GodGirl 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 ik ga van 8:30 tot 13:00 uur stage lopen Van 15:00 tot 16:30 autorijles en van 18:00 tot weetniet hoelaat zit in in de kerk, gaan we gezellig eten met de jeugd en alle ouders Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Gedaan; Proberen zo lang mogelijk te slapen, zonder de bus te missen. Stage lopen van 9 tot 15:30 Een super warm en lang vest kopen bij de C&A. Heerlijk lang in een warm bad gelegen. Te doen; Niks!! ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Selahrocks 1 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Als ik het nog red dan ga ik vandaag nog slapen(aangezien om 12 uur het geen vandaag, maar morgen is...) Ik moet nog wel mijn bed opmaken en beneden wat rotzooi opruimen. Om 6 uur gaat de wekker weer voor het naar de kerk gaan. Hopelijk lukt dit dan ook idd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 15 december 2012 Rapport Share Geplaatst 15 december 2012 Vandaag een kerstboompje + versiering gekocht En opgezet En toen ik lekker aan het verderbreien was aan de sokken van mijn man, journaal kijkend, met een slapende baby op schoot en een slapende peuter naast me, met uitzicht op die kerstboom, voelde ik me heerlijk burgerlijk-kneuterig En verder weekboodschapjes gedaan, geprobeerd naar de kapper te gaan omdat man maandag afstudeert (maar op zaterdagmiddag tegen 3 uur naar de kapper blijkt een beetje moeilijk dus ik ga maandag vroeg in de middag), pizza gebakken. Planning voor morgen: was, koken, euhm. Uitslapen. Man helpen door feedback te geven op zijn presentatie (voor de derde keer). Katten uit de kerstboom houden. Peuter de ballen in de boom laten terughangen. Misschien een nieuwe jumpsuit voor baby naaien. Aflevering 4 van Penoza II kijken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 december 2012 Rapport Share Geplaatst 16 december 2012 Klinkt gezellig allemaal, Dagmar. Ik ben nu een beetje was aan het opvouwen en ga zo een wasje draaien. Ontbijten. Om 11.00 naar de Mis. Vanmiddag misschien een wandeling en verder gewoon thuis op de bank, een boek lezen, het weekmenu opstellen (ik doe alle boodschappen voor doordeweeks in één keer. Verder ook veel piekeren vrees ik. Ik heb vorige week gehoord dat mijn contract waarschijnlijk niet verlengd wordt. Heel misschien krijg ik een andere functie, dan kan ik wel blijven. Het bedrijf wil me niet kwijt maar het gaat niet zo goed qua omzet. Veel onzekerheid dus. Mijn huishouden gaat zomaar niet failliet, dat is een hele troost. Maar ik merk dat het me wel heel erg bezig houdt. Gelukkig heb ik na deze week twee weken vrij, dan kan ik er even vrede mee vinden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Zo een attest regelen (in België heb je dat werkelijk voor alles zo'n ding nodig) en verder nog wat uitzieken en voorzichtig maar weer eens wat studieactiviteiten oppakken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 december 2012 Rapport Share Geplaatst 18 december 2012 Eten voor morgen klaarmaken, daarna lezen en slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 Vandaag werk ik verder aan mijn taak van elektrische isntallaties. electriciteit berekenen voor een huis. vanavond ook nog een kerstliedje repeteren.; dat kerst al over 5 dagen is, is maar een bijzaak. morgen laatste dag school voor 2012, daarna 4 weken blokvakantie, joy Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 19 december 2012 Rapport Share Geplaatst 19 december 2012 @Hongerige wolf, Dat is niet zo mooi, ik kan me voorstellen dat dat je bezig houdt. Laat je nog weten of je kunt blijven, al is het in een andere functie? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Enkele kerstkaarten wegbrengen. Wil toch dat ze op tijd bij de ontvangers aankomen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 @Hongerige wolf,Dat is niet zo mooi, ik kan me voorstellen dat dat je bezig houdt. Laat je nog weten of je kunt blijven, al is het in een andere functie? Het zal nog wel even duren voor er duidelijkheid komt, dus ik help het lot een handje en had vandaag alweer een sollicitatiegesprek. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Ik ben pannenkoeken aan het maken... Heb net de 50ste uit de pan gehaald. Zo'n rugpijn en ik moet nog zo veel doen, maar denk dat ik er nog een aantal bij ga maken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Net ontbijtje op, dan tot lunchtijd naar kantoor om nog even de boel glad te maken voor kerst. Kerstpakket in ontvangst nemen, dan even langs Marché du Macaron om een bestelling macarons op te halen met speciale kerstsmaakjes (kerstcadeautje voor manlief en mezelf). Verder deze middag niet zo veel op de planning, misschien even bij de schoonfamilie langs, of lekker lui WiiU-en Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 december 2012 Rapport Share Geplaatst 20 december 2012 Net ontbijtje op, dan tot lunchtijd naar kantoor om nog even de boel glad te maken voor kerst. Kerstpakket in ontvangst nemen, dan even langs Marché du Macaron om een bestelling macarons op te halen met speciale kerstsmaakjes (kerstcadeautje voor manlief en mezelf). Verder deze middag niet zo veel op de planning, misschien even bij de schoonfamilie langs, of lekker lui WiiU-en eshter, ik heb even een vraag voor je. mijn zus beweerde dat het nu al de 22e is in Australie, dat klopt toch niet he? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Nee, het is nu nog de 21 hoor. Het is hier 9 uur later dan bij jullie. Pas om 15u jullie tijd wordt het hier de 22e Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 9 uur eerder bedoel je Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Dan was ik juist, dank je dan zijn jullie bijna van de 21e vanaf. Wat ik ga doen vandaag: nu snel kerstinkopen doen, daarna mijn sociaal isolement verder zetten en de blokperiode starten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 21 december 2012 Rapport Share Geplaatst 21 december 2012 Gewerkt, vroeg naar huis gegaan vanwege niks te doen. Nu boekje lezen (Father Brown), thee lurken, met de kat kroelen en een wasje draaien. Mijn vriendin is een PS3 aan het ophalen die we heel lang mogen lenen. Dus daar gaan we straks mee spelen. Vanavond ook nog een bruiloft, eigenlijk geen zin in, maar ja ach. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Autorijles,, en dat terwijl het ongelofelijk glad is:D dat gaat leuk worden^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Naar de dierentuin, want er is een overdekte speelhal bij. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Naar het huwelijk van mijn nicht. Ik wil ook trouwen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 studeren... en soggen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Ik zou met een vriendin naar Utrecht, maar ik ben zo verkouden dat er weinig lol aan is om in de kroeg te gaan zitten. Nu komt zij morgen hierheen met haar vriendin en gaan we met z'n vieren naar het kerstconcert bij ons in de kerk. Dus ik heb net heel veel lekkers gekocht bij de Aldi, een wasje gedraaid, de administratie gedaan, en nu lig ik lekker met een dekentje op de bank. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HippieWeds 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Naar het huwelijk van mijn nicht. Ik wil ook trouwen De bruiloft neem ik aan? Het huwelijk is de periode tot de dood die ingaat na/op de bruiloft. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 22 december 2012 Rapport Share Geplaatst 22 december 2012 Naar het huwelijk van mijn nicht. Ik wil ook trouwen De bruiloft neem ik aan? Het huwelijk is de periode tot de dood die ingaat na/op de bruiloft. Maar gelukkig snapt iedereen wel wat ze bedoelt! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten