Archillion 0 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik luister vandaag, na een lange tijd, weer Ayreon. Op dit moment '01011001,' wat 'Y' betekent, als ik het mij goed herinner. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Gott Mit Uns van Sabaton Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Gisteren naar Fortarock geweest, was gaaf vooral Textures en Rammstein, maar een hele dag metal deed me wel na afloop verlangen naar een strijkkwartet van Beethoven. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ha, mijn gitaarleraar zit sinds een paar maanden in Textures. Fantastische drummer ook. Als band vind ik t verder niet zo aantrekkelijk. Rammstein zuigt natuurlijk, ieuw. Meer gimmick dan serieuze muziek durf ik bijna te stellen Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik luister vandaag, na een lange tijd, weer Ayreon. Op dit moment '01011001,' wat 'Y' betekent, als ik het mij goed herinner. Van ASCII uitgaande, ja. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ha, mijn gitaarleraar zit sinds een paar maanden in Textures. Fantastische drummer ook. Als band vind ik t verder niet zo aantrekkelijk. Rammstein zuigt natuurlijk, ieuw. Meer gimmick dan serieuze muziek durf ik bijna te stellen Textures kende ik nog helemaal niet. Deed me een beetje denken aan Meshuggah, ik vind de zanger van Textures overigens beter dan die van Meshuggah. Maar erg interessant omdat het ritme erg belangrijk is. Op zo'n festival heb ik soms een beetje moeite om toonhoogtes goed te horen door alle distortion, dus bands die zich richten op ritmes die strak klinken zijn in het voordeel. Rammstein was voor mij de reden om naar het festival te gaan. Het klinkt erg energetisch zonder dat het erg snel is, en is daarin geloof ik redelijk uitzonderlijk in de metalwereld. Maar vooral wilde ik ze een keer live zien juist vanwege die gimmicks. Zo'n zanger met een uitstraling van een kampcommandant die vervolgens met een roze bontjas en lippenstift opkomt, vind ik wel hilarisch. Ja, soms is vrij smakeloos, maar daar kan ik ook wel om lachen. En verder veel vuurwerk, dat precies op de tel knalt. Spectaculair en dus ook goed over nagedacht. In mijn ogen dus een prima liveband, en alleen al hun optreden was de prijs van het hele ticket waard. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Wel 5 keer achter elkaar geluisterdLou Fellingham - See The Lamb Of God Ze is vorig jaar zo uit mijn hoofd in NL geweest voor een concertreeks. Ben jij daar heen geweest? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Ik zit nu overigens The City Harmonic uit te pluizen. Eerder naar wat nieuwe nummers van Skillet zitten luisteren. Daardoor vind ik het toch jammer dat ik mijn cd's van n=hun via marktplaats heb verkocht.. Muzikaal zijn ze zoooo goed! Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Textures kende ik nog helemaal niet. Deed me een beetje denken aan Meshuggah, ik vind de zanger van Textures overigens beter dan die van Meshuggah. Maar erg interessant omdat het ritme erg belangrijk is. Op zo'n festival heb ik soms een beetje moeite om toonhoogtes goed te horen door alle distortion, dus bands die zich richten op ritmes die strak klinken zijn in het voordeel.Mja, ze vallen in de categorie die min of meer door Meshuggah is gestart, met veel polymeters en polyritmes. Dat komt live idd vaak goed uit de verf haha. Op 2 juni 2013 13:33 schreef Sisyphos het volgende:Rammstein was voor mij de reden om naar het festival te gaan. Het klinkt erg energetisch zonder dat het erg snel is, en is daarin geloof ik redelijk uitzonderlijk in de metalwereld. Maar vooral wilde ik ze een keer live zien juist vanwege die gimmicks. Zo'n zanger met een uitstraling van een kampcommandant die vervolgens met een roze bontjas en lippenstift opkomt, vind ik wel hilarisch. Ja, soms is vrij smakeloos, maar daar kan ik ook wel om lachen. En verder veel vuurwerk, dat precies op de tel knalt. Spectaculair en dus ook goed over nagedacht. In mijn ogen dus een prima liveband, en alleen al hun optreden was de prijs van het hele ticket waard. He ieder zjjn ding Het is overigens niet zo dat geen snelheid een uitzondering is hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Sisyphos? Elke metalband kan wel volume maken, daar zit de energie niet zozeer in. En natuurlijk zijn er genoeg metalbands die langzaam spelen. Maar die hebben wat mij betreft vaak niet de energie. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 2 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2013 Wel 5 keer achter elkaar geluisterdLou Fellingham - See The Lamb Of God Ze is vorig jaar zo uit mijn hoofd in NL geweest voor een concertreeks. Ben jij daar heen geweest? Nee ik ben daar niet geweest. Ik zou wel eens een concert van haar mee willen maken of van Kim Walker . Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Ik luister afwisselend Hans Zimmer's Pirates of the Caribbean score en Maarty Broekman's Back Door Lover. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Daft Punk - Random Access Memories Heerlijke plaat. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Daft Punk heerscht. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 11 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2013 Get lucky Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=4EaqKiy2Mtg Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Prog-dagje: IQ - The Wake IQ - Dark Matter Camel - Dust and dreams Anekdoten - Vemod Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Wat bazel je nou man, t is iedere dag prog-dag bij jou! Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Wat bazel je nou man, t is iedere dag prog-dag bij jou! ohja... Link naar bericht Deel via andere websites
Boermetkiespijn 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Volgende albums heb ik vandaag beluisterd: Aretha Franklin - Aretha's Jazz Focus - Hocus Pocus Herbie Hancock - The New Standard Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Zojuist naar het eindexamenconcert van Christiana Bohorquez geweest. Heel mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2013 Volgende albums heb ik vandaag beluisterd:Aretha Franklin - Aretha's Jazz Focus - Hocus Pocus Herbie Hancock - The New Standard De standaard gaat omhoog zo mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Voor de liefhebbers MESHUGGAH - Bleed Link naar bericht Deel via andere websites
Donnie 0 Geplaatst 14 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2013 Marillion - Brave Marillion - Anoraknophobia Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 15 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2013 Zomercarnavalmuziek, noodgedwongen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten