Spring naar bijdragen

bespeel je een instrument en/of zing?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik zelf zit op het koor van onze gemeente en zing er tenor. Ook zing ik soms solo (niet vanuit het koor maar gewoon vanuit mezelf), kan dus best wel zingen (heb alleen weinig techniek).

Sinds een tijdje klooi ik ook wat aan op een mondharmonica en ik weet er voorwaar best leuk melodietjes uit te blazen/zuigen. Handig voor bij een kampvuur... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel al jaren keyboard (ik weet al geen eens meer hoeveel, miss 8). Ook wel eens een paar keer gedaan in een kerk waar me pa gastpreker was en geen goede begeleiding hadden.

Ik speel sinds het laatste jaar op gitaar.

Speel nog niet in een band, maar als ik mezelf goed genoeg vind probeer ik in een Hardcore band oid. te gaan spelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel 9 jaar harp, en zou graag nog eens willen leren drummen of djembé leren spelen...

Harp in een band gaat niet echt lukken, of je moet gigantisch veel versterkers hebben, maar dan nog is het een beetje vreemd puh2.gif. Orkest ook niet. Misschien, als ik nog eens tijd heb (en geld..), ga ik daar in spelen.

Verder lukt keyboard een beetje, maar daar heb 'k nooit lessen in gehad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb ruim 6 jaar dwarsfluitles gehad en speel nu nog heel af en toe. Vooral klassieke stukken. En ik heb wel es wat in de kerk gespeeld als ze een dwarsfluit nodig hadden.

Verder kan ik een beetje keyboard spelen. En heel af en toe ben ik achter een drumstel te vinden, maar dan omdat mijn broertje dat graag wil. Heeft hij ook wat te lachen, want daar heb ik helemaal geen aanleg voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee hallo,

Ik speel gitaar,(soms speel ik "gitarist") en kan ook drummen en piano spelen. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar muzikanten die samen met mij een praise band willen vormen. Mijn doel is dmv goede muziek de Goede Boodschap over te brengen.

Okay dat was 't

Groeten DaTa

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb iets van 15 jaar gedrumd! Onder anderen in een praise bandje, in een punkrock band, ook wel wat hip hop en heel veel in kinderfeesten (ik weet het, allemaal een beetje een rare combinatie, ben zeg maar all-round...widegrin.gif).

Maar goed, ben gestopt met drummen nu ongeveer 5 jaar geleden. Maar ben in die tijd wel begonnen met djembé, en eigenlijk praktisch vanaf het begin er ook les in gegeven (had het snel onder de knie, vanwege dat drum verleden). Momenteel geef ik les aan 5 ex-straatjongens hier in BH, vinden ze helemaal te gek. En speel ik regelmatig djembé in onze dienst en in een bijeenkomst in mijn kerk elke dinsdag avond (is echt supergaaf). Speel dan ook andere percussie, zoals bongo, tamboerijn, eitjes, etc.

Heb een paar maanden geleden een proefles "tabla" gehad, twee drums samen die je met je vingers moet bespelen, komt uit India. Was wel gaaf, maar heb er voorlopig geen tijd voor om het echt te leren, helaas.

Ook kan ik blokfluiten (ja, ja, het is alweer even geleden, maar ja...mondhouden.gif).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel ongeveer 5 jaar gitaar, best fanatiek en heb onlangs mijn droomgitaar kunnen aanschaffen smile.gif Daarnaast speel ik ook wat drums. Ik heb een keer opgetreden met een praiseband, wat erg leuk was maar dat was eenmalig. Misschien in de toekomst nog een keer...

Link naar bericht
Deel via andere websites

He little peet,

k weet niet of je het tegen mij had..., maar iig, Ik speel op een Zion custom maple. Verder speel ik over een 19'rack met daarin een Line 6 Pod Pro en een stereo eindversterker dit alles met een Marshall Jcm 900 kabinet (212) er achter. Leuk he...

Maar goed tis maar speelgoed...puh2.gifwidegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid