Songfestival 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Mijn toets voor Hebreeuws gehaald met een 7,5. Maandag over een week het grote tentamen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 Vandaag ga ik nog een taak maken voor school voor morgen, straks naar de kerk voor de bidstonde. En ondertussen zwijmelen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 6 december 2012 Rapport Share Geplaatst 6 december 2012 goed gedaan menorah! @joon waarom hebben jullie op donderdag een bidstonde? is dat speciaal? sowieso, wat is een bidstonde eigenlijk precies? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Een bidstonde is een dienst met enkel zang in het begin, en daarna stil gebed. mensen mogen ook luidop bidden. Is elke donderdag zo, sinds ik het ken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
winterzon 0 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Hier vandaag genieten van mijn laatste vrijdag als werkloze. Vanaf volgende week vlieg ik erin...(spannend!) M.a.w. beetje lezen, misschien straks even wandelen en vanavond met vrienden wat gaan drinken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Ik ga vanavond nog eem een pakketje naar het postkantoor brengen, en daarna vroeg mijn bed in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Vanavond alleen thuis -->> zuipen geblazen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 7 december 2012 Rapport Share Geplaatst 7 december 2012 Uitzieken van verkoudheidje en nog even dik ingepakt het autotje van de APK keuring opgehaald. Binnenkort uitlaat en distributieriem vervangen, dus ik zal maar eens wat geld reserveren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Vanavond alleen thuis -->> zuipen geblazen Helaas teveel gezopen en bloed aan mn hand. Echter geen idee hoe ik eraan ben gekomen..moet weer ff inkomen na een lange tijd droog gestaan te hebben. edit: spelfouten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Net gaan paardrijden, was wel heel fijn, ondanks de kou. Net een goeie warme douche genomen, nu wat voor het werk doen. Namiddag komt vriendje en gaan we naar de stad, beetje rondlopen. En we gaan samen een pannenkoek eten, maar ik hoop daar nog een bezoek aan de Pizzahut bij te doen en misschien naar de bioscoop... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Sinterklaas vieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Sinterklaas cadeautjes kopen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Admod note:Posts over 'zuipen' verwijderd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Binnenkort uitlaat en distributieriem vervangen, dus ik zal maar eens wat geld reserveren. best doen, ik heb net ook zo'n factuurtje gekregen daarvoor Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ik doe vandaag niet zoveel...dadelijk pannenkoeken bakken.mmmmm ik vraag me wel oprecht af hoe het nu met Humanist is..... al weer wat opgeknapt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 ik doe vandaag niet zoveel...dadelijk pannenkoeken bakken.mmmmmik vraag me wel oprecht af hoe het nu met Humanist is..... al weer wat opgeknapt? Ja haha kreeg geen brood door mn keel dus heb twee bananen en een mandarijn gegeten als ontbijt/lunch. Zit nu aan de oliebol en moet vanavond uit eten dus zit weer helemaal goed. Als ik terug denk aan gisteren weet ik dat het het waard was Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 hahaha...mooi zo. hee, alles sal reg kom.... eet smakelijk!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 hahaha...mooi zo. hee, alles sal reg kom.... eet smakelijk!! Twee handen op een buik. De hedonisten maran en Humanist. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 hahaha...mooi zo. hee, alles sal reg kom.... eet smakelijk!! Twee handen op een buik. De hedonisten maran en Humanist. gelukkig weet ik dat je theologie studeert en geen psychologie. dat laatste zou ik je wel aanbevelen - kan ook handig zijn als je ooit besluit predikant te worden.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 hahaha...mooi zo. hee, alles sal reg kom.... eet smakelijk!! Twee handen op een buik. De hedonisten maran en Humanist. gelukkig weet ik dat je theologie studeert en geen psychologie. dat laatste zou ik je wel aanbevelen - kan ook handig zijn als je ooit besluit predikant te worden.. De meeste moderne psychologie is in tegenstrijd met wat de Bijbel leert, maar er is ook goede psychologie die zeker bruikbaar is ook binnen de kerk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Twee handen op een buik. De hedonisten maran en Humanist. gelukkig weet ik dat je theologie studeert en geen psychologie. dat laatste zou ik je wel aanbevelen - kan ook handig zijn als je ooit besluit predikant te worden.. De meeste moderne psychologie is in tegenstrijd met wat de Bijbel leert, maar er is ook goede psychologie die zeker bruikbaar is ook binnen de kerk. o ja? leg eens uit? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 gelukkig weet ik dat je theologie studeert en geen psychologie. dat laatste zou ik je wel aanbevelen - kan ook handig zijn als je ooit besluit predikant te worden.. De meeste moderne psychologie is in tegenstrijd met wat de Bijbel leert, maar er is ook goede psychologie die zeker bruikbaar is ook binnen de kerk. o ja? leg eens uit? De moderne psychologie ontkent dat de mens van geboorte af zondig is en leert dat we onszelf moeten verlossen. Er is geen plaats voor Christus en God. De christelijke psychologie is een goed alternatief. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 De meeste moderne psychologie is in tegenstrijd met wat de Bijbel leert, maar er is ook goede psychologie die zeker bruikbaar is ook binnen de kerk. o ja? leg eens uit? De moderne psychologie ontkent dat de mens van geboorte af zondig is en leert dat we onszelf moeten verlossen. Er is geen plaats voor Christus en God. De christelijke psychologie is een goed alternatief. je maakt een denkfout. psychologie is geen theologie. psychologie heeft daar dan ook - terecht - geen boodschap aan. en wat is christelijke psychologie? is dat ook een erkende studie? pseudo psychologie i.m.o. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Songfestival 0 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 o ja? leg eens uit? De moderne psychologie ontkent dat de mens van geboorte af zondig is en leert dat we onszelf moeten verlossen. Er is geen plaats voor Christus en God. De christelijke psychologie is een goed alternatief. je maakt een denkfout. psychologie is geen theologie. psychologie heeft daar dan ook - terecht - geen boodschap aan. Dan zal vast, maar ik heb geen boodschap aan de moderne psychologie- en zeer terecht Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst 8 december 2012 Vrede op aarde, vrehede op aarde. In de mehensen een wehelbehahagen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten