Fee 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 @Robert Frans: Hoe gaat het ondertussen? Nog blij gemaakt met nieuwe meubels? En gordijnen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Gordijnen hangen er nu. Qua meubels moeten de twee banken nog komen en moeten het nieuwe bureau en een wit kastje nog in elkaar gezet worden. Die banken komen echter pas over een paar weken. Inmiddels ook al decoratie gehaald en moet straks nog een paar andere dingen halen. Dan is het huis helemaal klaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Gordijnen hangen er nu. Qua meubels moeten de twee banken nog komen en moeten het nieuwe bureau en een wit kastje nog in elkaar gezet worden. Die banken komen echter pas over een paar weken. Inmiddels ook al decoratie gehaald en moet straks nog een paar andere dingen halen. Dan is het huis helemaal klaar. Fijn! Dat gaat dus best hard. Ennuh.. Mijn ervaring is overigens wel dat een huis nooit helemaal klaar is. Een half jaar na mijn verhuizing heb ik net dit weekend een schroef de muur ingedraaid voor de volgende toevoeging . Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 We zien wel. Hoewel het zo inrichten erg vermakelijk is, vind ik het allemaal al snel wel best. De dingen die ik nu heb of nog moet halen zijn vooral praktisch en de decoratie is er enkel om er een niet té kale woning van te maken. Als alles er is wat er moet zijn, dan wil ik me snel weer enkel bezighouden met de dagelijkse bezigheden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Klinkt goed Robert, voel je jezelf een beetje op je plaats? Ennuh.. Mijn ervaring is overigens wel dat een huis nooit helemaal klaar is. Een half jaar na mijn verhuizing heb ik net dit weekend een schroef de muur ingedraaid voor de volgende toevoeging . Voor een fotolijstje zeker? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Wat voor decoratie heb je het over, Robert? En oef. Ik woon hier nu denk ik vijf jaar. Toen wij het kochten, was het echt een uitgewoond krot, dus alles maar dan ook alles wat er aan de binnenkant van een huis vervangen kan worden, is vervangen. Toch komen er steeds weer nieuwe dingetjes bij. Schilderijtje zus, waslijntje zo, plintje hier, lampje daar ... Het hangt ook wel van de persoon af; het zit heel erg in mijn aard om altijd te blijven klooien aan mijn huis. Vind ik ook wel leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 @Hongerige Wolf, Je lijkt me ook een type om van je huis een echt thuis te maken, oergezellig, lekker eten etc. @RobertF, Ik hoop dat je al went op je nieuwe stekkie. Ik was natuurlijke blij met moederdag, de tekeningen blijven toch het grootste succes. Maar nog meer met de midweek Texel met de kinderen, super gezellig !!!! De accu is weer opgeladen tot aan de zomervakantie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2013 Ach, iets voor op de salontafel, een mooie tafelklok en placemats voor op de eettafel en een paar dingen voor op de vensterbank. Vrij eenvoudige, lichte dingen die de donkere meubels een beetje breken. En het begint al wel aardig te wennen hier, vooral de absolute vrijheid in eigen huis is wel apart zo in het begin. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Maar toch ook wel fijn, te kunnen doen wat je wilt in je eigen huis? @Michiel: Tegen de tijd dat ik die opgehangen heb, ben ik echt trots! Nee, dit is een stang geweest waar je keukenspul aan kunt hangen (of andere dingen, mag je zelf weten. Bij mij hangt er keukengerei aan....). Gekocht, en een uur later hing het ding zelfs! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2013 Zo'n stang vind ik wel leuk ja. Mijn oma had er ook eentje, met zo'n emaillen schuimspaan eraan en zo, maar ik denk dat dat na haar overlijden allemaal is weggegooid. Helaas, want ik had hem graag willen hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
46visje 0 Geplaatst 16 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2013 dat ik nu naar huis kan want ik heb koppijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Dat ik de cursus draagconsulent I afgerond heb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 Waar blijft die taart? Ik mag dan wel een daggie ouder zijn maar ik heb ook recht op een taart, zo!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2013 * Gooit taart naar Lobke Vanguuuh! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 vandaag was het feest in de hemelse gewesten! een jongen, uit onze kerk, zijn vriendin kwam soms eens mee naar de kerk voor speciale feestdagen. vandaag was ze er ook bij, al was het een gewone zondag. hopelijk een stap naar meermaals meekomen en er waren 2 nieuwe mensen, ze zongen direct uit volle borst mee en klapten mee. Mijn hart maakte een sprongetje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 26 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2013 vandaag was het feest in de hemelse gewesten!een jongen, uit onze kerk, zijn vriendin kwam soms eens mee naar de kerk voor speciale feestdagen. vandaag was ze er ook bij, al was het een gewone zondag. hopelijk een stap naar meermaals meekomen en er waren 2 nieuwe mensen, ze zongen direct uit volle borst mee en klapten mee. Mijn hart maakte een sprongetje Mooie dienst zo te horen Joon .. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik ben blij, want de zon schijnt en het is prachtig weer. Daarnaast ben ik productief bezig, altijd goed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Goed punt. Zo nog maar even naar buiten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 ... Primperan en Dafalgan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ik ben blij met de zon, met her feit dat mijn huisgenootje mij mee op sleeptouw nam en met zitten in het park. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 27 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2013 Ben blij dat ik vandaag met kameraad gesnoekt hebben. Hij had er 2 gevangen ik had er 1. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Vandaag ben ik blij met de zon, muziek, een boekje, mijn kamer, het feit dat ik motivatie heb. Voor de verkeerde dingen (niet werk), maar toch fijn! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
creyenn 0 Geplaatst 28 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2013 Vandaag ben ik blij dat de laatste 3 van in totaal 13 gaatjes in mijn tanden zijn gevuld. Door de hoge tandartsrekeningen heb ik er 2 jaar over gedaan en vandaag de laatste 3 dus :d Nu goed blijven poetsen.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 31 mei 2013 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2013 Ik ben zo ontzettend blij met mijn baan. En dat is eigenlijk elke dag het geval. (Hoewel ik nu ook gewoon blij ben dat het weekend is hoor!) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 1 juni 2013 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2013 Het huis is nu helemaal klaar en ingericht. Uiteindelijk is het allemaal heel mooi en stijlvol geworden en bevalt het alleen wonen mij steeds meer. Vreemd om me te beseffen dat ik twee maanden geleden nog daar woonde en helemaal niets had, en nu al hier bijna woon alsof het nooit anders is geweest. Nou ja, dat is dan misschien ook wat overdreven, maar het is wel bijzonder om dat zo mee te maken. Bepaald niet voor herhaling vatbaar, want verhuizen is natuurlijk door de satan uitgevonden, maar het is wel mooi hoe een hoop chaos toch uiteindelijk een mooi appartement is geworden. En Frans zag dat het goed was. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten