Carol 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Oeps, dubbelpost. Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ik ben vooral van de misdaadseries en actualiteiten. Series die ik volg (vaak download, maar ik vind het ook leuk om herhalingen op tv te kijken): NCIS NCIS-Los Angeles Criminal Minds House (geen misdaadserie, maar gewoon geniaal) En Nederlands natuurlijk: Flikken Maastricht Moordvrouw Verder kijk ik wel eens CSI/Bones/CSI NY als ik het tegenkom op tv, en ik kijk regelmatig naar het digitale kanaal 13th street. Daar is vooral veel Law and Order en JAG. Qua actualiteiten kijk ik naast het journaal graag Pauw en Witteman, en smorgens als ik wakker probeer te worden Vandaag de Dag. (en ja, ik kijk misschien een klein beetje teveel tv ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jacobus 10 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Niemand die Homeland op Ned 3 gevolgd heeft? Absoluut een top serie, en Obama's favoriet. http://www.nederland3.nl/programma/homeland Verder The Mentalist, Castle en Flikken Maastricht. Link naar bericht Deel via andere websites
zoon 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 How i met your mother, Two and a half man en Prison break. Ook lost is een hele spannende serie, zeker het kijken waard! Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 Ja homeland heb ik zeker gezien! Dat was ik nog even vergeten in het rijtje Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 2 april 2012 Rapport Share Geplaatst 2 april 2012 BBT soms, Sherlock bevalt me ook goed (ben benieuwd naar seizoen 3!) en natuurlijk het nieuwe seizoen van Game of Thrones. Begint al weer behoorlijk episch... Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Bij mij nog steeds.. Bones, CSI, NCIS, House.. Maar.. Ja ja, een maar.. Ik kijk geen televisie meer.. Ik heb er gewoon geen tijd voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 ... en JAG. Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 3 april 2012 Rapport Share Geplaatst 3 april 2012 Ik was een poosje geleden helemaal gek van NCIS mja op een duur heb je dat wel gezien.. Nu kijk ik Nikita en Prisonbreak kijk ik nu voor de derde keer op DVD blijft ook gaaf. Link naar bericht Deel via andere websites
Spons 0 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 *Dit was het nieuws *Kannietwaarzijn *Wie is de mol (er komt vast een nieuw seizoen) *Pauw en witteman Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Tja, Game of Thrones nu hè? Nee, verder: - Awake - Chuck (gestopt) - Game of Thrones - Death Row (nog mee beginnen) - Grimm - Leverage - Luther - Dalziel and Pascoe - Merlin - Once Upon a Time - Spartacus - The Secret Circle - Vampire Diaries - The Walking Dead - Touch - True Blood Niet allemaal even boeiend, maar ik houd het vaak wel 45 minuten uit En Leverage is tha bomb. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 Had ook nog Homeland en Suits getracht te volgen, maar dat vond ik maar niks. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 4 april 2012 Rapport Share Geplaatst 4 april 2012 NCIS en NCIS LA sinds kort. Ik begon ooit bij CSI, maar dat werd allemaal zo donker en zompig Flikken Maastricht is weer begonnen, dat kijken we ook trouw (of nemen het op als 't niet uitkomt). Kanniewaarzijn was erg leuk, jammer dat 't weer afgelopen is. Juridisch programma met gevoel voor humor, da's nog eens tof Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2012 Once upon a time, beetje addicted. Maandag beginnen kijken, gisteravond zat ik aan episode 12 al. maar nu 2 dagen niet kijken, want vrijdag examen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Dus Joon, jij kijkt ook Castle Ik ben zooo benieuwd naar seizoen 5 Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Castle is nice jah.^^ maar ik zit heel hard achter door de examens. gelukkig hebben we ze opgenomen, en anders download ik ze wel eens. en het was trouwns aflevering 16. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 28 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2012 Heeft Castle alweer een 5e seizoen? Ik ken de 4e nog nieteens denk ik... Hoe dicht is Beckett bij de oplossing van haar moeders dood? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 4 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2012 Op het moment volg ik het tweede seizoen van Teen Wolf. In afwachting tot september/oktober, wanneer de echte series weer beginnen. Teen Wolf heeft last van het 'Vampire Diaries syndroom', waar iedereen in de loop van de serie een vampier wordt. Hier wordt iedereen harig, en dat haalt het speciale een beetje uit de serie die over een weerwolf gaat. Maar ach, bij gebrek aan beter. Link naar bericht Deel via andere websites
pepperoni 0 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Zelf kijk ik graag Sons of Anarchy (over een motorclub) en the Walking Dead. (Zombies, altijd goed!) Vanaf september komen beide series weer met een nieuw seizoen! Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2012 Ik ben maar eens begonnen aan Bleach (animé). Tot nu toe wel geinig. Andere mensen die er ervaring mee hebben? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 september 2012 Rapport Share Geplaatst 11 september 2012 Nieuwe serie ontdekt: Terra Nova. Over een stervende aarde in 2149, waar mensen besluiten om een nieuwe kolonie te starten, 85 miljoen jaar in het verleden. The good: Dinosauriërs. The bad: Geen tweede seizoen. The ugly: G-g-gigantische insecten. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 The dukes of Hazard zijn weer op tv hoorde ik van de week... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 The Gates - Een man verhuist met zijn gezin naar een beveiligd dorp waar hij 'chief of police' wordt. Hij moet orde houden, terwijl hij erachter komt dat er vampiers, weerwolven en heksen in het dorp wonen. En zijn zoon wordt verliefd op een succubus... The Fades - Freaky BBC serie. Een jongen ontdekt dat hij een sixth sense heeft, waardoor hij geesten kan zien. Maar de geesten evolueren en nemen vaste vorm aan door mensenvlees te eten. De jongen zelf blijkt nog meer gaven te hebben. Hij kan anderen genezen, heeft visioenen en heeft twee mooie vleugeltjes op zijn rug. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Momenteel wacht ik op het vervolg van: - Two and a half men - How I Met Your Mother - Big Bang Theory - Game Of Thrones Ben ik bezig met: - Falling Skies - Person Of Interest - Chuck En wil ik nog beginnen aan: - Eureka Ik heb thuis nog een lijstje met andere interessante opties, maar die herinner ik me even niet meer Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Mister_L Lang geleden En Chuuuuuuck Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten