Spring naar bijdragen

Favoriete tv-series/programma's


Aanbevolen berichten

Ik vind het geen saai sfeertje hebben, in tegendeel. En het nare sfeertje vind ik een pluspunt.
Na een tip van een vriend heb ik Breaking Bad (Braking Bad, klinkt als extreem slecht kotsen) heb ik in een week Soggen twee seizoenen gekeken. Daarna was ik zo zwaarmoedig (ja! Voor een metal-luisterende-gergemmer) dat ik er mee gekapt ben.
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 152
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik vind het geen saai sfeertje hebben, in tegendeel. En het nare sfeertje vind ik een pluspunt.
Na een tip van een vriend heb ik Breaking Bad (Braking Bad, klinkt als extreem slecht kotsen) heb ik in een week Soggen twee seizoenen gekeken. Daarna was ik zo zwaarmoedig (ja! Voor een metal-luisterende-gergemmer) dat ik er mee gekapt ben.

Hmm, klinkt mij als darkwave luisterende kathogelische wel interessant. :#

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik irriteerde me dood aan Skyler. Ik ben ook afgehaakt. :#

Mateloos irritant, maar ik negeer haar gewoon. ;)

Tijdens bepaalde afleveringen was ik aan het koken terwijl haar drama op het scherm was en was mijn aandacht er weer toen dat weer eventjes voorbij was. ;)

Overigens, het einde van Dexter was echt dramatisch slecht :(

Ja, ben ook bij die serie in S3 afgehaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Momenteel ben ik bezig met:

- American Horror Story

- Bones

- Under The Dome (afgelopen maandag begonnen op SBS6... Kijk je ook eens naar die zender..).

- Breaking Bad (gisteren begonnen aan de pilot. Ik ben vooralsnog niet heel enthousiast).

En vanaf volgende week natuurlijk weer:

- The Walking Dead |P

Week of 2 geleden de laatste aflevering van Lost gekeken. Wát een vreselijk einde! (overigens vond ik de laatste 3 seizoenen al moeilijk doorkomen..).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
Momenteel ben ik bezig met:

- American Horror Story

- Bones

- Under The Dome (afgelopen maandag begonnen op SBS6... Kijk je ook eens naar die zender..).

- Breaking Bad (gisteren begonnen aan de pilot. Ik ben vooralsnog niet heel enthousiast).

En vanaf volgende week natuurlijk weer:

- The Walking Dead |P

Week of 2 geleden de laatste aflevering van Lost gekeken. Wát een vreselijk einde! (overigens vond ik de laatste 3 seizoenen al moeilijk doorkomen..).

Een kleine update en rectificatie op bovenstaande:

Met 'Under The Dome' ben ik na 3 afleveringengestopt. Vond het erg saai worden na de pilot. Ook met American Horror Story ben ik gestopt. Was me toch net iets te veel horror..

Breaking Bad, echter, is waarschijnlijk de meest briljante serie die ik ooit gezien heb! Ben nu bij seizoen 5 aanbeland en ik kijk erg op tegen de cold turkey die binnenkort volgt...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Breaking Bad heb ik geprobeerd, maar ik haakte halverwege de pilot al af omdat het me niet genoeg boeide...

Homeland daarentegen heb ik nu helemaal gezien. In de vakantie heb ik seizoen 3 gekeken. En nu die is afgelopen, zit ik een diep zwart gat. -O-

Six Feet Under al eens geprobeerd? Zo niet moet je daar de pilot eens van proberen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid