Spring naar bijdragen

Wat voor voornemens heb je? (redelijk korte termijn)


Aanbevolen berichten

Je hebt van die zaken als de grote levensdoelen of juist van die dingen als 'wat ga ik vandaag eten'. Maar er zit ook van alles tussen in. Dingen die je op termijn wilt bereiken, maar niet even in een uurtje te doen zijn.

Bijvoorbeeld, een taal leren, of voorbereiden op een reis door Afrika, of hoe je je tuin wilt gaan inrichten, of je wilt de bijbel dit jaar helemaal gelezen hebben, of een bedevaartstocht ondernemen, of dronken zijn in elke Europese hoofdstad binnen een jaar, of in de gevangenis in elke hoofdstad gezeten hebben wegens openbare dronkenschap.

Dat soort voornemens.

Wat voor voornemens heb jij deze zomer of de maanden erna?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik wil binnen de maand Autcocad zelfstandig leren, daarom kocht ik gisteren 'Autocad for dummies' :+

deze zomer wil ik ook nog veel prutsen met stof en knutselen, van wegwerpspullen toch iets nieuws maken.

en slagen voor mijn 2 herexamens,

daarna zie ik wel weer :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

ppppffff. eindelijk mijn klerenkast [en wat er allemaal naast ligt] - eens uitzoeken en opruimen. :|

en proberen wat optimistischer in het leven te staan... :D maar dat valt niet altijd mee als je ziet wat voor een ellende er elke dag weer is - op allerlei gebied.

dan moet ik mezelf vaak toespreken.

misschien dan ook wat minder de media te volgen .

kop in het zand steken---onder het mom: wat niet weet wat niet deert.

en je alleen op positieve zaken concentreren.

maar ja, dan leef je ook in een droomwereld, alhoewel positieve gedachten ook weer zeer werkzaam kunnen zijn en veel kunnen veranderen.....etc..enz..

er is dus nog heel wat te doen als ik het zo bekijk.

helaas blijft het vaak bij voornemens. :(

maar goed: staat er niet geschreven:

"Maak u dus geen zorgen over de dag van morgen, want de dag van morgen zal zijn eigen zorgen hebben. Elke dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad."

wijze tekst :P

Link naar bericht
Deel via andere websites

1) Dingen op mijn werk afmaken voor ik (van mijzelf) op vakantie mag

2) Dingen privé afmaken voor ik (van mijzelf) op vakantie mag

3) To Do lijstje voor 1) en 2) nu eens goed bijwerken

4) To Do lijstje uitvoeren.

5) Mijzelf onder mijn kont schoppen als 4) niet opschiet

aantal dingen op dat lijstje:

pasfoto naar tennisvereniging sturen voor pasje

website voor mezelf opzetten

laptop repareren

zakelijk: Document IT naslagwerk intern afronden en aan collega's presenteren

zakelijk: google apps opzeggen en met andere domeinnaam weer opstarten.

auto naar de sloop brengen en over vervanging nadenken.

tuin van een vriendin afmaken, schutting vervangen en paadje aanleggen.

kleding opruimen is ook een goede, die had ik er nog niet op staan, maar dat is echt dringend nodig. Oude troep weggooien en dingen die nog goed zijn laten maken (knoopjes eraf etc)

SOKKEN! Waar zijn al die tweede sokken gebleven?????

familieleden die ik heel lang niet gezien heb opbellen en afspraak maken om eens een weekendje te komen deze zomer (ik naar hen toe, zij wonen namelijk wél op Texel of in het bos in Drenthe)

Nog een paar weekjes, en dan een tijd lekker niks doen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Me voor het eerst van mijn leven goed voorbereiden op het komende collegejaar.

meer bijbellezen, en zoals in de op genoemd ook de bijbel lezen in één jaar. Ik lig op schema (maar heb eerlijk gezegd sommige stukken overgeslagen, zoals hoofdstukken waarin volkstellingen uitgeschreven staan enzo).

Mezelf niet dwingen om bijbel te lezen als mijn aandacht er niet bij is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een juridische baan vinden, DIY (do it yourself) projectjes afmaken, een paar kilo afvallen zonder drastisch te dieeten maar door gewoon meer te bewegen en gezonder te eten en dagelijks Bijbel blijven lezen.

De auto heb ik gisteren al gekocht :# Eerste auto waar we allebei onze handtekening voor moesten zetten, wat voelt dat toch lekker getrouwd. (ik gok dat het voornemen van mijn man is om zolang mogelijk de 'nieuwe auto geur' proberen te behouden, haha).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Jalikaatje!

-Kamer goed aan kant maken.

-Zo veel mogelijk namen en teksten op vrachtwagens verzamelen.

-Erachter komen hoe ik met mijn Apple snel video's naar youtube kan uploaden.

-Met mijn broer een keer naar Brussel en terug op een dag.

-Meer tijd aan mezelf besteden(en dan bedoel ik niet alleen voldoende slapen:P)

Tot nog toe is dat het wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tijdens een midweekje Brussel 4 jaar geleden met mijn vader konden we vrijwel overal terecht met Nederlands. Werden we standaard tweetalig begroet en slechts in een enkel geval moest ik met een beetje Frans inspringen (mijn vaders Frans is waardeloos :P ).

De mevrouw bij de broodjeswinkel wist zelfs dat wij gekke Hollanders het over bruin brood hebben toen wij vreemd opkeken van de term 'grijs brood' :P. Ok, toegegeven, het was inderdaad meer grijskleurig dan bruin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid