hann 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 lekker luilakken, naar de stad lopen om mn fiets op te halen, bijkletsen met een vriendin en werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Zo. En nu zo, marktplaats onveilig maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Wat ga je kopen/verkopen? Ik heb net een half uur gedaan om een sinaasappel te eten. Al die velletjes moesten eraf. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Voornamelijk CD's, daarnaast enkele boeken, een paar DVD's en een radio die niet meer gebruikt word. Oh ja, en een handvol speelgoedautootjes.. Verkopen overigens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Ik heb vandaag een koelvriescombinatie gehaald, ben naar de Gamma gegaan en heb daarna een paar uur aan die ijskast geprutst. Hij is nu knetterblauw. Foto volgt. Nu ga ik een afterklusbiertje drinken en The Voice Kids kijken. _'> Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2013 Ik ben benieuwd! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Voor (met snuffelende poezen onderin beeld): Na: Krijg ze niet recht met m'n telefoon helaas! O, laat maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik ga trouwens bovenop nog een stuk truttig plakplastic maken onder de magnetron, denk rood met polkadots ofzo, en er komen nog verchroomde letters op de deur die het woord GEMS maken. Dit als lange neus maar de achterlijk dure koelkast die we uitgespaard hebben: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Ik vreesde er voor, maar het is heel mooi geworden Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 6 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2013 Wat ik vandaag gedaan heb; 17 uur lang onderweg zijn om terug naar dit koude land te komen. Wat ik nog ga doen; Slapen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik moet zo werken, voor het eerst op een nieuwe afdeling, en ik zie er een beetje tegenop. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 zo stage lopen van half 2 tot half 10^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Hongerige wolf, Wat istie fantastisch geworden! Heb je hem geschilderd, mooi kleurtje!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik ga vandaag een wandeling maken door de Himalaya, eens kijken of ik Lobke kan vinden en of ze de koffie bruin heeft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 ik heb vandaag de hele dag (tot nu dus ongeveer) zitten schilderen en verder ga ik niet zo veel meer doen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Ik moet zo werken, voor het eerst op een nieuwe afdeling, en ik zie er een beetje tegenop. Hoe is het gegaan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 ik heb vandaag de hele dag (tot nu dus ongeveer) zitten schilderen en verder ga ik niet zo veel meer doen. Wat heb je geschilderd? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 mn nichtje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2013 Wij willen een deviantart link (toch?) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hans1961 0 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 Ik kijk nu naar een darts wedstrijd tussen Richie George(zoon van de bekende Bobby George)en de Nederlander Jimmy Hendriks.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2013 @Ken, Kom maar; gezellig! Kun je even mee kauwen want ik ben leren muilen aan het maken van marmotten vlees! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 10 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2013 Vandaag doe ik geen fluit meer. Morgen eerst een assesment op school, om dan als een speer naar de trein te hollen en aan het werk te gaan. En ik heb geen zin om te gaan slapen, omdat ik weet dat het een heeele drukke dag wordt als ik wakker ben . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 op school zitten... gourmetten^^ hoewel ik de tijd om te gourmetten echt waardeloos vind wie heeft er nu dan al zin in gourmetten??! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 11 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2013 Ik ga zo lekker slapen. Gewerkt vandaag (maar dat doe ik elke doordeweekse dag, kreun ...), toen zuipen met een vriend, Griekse vette zooi eten, en Voice Kids kijken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 12 januari 2013 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2013 Nog maar eens een dagje studeren, voor de verandering. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten