Spring naar bijdragen

bespeel je een instrument en/of zing?


Aanbevolen berichten

Quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:03:55 schreef MetalxSlut_ het volgende:

Ik speel gitaar

Ik drum

En zoals jullie zeggen

Zijn dat Satanistische instrumenten

Whahaha -,-

wat is je doel met dit soort posten..

ik ben een christen en doe allebei en ik bas sinds kort..

maar satanistisch neuj,,

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:13:36 schreef MarianneT het volgende:

Ik heb mijn fluit weer onder het stof vandaan gehaald. Heerlijk met een cd meespelen. Alhoewel de kat en mijn familie het iets minder waarderen
puh2.gif

En ik speel orgel. Binnenkort ga ik weer op les, mijn droom is om ooit in een kerk te kunnen spelen.

dat lijkt me gaaf! worshippy.gif

Tsja, ik speel nog steeds gitaar, basgitaar en blokfluit. En ik pingel wat op de piano. Ben de laatste tijd bezig om blokfluit te verberen. Tenor blijkt me echt gaaf knipoog_dicht.gif Maar de altgrepen wil ik ook nog leren yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit op een muziekschool en speel 7 jaar academisch gitaar (muziekstukken dus). Ik heb net mn C-graad gehaalt (ja, ik ben vandaag om diploma geweestbig-smile.gif). Maar goed, vroeger speelde ik blokfluit (hoe origineel maar weer), zowel sopraan als tenor. Ik heb de basis van keyboard onder de knie (hoop ik), maar ik doe er niet zoveel mee. Nou ja, dat was het dan maar weer.

O ja, ik speel wel eens in de kerk en ik speel in een jeugdkerk: Connect45, dat is die van Terneuzen (rulez!!). Nu ben ik klaar.

* veegt zweet van voorhoofd af

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

al bijna 11 jaar strax in fanfare op hoorn puh2.gif ..aangestoken door mn vader die er al op zat net als zijn broer ,mn neef zit ook in fanafre mn overleden opa speelde ook in fanfare net als mn moeder nu ook al meer al 12 jaar widegrin.gif

en mn oma heeft lang in een zangkoor gezeten big-smile.gif

alleen mn kleinste broertje kunnen we er nie op krijgen(speelt voetbal)

en mn grote-kleine broertje heeft er 2 jaar opgezeten maar vond dit ook niet leuk engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ooit blokfluit leren spelen, maar dat heb ik al een paar jaar niet gedaan knipoog_dicht.gif

Ik speen nu piano, en ben pas begonnen met gitaar spelen maar dat wil nog niet echt lukken; tijdgebrek enzo.. Ooit lijkt een bandje me wel leuk maar dan moet ik nog iets beter worden.. En zingen vind ik super maar kan t nie super ofzo puh2.gif

xKim

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nooit op blokfluitles gezeten. Vond ik niet leuk omdat iedereen dat deed puh2.gif. Toen wilden mijn ouders mij op pianoles hebben maar daar had ik ook geen zin in. Ik speelde zelf al wel een beetje (was toen 6) en had geen zin aan een leraar die me vertelde hoe dat moest.

Toen ik 9,5 was ging ik op klarinetles. Daar heb ik 5 jaar op gezeten (tot vorig jaar). Ook vanwege het gezeur van m'n leraar ben ik daarvan afgegaan widegrin.gif. Ik speelde vanaf een half jaar nadat ik was begonnen met klarinetles in een harmonieorkest, tot 2 jaar terug. Toen ging ik in een symfonieorkest smile.gif. En daar speel ik nog steeds in, nu ook piano. Dat ben ik altijd blijven doen en vanaf volgend jaar ga ik ook (toch maar) op pianolessmile.gif.

Zingen doe ik niet, vind niemand in m'n omgeving prettig puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Heeey,

Leuk hier!

Fijn dat er nog mensen zijn die het leven wel serieus nemen, ja toch?

Ik zoek... ik zoek...

iemand die mijn buurmeisje dwarsfluitles kan geven. Dat mag vanuit de hobby, niets ingewikkelds dus. Zij is ook christen, 13 jaar, bijna 14, en heeft geen budget om les te nemen via de officiele weg. Dus ja...als je je geroepen voelt...reageer dan!

Wij zijn woonachtig in Dordrecht, dus das wel een pre.

Ik hoor je...thanksssssssss

Benita

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heej, ik speel op Crafter akoestische en (waarschijnlijk heel binnenkort) fender elektrische gitaar in bandje :-). En ook basgitaar in de band van de kerk. En af en toe speel ook nog ergens mee mee.

Muziek maken is t mooiste wat er is vind ik. En als t voor God is, helemaal.

Wie weet er nog coole nummers om te spelen? (GEEN opwekking, maar wel praise/worship; zoals Every Day, Blessed be the name, Enough)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid