Spring naar bijdragen

bespeel je een instrument en/of zing?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:10:19 schreef Gurkie het volgende:

Ook speel ik blokfluit, maar dat vind ik zo'n instrument dat iedereen speelt, dus dat is eigenlijk niet het vermelden waard
puh2.gif
.

ik weet dat er een puh2.gif smiley achter staat, maar togknipoog_dicht.gif

Ik kan er ontzettend slecht tegen als men doet alsof blokfluit een 'minder' instrument is, alleen omdat iedereen dat heeft gespeeld. Jammer is wel dat bijna niemand het goed speelt, en dat er ook steeds minder mensen op les blijven. Ik kon hier altijd al slecht tegen, maar deze week helemaal. Mn geliefde blokfluitlerares (waarvan ik al 6-7 jaar les heb) wordt zeer waarschijnlijk ontslagen omdat er niet genoeg aanmeldingen zijn, en er wel leerlingen weg zijn gegaan. cry.gifcry.gif kvin dat zo sjit!! Ze is geweldig!cry.gif

Maarjah, het is wel weer fijn dat ik dit jaar D-examen mag doenparty.gifparty.gif hope dat ik het haal en er tijd genoeg voor hebclown.gif

Blokfluit Rulez!

PS: kspeel ook gitaar, sinds een paar jaar, en das ook errug leuk! Alleen dat heb ik mezelf aangeleerd, dus neem ik het niet zo heel serieus...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Speel ook gitaar, nu 9 jaar, eerst 4 jaar akoustisch maar nu speel ik alleen maar electrisch.

Speel momenteel in 2 bands; een op school (meestal ff in de tussenuren wat jammen) Met die band spelen we oude (classic) rock; Steppenwolf, Deep Purple, Cream etc, etc

De andere band is een black metal band, a la Shinning, Nyktalgia en Nachtmystium

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel zo`n 2 1/2 jaar akoustisch gitaar.

Moet binnenkort echt eens een elektrische gitaar kopen, omdat ik daar veel beter op uitkom.

En verder speel ik ruim 2 jaar basgitaar, wat ik stiekem veel leuker vind. Maar in je eentje is daar zo weinig aan.

Ik heb gebassd in een bandje, dat nu niet meer is. Binnenkort wel weer een keer gelegenheidsdingen maar niets vast.

Jeej, boeient ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 07 september 2005 17:20:19 schreef Ann het volgende:

haloo
puh2.gif
wie speelt er hier viool? en is het moeilijk? ik zou het graag ook lere nspelen
puh2.gif
maar dan wel zelf
puh2.gif

Ik heb vroeger 7 jaar viool gespeeld. Ik had eigenlijk niet vaak (lees: nooit) zin om te oefenen. Luiheid, maar ook omdat ik er niet tegen kon als het niet lukte en als het vals klonk. Het is best een lastig instrument omdat het niet echt snel mooi klinkt. Maar als je het goed kunt, dan is het een heel mooi instrument en is het de moeite natuurlijk wel waard!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid