Ursa 1 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Oh. Ah. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Ik heb net allemaal stomme rekeningen betaald, o.a. oversluitkosten hypotheek. Nu ga ik lekker lezen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Ik weet het niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 laatste vrije dag; trapleuning afmaken redactie werk afmaken was ophangen 2 drempels schuren en beitsen woef tussendoor uitlaten en heeeeel misschien nog naar de bouwmarkt 20 min verderop fietsen voor beits voor de trapleuning... zoiets als het goed is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 18 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 laatste vrije dag;trapleuning afmaken redactie werk afmaken was ophangen 2 drempels schuren en beitsen woef tussendoor uitlaten edit: stukje muur afverven en heeeeel misschien nog naar de bouwmarkt 20 min verderop fietsen voor beits voor de trapleuning... zoiets als het goed is woepie na 4 jaar kan er eindelijk 1 punt van de klusjes lijst af en binnekort nog 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Ik ga zo even op kraamvisite bij een collega. Daarna weer aan het werk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Met de kinderen naar m'n ouders en broer. Ze zijn ziek en we worden het zat om hier de hele tijd binnen te zitten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2013 Ben nu in de les, tal van berekeningen aan het doen. Vanmiddag en avond volop ontwerpen/tekenen/schilderen voor morgen en hopelijk toch tijd om naar de kerkdienst te gaan vanavond Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Ik ga een 3D mummie maken, om in mijn Egyptische tombe te wonen. Iedereen heeft een mummie nodig. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2013 Wij gingen chic uit eten en nu knallen we bijna uit elkaar. Nu slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Vandaag ga ik naar Nederland ik hoop dat ik snel in de trein in Antwerpen zit, ik moet 2x overstappen en doe er drie uur over ipv 2, dus ik ga kapot zijn vanavond, en ook bevroren vrees ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Vandaag heb ik een buitenrit van 5 uur gemaakt, was erg mooi en het weer was perfect al was het wat aan de hete kant. Nu betaal ik de prijs: zadelpijn en een verbrande nek Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Vandaag mijn twee favoriete meisjes weer zien. Joon en mijn nichtje, die een nachtje blijft slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Ik ga leren vandaag, en mijn kamer schoonmaken. Daarna komt de vriend, en neemt de dag een goede wending . Vanavond naar de Johannes Passie. FijnFijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Binnen hangen en kastje kijken. Iedereen is aan het hoesten en snuffen hier. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Met de franse slag door mijn kamer gaan, boodschappen doen voor de traktatie op school, tv kijken, boek lezen en mn Bossche bol opeten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Vandaag weinig meer: De bedoeling is om vanavond even te gaan spelen met mijn camera, voor het maken van goed enachtfoto's. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 23 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2013 Vanmorgen naar Ranzijn, plantjes gekocht voor in de woonkamer. Ook nog een mooie grote yucca gered die al maanden in de vrieskou staat bij de verhuisde buurman op het terras. Z'n wortels leven nog dus hij zal het wel redden. Zonde van zo'n mooie plant toch? Daarna mijn vriendin aangemoedigd die een beslissingswedstrijd moest korfballen - glansrijk gewonnen. Toen frieten vreten en nu lekker met een wijntje op de bank. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Net terug uit Grûn. Dat was me wel een ritje. Ik weet niet hoeveel uur ik gereden heb, maar nu heb ik pijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Ik ga iets nuttigs doen, nog niet gedaan vandaag! Vandaag belde mijn kleine broertje op. Hij heeft nu ook werk! Mooi man... het zat al zo lang bij de deur. Straks de belastingopgave via mijn vakbond regelen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Wat leuk voor je broertje Gaitema. Wat voor werk is het? Ik heb gewerkt, in m'n lunchpauze naar de bouwmarkt, boodschappen gedaan na m'n werk, geklust, nl. de planten die ik onlangs gekocht heb katproof maken; een - al zeg ik het zelf - ingenieus systeem bedacht waardoor ze ze niet uit de vensterbank kunnen lazeren en met horgaas de potgrond afgedekt zodat ze er niet meer in kunnen graven. Ha! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 25 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2013 Leuk Ja, katten ontwijken die dingen niet echt altijd Slim bedacht. Hij gaat morgen in de metaal werken. In twee ploegen in Wierden. Het heeft te maken met leidingen voor onder andere gas en olie, die bewerkt hij. Klinkt best leuk.. ik heb zelf ook in de metaal gewerkt. Ik vroeg nog hoe hij er aan kwam. Via een uitzendbureau die ik hem getipt had. Uitstekend Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 26 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2013 Naar de sportschool, en even met mijn camera-instellingen spelen voor donderdag. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Vandaag heb ik een voorstelling van mijn tussentijds model voor de ontwerpopdracht van dit semester. Vorig semester was niet echt goed, dus hopelijk nu beter. Ik heb vannacht 1,5u geslapen, ik hoop dat het het waard was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2013 Ik ga straks werken, en daarna waarschijnlijk mijn bed in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten