Spring naar bijdragen

Welke muziek heb je vandaag geluisterd?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 667
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Laatste tijd helemaal in de folk/indie-met-af-en-toe-n-vleugje-electronica-of-zelfs-shoegaze sferen. Dus veel Dustin Tebbutt, Novo Amor (mooi!), The Paper Kites, The Staves, Vancouver Sleep Clinic, Vo

Geen idee Hendrik. Misschien vliegt er hier wel één over de regenboog:

  • 2 weeks later...
Gast Anon_phpbb
Niet dit?

nope. Dat het geteisem blij is van haar af te zijn snap ik wel, en het is ze gegund, dit lied vanuit totaal verlies. Hoewel ik dan toch vind dat Israel het mooier deed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag naar Eva Cassidy geluisterd.

http://youtu.be/Ce-5OWBNGNw

Ook naar Keith Green een radicale zanger vol van zijn geloof..Beiden stierven ze jong te jong menselijk gesproken.

Dit lied raakte me in het verleden; oh ik was niet zo radicaal en over evangelisatie denk ik nu anders. Maar ik begrijp het en hij zingt het met passie; vol liefde voor zijn God .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om het NLs-talig-gehalte maar wat omhoog te halen...

Had deze al jaren niet gehoord, maar m'n broer heeft altijd 100%NL aan staan in de auto dus toen ik vanmorgen toevallig met de auto naar school ging begon deze net. Toch maar vaker 100%NL luisteren denk ik. :+

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid