Dwarrel 43 Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 voorlopig het enigste voordeel van interactieve tv is 24-7 relipop radio-zender hey die hoorde hier niet... ehm de vraag nu dan wel: hoe kan je in het profiel van users nog zien of ze geband zijn? voorheen stond er iets van banned ofzo bij toch? zie ik het over het hoofd of staat het er niet meer bij? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 hoe kan je in het profiel van users nog zien of ze geband zijn? voorheen stond er iets van banned ofzo bij toch? zie ik het over het hoofd of staat het er niet meer bij? Dat wordt in PHPBB niet weergegeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 oke is er een andere manier om er achter te komen zonder alle post van ban-topic door te nemen ? Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 september 2013 Rapport Share Geplaatst 8 september 2013 Bij het subforum 'Nu even niet', naast de 'nieuw topc'-knop, zit een zoekbalk voor het forum Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 9 september 2013 Rapport Share Geplaatst 9 september 2013 oke is er een andere manier om er achter te komen zonder alle post van ban-topic door te nemen ? Nee. Enige wat je kan doen is, zoals Paul aangeeft, zoeken in het sub-forum "Nu Even Niet". Dan beperk je jezelf tot dat subforum en met de naam zoeken heb je dan snel antwoord op de vraag. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 ik zoek een woord in de trant van: genoeg, over, stop, stil maar dan op z'n engels, zo kort als "no" "done" ("enough", "silence" is al te lang...) Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 Hold Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 29 september 2013 Rapport Share Geplaatst 29 september 2013 das een goede! Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Alweer een practische vraag voor op Credible.nl: Hoe kan je op Credible bijv. het woord hier zo maken, dat als je er op klikt, je naar een site gaat (bijv. zoals hier: viewtopic.php?f=13&t=28695&start=40#p1124885). Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 30 september 2013 Rapport Share Geplaatst 30 september 2013 Met de code het klikbare woord Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Credible Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Ik heb 'm voor je aangepast dus als je op bewerken klikt kun je zien hoe het werkt. Link naar bericht Deel via andere websites
student 45 Geplaatst 1 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2013 Bedankt! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 wie wat deze tekens betekenen >(<) <("") mocht het rare betekenissen hebben dan doe maar prive Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Welke warme donkere kleur verf zou mooi passen bij een koele mintgroene kleur? Voor op de muur, voor de duidelijkheid. Ik moet 1 muurtje mintkleurig houden omdat het teveel gedoe is om die te verven. Ik wil eigenlijk het liefst zo'n mooie donkerrode kleur, maar dat staat denk ik totaal niet met mint? Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Mint met een warme kleur lijkt me lastig. Roodtinten zou ik ook niet doen. Denk eerder aan donkerbruin. Link naar bericht Deel via andere websites
Sabr 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Mint met een warme kleur lijkt me lastig. Roodtinten zou ik ook niet doen. Denk eerder aan donkerbruin. ja vind het ook erg lastig! Denk inderdaad dat bruin eigenlijk wel de enige optie is. Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 >(<) Een geïrriteerde smiley. <("") Een vogel. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 gaafheid, waar haal je dat vandaan? Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 gaafheid, waar haal je dat vandaan? Een beetje fantasie. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 aha handigheid, moet het alleen beetje zeker weten Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 4 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2013 Als je die vogel op facebook intikt krijg je een vogelsmiley. De bovenste zijn dichtgeknepen ogen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Mint met een warme kleur lijkt me lastig. Roodtinten zou ik ook niet doen. Denk eerder aan donkerbruin. ja vind het ook erg lastig! Denk inderdaad dat bruin eigenlijk wel de enige optie is. Roodbruin zou kunnen... terra? Of juist lichte kleuren. Grijs, lichtblauw (niet te fel). Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Grijs en lichtblauw zijn geen warme kleuren. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2013 Je hebt gelijk, ik lees niet goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten