Ursa 1 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Naar The Hobbit!!1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Woopwoop! Ik heb plannen gemaakt om m'n keuken te pimpen. Al met al denk ik dat we voor 300 euro heel ver komen. Nieuwe koelvriescombinatie, nieuwe Wesco-pedaalemmer, en ik ga ook wat extra kastruimte timmeren als ik toch bezig ben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Hongerige Wolf, Je kunt ook een bordkrijt paneel voor je koelkast laten maken is een stuk goedkoper. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ja, maar ik vind dat niet zo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Pimpen met bijv een leuk behangetje, etc etc, mogelijkheden genoeg. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 9 uur eerder bedoel je Het is maar net hoe je het zegt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Mijn foto's van gisteren even op mijn laptop zetten, en dan denk ik dat ik eem naar Kootwijkerzand ga. Goed uitwaaien en een goeie wandeling maken. Evt. nog wat foto's, maar dat zien we wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 Esther, Je hebt een kantoorbaan las ik, lukte het snel werk te vinden in Australië? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 23 december 2012 Rapport Share Geplaatst 23 december 2012 mijn haar kleuren, zodat ik er weer wat appetijtelijker uitzie met Kerst... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Esther,Je hebt een kantoorbaan las ik, lukte het snel werk te vinden in Australië? Tja dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je doet. Voor mij ging het vrij makkelijk, maar moet er wel bij zeggen dat ik tientallen sollicitaties de deur uit heb gedaan en erg weinig respons kreeg. De respons die ik dan wél kreeg was direct positief (heb tot nu toe 3 banen gehad, in totaal ook 3 sollicitatiegesprekken dus reken het succespercentage maar uit ). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Jouw charmes ook, Esther Ik ben officieel bezig met mijn kamer op te ruimen, en vanavond voorbereiden voor onze kerstnachtdienst. Daarna (misschien met een collega) naar Doorbrekers voor hun laatste kerstavonddienst. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Eten, opruimen, wasmachine volgooien, aan artikel werken, kerstavond dienst in kerk bezoeken, film met een vriend kijken onder het genot van een biertje. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Ik ben net bij Ikea geweest. Ik weet nu hoe de hel is. Maar ik heb lekker balletjes zitten vreten, en ik ben wel superblij met dit: Er hangen nu ballen en lichtjes in te flikkeren en het is een gezellige boel. En dat voor 3,99. Nu ga ik kijken hoe mijn vrouw terroristen kapot schiet en een boek lezen. Vanavond naar de nachtmis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Net een zwarte panty gekocht, nu mijn haar krullen en opsteken, dan mijn jurk klaarhangen, dan make-uppen dan even eten, me omkleden en dan richting de kerk om nog even te oefenen voor kerstnachtdienst die om 22:00 begint. En dan als ik weer thuiskom balen dat ik zooooveeeel tijd aan mijn uiterlijk besteed heb voor eigenlijk net niks Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Vanavond maar eens kerkshoppen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Hehe, welke? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Gewoon PKN denk ik (Martinikerk). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 december 2012 Rapport Share Geplaatst 24 december 2012 Heel de dag al aan het werk aan mijn 3D project. Nu heb ik BBC One op mijn tv opgezocht zodat ik straks live de series finale van Merlin kan kijken. Spannend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nu heb ik BBC One op mijn tv opgezocht zodat ik straks live de series finale van Merlin kan kijken. Spannend. Ik had op een betere finale gehoopt. En ik vind het uitermate bedroevend dat de serie stopt omdat de acteurs en producers geen zin meer hebben. D'r had zoveel mooie dingen nog kunnen gebeuren Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ik ga straks naar de ochtenddienst van de kerk. Nog eens ons kerstliedje zingen (dat gefilmd is ) en helpen met het toneel. daarna is het hier thuis familiefeest, bleih. ik ga me hele dag vervelen vrees ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Nu heb ik BBC One op mijn tv opgezocht zodat ik straks live de series finale van Merlin kan kijken. Spannend. Ik had op een betere finale gehoopt. En ik vind het uitermate bedroevend dat de serie stopt omdat de acteurs en producers geen zin meer hebben. D'r had zoveel mooie dingen nog kunnen gebeuren Ja, hier ook. De doodscenes van Morgana en Mordred waren betekenisloos. Geeneens een groot magisch gevecht. Het werd ook wel tijd dat er een eind aan kwam. Ik werd doodziek van telkens tegen dezelfde grijns van Morgana aan te moeten kijken. En het enige wat ze doet is mensen in slow-motion omver duwen met The Force. Maar goed, ik zal Arthur en Merlin wel missen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 december 2012 Rapport Share Geplaatst 25 december 2012 Ja, maar waar ze eerste meerdere seizoenen over deden kan nu allemaal in 1 aflevering. En dat bliksem zag er ook niet uit. Nee, grote tegenvaller. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Eerst de fyra nemen, hopen dat die rijdt én dan ik niks van problemen heb. in rotterdam de metro nemen, ajaj. Met mijn vriend qualitytime doormaken. ons neefje bezoeken. fyra naar huis en hopen dat ik thuis geraak. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Straks begrafenis en denk dat de dag daar wel mee gevuld is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst 29 december 2012 Gecondoleerd, Hann. Je oma? Ik ga vandaag vrolijk verder met uitzieken. De maag lijkt weer stabiel, maar nu klink ik als een zeehond... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten