Dwarrel 43 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Er bestaan kleurplaten die maar "half af zijn" bijvoorbeeld met alleen een tafel of een lege kooi. die hebben een naam maar ik kom er niet op. iemand een idee? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 Dat je dan zelf de lijntjes moet tekenen aan de hand van stipjes/nummers? Geen idee hoe dat heet. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 1 april 2013 Rapport Share Geplaatst 1 april 2013 nee dat heet dot-to-dot het is gewoon een wit blad, met bijvoorbeeld alleen een tafel erop of een lege vogelkooi of een bord ofzo en dan is de bedoeling dat je zelf bedenkt wat er op die tafel/bord komt, of welke vogel er in de kooi zit. Is een methode om kinderen hun creativiteit te stimuleren. beetje de tussenvorm tussen een kleurplaat en een leeg vel. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Wat gebeurt er ook alweer met de mensen op aarde na/tijdens het Laatste Oordeel? Liefst zo kort mogelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 4 april 2013 Rapport Share Geplaatst 4 april 2013 Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Help! Ik heb een tijdje geleden een documentaire gezien van een Engelsman die op een kritische manier charismatische dingen onderzocht. Zo had hij het bijvoorbeeld over vallen in de Geest, en hij wilde met zijn docu laten zien dat dat een psychisch trucje is wat iedereen kan leren. Het is vrij bekend, maar nou ben ik kwijt hoe die man en zijn serie heet. Weet iemand dat? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Bedoel je niet toevallig Derren Brown? Hieronder een filmpje over hoe hij atheïsten bekeerd: Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 ik kan het op google niet vinden... wat is: een symptomatische remissie? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 "Vermindering van ziekteverschijnselen, meestal tijdelijk, zonder dat zij geheel verdwijnen". Het tijdelijke effect van een bezoek aan een gebedsgenezer kan daar ook onder vallen. Link naar bericht Deel via andere websites
Skippy 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Bedoel je niet toevallig Derren Brown? Hieronder een filmpje over hoe hij atheïsten bekeerd: Ja, die bedoelde ik! Dank! Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 "Vermindering van ziekteverschijnselen, meestal tijdelijk, zonder dat zij geheel verdwijnen". Het tijdelijke effect van een bezoek aan een gebedsgenezer kan daar ook onder vallen. thx ik snapte al niet hoe je in remissie kan zijn van diagnoses die levenslang zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Is er een 'Uitgebreid zoeken' optie (naar topictitels)? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 Is er een 'Uitgebreid zoeken' optie (naar topictitels)? Ja, klikt u maar. Ik zal dat opnemen in het menu, zag dat die er niet in staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Humanist 0 Geplaatst 11 april 2013 Rapport Share Geplaatst 11 april 2013 danku Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Hellup, overal staan random woorden als link naar een of andere datingsite of zo, hoogst irritant. Hoe krijg ik dat weer weg? Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Moeilijk te zeggen. Je kan kijken bij geinstalleerde software of er toevallig vandaag iets is geinstalleerd wat die sores veroorzaakt. En dat dan weer verwijderen. Of bij de plugins/addons/invoegtoepassingen van je browser kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 13 april 2013 Rapport Share Geplaatst 13 april 2013 Dat laatste heeft bij mijn ouders geholpen, die hadden hetzelfde probleem. Gebruik je FireFox? Bij het overzicht van add-ons kun je bekijken of er onnodige bij staan. Bij mijn ouders bleek het eentje te zijn die je 'helpt' met online aankopen te doen. Uitschakelen of verwijderen en je probleem is opgelost. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2013 als ik het me goed herinner was het gebedstopic ooit als sticky ingesteld, zoekt wat makkelijker, kan dat weer ? Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 weet iemand iets over de toelatingseisen voor een opleiding: beveiliging. klopt het dat als je ouders een strafblad hebben je als hun kind zijnde, niet door de screening van deze opleiding heen komt? Het lijkt me zo onpraktisch, maar goed. ik kan er op internet nog even niks over vinden... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 als ik het me goed herinner was het gebedstopic ooit als sticky ingesteld, zoekt wat makkelijker, kan dat weer ? Gedaan. weet iemand iets over de toelatingseisen voor een opleiding: beveiliging.klopt het dat als je ouders een strafblad hebben je als hun kind zijnde, niet door de screening van deze opleiding heen komt? Het lijkt me zo onpraktisch, maar goed. ik kan er op internet nog even niks over vinden... Geen idee, ik zou even bellen met de opleiding. Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 22 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2013 als ik het me goed herinner was het gebedstopic ooit als sticky ingesteld, zoekt wat makkelijker, kan dat weer ? Gedaan. merci weet iemand iets over de toelatingseisen voor een opleiding: beveiliging.klopt het dat als je ouders een strafblad hebben je als hun kind zijnde, niet door de screening van deze opleiding heen komt? Het lijkt me zo onpraktisch, maar goed. ik kan er op internet nog even niks over vinden... Geen idee, ik zou even bellen met de opleiding. het gaat allemaal weer via via en de opleiding zou gezegd hebben dat als je gaat solliciteren het kan zijn dat je geweigerd word daarop. de screening van de student begint pas halverwege de opleiding, dan is het studiegeld dus al betaald. vervolgens word er nu gezegd dat de opleiding beveiliging dezelfde is als de politieopleiding, en dat daar wel gekeken word op stafbladen van familieleden, al vraag ik me dan weer af of die 2 opleidingen wel hetzelfde zijn.... eerst de advocaat maar eens laten uitzoeken of het strafblad überhaupt nog bestaat want 2 jaar geleden was het foetsie-verdwenen. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 30 mei 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 ik ben een belangrijke brief aan het opstellen en ik zit even met een d/t probleem :s het gaat over deze zin: Zo heb ik het diploma tot bachelor in de Wiskunde behaald, wat mijn voorliefde voor wiskunde verklaard en tevens mijn ruimtelijk inzicht ten goede komt. die verklaard, ik twijfel nu of het toch niet verklaarT is, aangezien het gaat over nu Link naar bericht Deel via andere websites
Hitchens 134 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Met een T. Stam + t. Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 De Heilige Geest onderhoud je met geloof in Jezus en het bestuderen van Gods Woord. Je dooft het vuur van de Heilig Geest als je Jezus de rug toe keert en/of begiftigd met het vleselijke van de wereld. Je zult verdorren en eindigen in een dood gitzwart geest. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 30 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2013 Admod note:Off-topic post verwijderd. Dit is een topic voor korte vragen en antwoorden, niet om anderen te bekeren. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten