cobybryant 0 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 de Heer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2013 Ik ben blij met mijn kickass hifiset. Ik ben minder blij met mijn bankrekening. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 ... dat ik van onderstaand liedje de instrumentale versie heb gevonden én dat ik het kan transponeren. Bespaart me heel wat moeite en gepruts om het hele lied in Guitar pro te krijgen met de juiste gitaar en drums. Zus en ik gaan het proberen te zingen tijdens de paasdienst Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Blij met de nieuwste aanwinst in mijn collectie. Captain America van The Avengers. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Heb je ook een 'banana for scale'? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2013 Heb je ook een 'banana for scale'? Een banaan heb ik niet, maar misschien is dit ook goed. Het zijn 12-inch figuren. Dus ongeveer dertig centimeter hoog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 eindelijk internet thuis, yes!!! en het meest blij ben ik met Ken Yehuwdiy die het heeft aangesloten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 ... muziek die me zo kan raken, die me terug doet herinneren aan hoeveel geluk ik in het leven ook heb, dat er niet alleen tegenslag is. ... daarbij aansluitend: dat vriendje en ik sinds zaterdag 2,5 jaar gelukkig samen zijn! Maar ik had nog niet de kans gehad om het ergens te posten. Moest het nu toch even doen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Gefeliciteerd Floes! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Haha ik zie je afbeelding nu pas Archillion. Groter dan ik dacht! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 het eindelijk vinden van een stopmaatje. Nog 3 peuken, dan stop ik ermee. Ineens zie ik overal rookdingen, nu ik gestopt ben. Hoe gaat het jou af? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
ElineR 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Ik ben blij dat vandaag toch heel even het zonnetje scheen op mn werk/stage en daar alle mensen hier heel kort toch even van konden genieten, en nee hier heeft het heel de dag niet gesneeuwd!! En ik een positief studie advies heb gekregen (dat is altijd fijn om te horen) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 het eindelijk vinden van een stopmaatje. Nog 3 peuken, dan stop ik ermee. Ineens zie ik overal rookdingen, nu ik gestopt ben. Hoe gaat het jou af? Het gaat nu eindelijk pas, noodgedwongen, maar niet van harte. Ik ruik ook overal mensen roken op het station en bij de bushalte. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Cobybryant, Het zal je vast lukken. En wat heerlijk zo samen met Ken. Vandaag genoten van mijn oppasdag op de kleinkinderen, moe hondsmoe wordt je ervan maar wat heerlijk ook om zo op ze betrokken te zijn. Vanavond met ons vissersvrouwenkoortje gezongen in een verzorgingshuis. Heerlijk was dat, wat genoten de mensen van de kledendrachten en liedjes vol herkenning. Wat is dat fijn om zo samen te zingen liedjes uit de jeugd van veel ouderen, wat zie je mensen dan opleven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Cobybryant; herkenbaar. Ineens roken ook heel veel mensen waar dat eigenlijk niet mag. Sterkte! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Ik ben blij met mijn stagebegeleider die mij vandaag een vrije dag gegeven heeft:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Cobybryant,Vandaag genoten van mijn oppasdag op de kleinkinderen, moe hondsmoe wordt je ervan maar wat heerlijk ook om zo op ze betrokken te zijn. Ben jij al zò oud!!??? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Cobybryant,Vandaag genoten van mijn oppasdag op de kleinkinderen, moe hondsmoe wordt je ervan maar wat heerlijk ook om zo op ze betrokken te zijn. Ben jij al zò oud!!??? Nee, ze was er gewoon heel jong bij. Lobke en cobybryant zijn oudere jongeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Morph, Ik beken....ik ben stokoud maar vind het heerlijk op Credible. Waag het niet me weg te jagen en me niet verlinken hè. Kom je nog een keer bij Opoe een glaassie limonade drinken? En als jullie weer eens klagen bedenk dan dat je bij gezondheid een heel leven voor je hebt, haal eruit wat erin zit want de tijd gaat snel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Kom je nog een keer bij Opoe een glaassie limonade drinken? Ik wil graag mijn rapport bij U laten zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Jongeman als je cijfers goed zijn dan krijg je van Opoe € 5, - is dat niet mooi? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Morp, Toch ben ik best tevreden over de jeugd van tegenwoordig, en dat je voor me bidt is fijn. Want uren, dagen, maanden, jaren .....hoe was dat lied ook al weer? Ja af en toe laat mijn geheugen me in de steek, maar dan ben ik blij en dankbaar dat het weer terug is. Geheel ontopic. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Jongeman als je cijfers goed zijn dan krijg je van Opoe € 5, - is dat niet mooi? Jaa! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 De vrouw van mijn vader liet vanmiddag een krantenartikel zien. Over een minister die voor de zomer een nieuwe wet in wil laten gaan, waardoor ADHD'ers niet meer om de paar jaar een keuring voor autorijden hoeven te doen. Ik val, geloof ik, ook onder de ADHD regeling, dus het lijkt erop dat mijn gebeden verhoord zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Kom je nog een keer bij Opoe een glaassie limonade drinken? Ik wil graag mijn rapport bij U laten zien. Je maakt m'n dag helemaal goed :# :# Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten