Spring naar bijdragen

bespeel je een instrument en/of zing?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zelf zit op het koor van onze gemeente en zing er tenor. Ook zing ik soms solo (niet vanuit het koor maar gewoon vanuit mezelf), kan dus best wel zingen (heb alleen weinig techniek).

Sinds een tijdje klooi ik ook wat aan op een mondharmonica en ik weet er voorwaar best leuk melodietjes uit te blazen/zuigen. Handig voor bij een kampvuur... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel al jaren keyboard (ik weet al geen eens meer hoeveel, miss 8). Ook wel eens een paar keer gedaan in een kerk waar me pa gastpreker was en geen goede begeleiding hadden.

Ik speel sinds het laatste jaar op gitaar.

Speel nog niet in een band, maar als ik mezelf goed genoeg vind probeer ik in een Hardcore band oid. te gaan spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel 9 jaar harp, en zou graag nog eens willen leren drummen of djembé leren spelen...

Harp in een band gaat niet echt lukken, of je moet gigantisch veel versterkers hebben, maar dan nog is het een beetje vreemd puh2.gif. Orkest ook niet. Misschien, als ik nog eens tijd heb (en geld..), ga ik daar in spelen.

Verder lukt keyboard een beetje, maar daar heb 'k nooit lessen in gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ruim 6 jaar dwarsfluitles gehad en speel nu nog heel af en toe. Vooral klassieke stukken. En ik heb wel es wat in de kerk gespeeld als ze een dwarsfluit nodig hadden.

Verder kan ik een beetje keyboard spelen. En heel af en toe ben ik achter een drumstel te vinden, maar dan omdat mijn broertje dat graag wil. Heeft hij ook wat te lachen, want daar heb ik helemaal geen aanleg voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee hallo,