op een maandagavond. Dinsdagochtend kreeg zij een telefoontje dat haar vriend was overleden. Vandaag heb ik nogmaals te tekst beluisterd. Het gaf troost, lees, het is troost en ik zie het als door Hem gegeven.

(Kom tot Uw Heiland het hoeft langer niet)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Blaze of Glory van Joe Jackson - vroeger nooit geluisterd, eeuwig zonde maar nu toch goed gemaakt!

Naar aanleiding van zijn nieuwste cd, die bij een eerste voorzichtige luisterbeurt erg deed denken aan zijn platen uit mijn tienertijd...

Snel naar Plaatboef gefietst en een stapel CD's aangeschaft ter vervanging van al lang vergane tapes + een nieuwe ontdekking gedaan dus...

Nineteen Forever indeed...!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Sinds kort heb ik een apparaat wat ook gewoon internetradio streamt zonder tussenkomst van een computer oid. Kortom, kan het gewoon aanzetten als een radio. Ontzettend fijn want nu luister ik weer veel meer radio en staat de TV veel minder aan (die had ik dan aanstaan als achtergrondgeluid).

Leuke bijkomstigheid is dat ik nu net Radio Maria heb herontdekt. Eerder luisterde ik dat wel eens in de auto, maar ze hebben al enige tijd geen frequentie meer. Op dit moment wordt de rozenkrans gebeden. Erg rustgevend tijdens het koken. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sinds kort heb ik een apparaat wat ook gewoon internetradio streamt zonder tussenkomst van een computer oid. Kortom, kan het gewoon aanzetten als een radio. Ontzettend fijn want nu luister ik weer veel meer radio en staat de TV veel minder aan (die had ik dan aanstaan als achtergrondgeluid).

Leuke bijkomstigheid is dat ik nu net Radio Maria heb herontdekt. Eerder luisterde ik dat wel eens in de auto, maar ze hebben al enige tijd geen frequentie meer. Op dit moment wordt de rozenkrans gebeden. Erg rustgevend tijdens het koken. :)

Radio Maria is nu volledig online gegaan :)? Ze zaten altijd op de AM frequentie als ik me niet vergis?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid