LaRosa 0 Geplaatst 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2005 Ik ga van mijn ouders voor kerst een alt(blok)fluit krijgen coolcool! Misschien ga ik dan ook wel centjes bij elkaar schrapen voor lessen... ik speel verder nog steeds piano en tinwhistle. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2005 ik zat op gitaarles. alleen ben er na 4 lessen mee gestopt, want ik kan alles uit dat boek mezelf aanleren en die man die gaf mij niet eens echt les. Link naar bericht Deel via andere websites
Benben 0 Geplaatst 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2005 Ik speel piano, en gitaar. En ik zing! De hele dag door! LALALAAA. En voor school moet ik ook muziek maken. En voor mn werk ook. Mijn hele leven is eigenlijk één en al muziek. LEUK hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Benben 0 Geplaatst 17 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2005 Quote: Op maandag 17 oktober 2005 21:07:19 schreef LaRosa het volgende: Ik ga van mijn ouders voor kerst een alt(blok)fluit krijgen coolcool! Misschien ga ik dan ook wel centjes bij elkaar schrapen voor lessen... ik speel verder nog steeds piano en tinwhistle. LaRosa, een tinwhistle is toch zo'n Iers fluitje? Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst 22 november 2005 Mijn ouders luisteren eindelijk wat serieuzer naar me *grijnz*. Dus waarschijnlijk mag ik na wat gezeik wel eerst op acoustische gitaar les, en later elektrisch . En ik zng vaak mee met liedjes, maar doe er verder niks mee. K durref niet. Ik ben wel al gevraagd voor een amateurbandje van een vriendin van 13. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 22 november 2005 Rapport Share Geplaatst 22 november 2005 Quote: Op maandag 17 oktober 2005 21:07:19 schreef LaRosa het volgende: Ik ga van mijn ouders voor kerst een alt(blok)fluit krijgen coolcool! Misschien ga ik dan ook wel centjes bij elkaar schrapen voor lessen... Wil je les bij mij? Ik speel nu zo'n 6 of 7 jaar, en ga dit jaar D-examen doen (de vraag is alleen of ik ut haal) Blokfluit roelt! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 23 november 2005 Rapport Share Geplaatst 23 november 2005 blokfluit is wel leuk ja ik raak alleen telkens verschrikkelijk in de war als ik moet samenspelen met een groep... toch maar eens goed leren noten lezen Viool kunnen spelen is altijd nog mijn grote droom... Denk alleen niet dat 'ie uit zal komen. Verder staat goed pianospelen ook op m'n verlanglijstje... hard aan 't oefenen, maar veel beter is 't nog niet Link naar bericht Deel via andere websites
Peter~ 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 Ik drum. nu ongeveer een dik jaar. is leuk joh! Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 28 november 2005 Rapport Share Geplaatst 28 november 2005 ik bespeel afentoe eens mn digiridoo, maar ik kan het niet echt super goed. Link naar bericht Deel via andere websites
RozeRooz 0 Geplaatst 29 november 2005 Rapport Share Geplaatst 29 november 2005 Heeey little Peet! Ik kom uit 's-Gravendeel, je weet wel..dat miniskule dorpje naast jou mega stad Ik speel al ongeveer 8 jaar piano en zingen vind ik leuk om te doen Soms zing ik met mijn eigen pianospel mee haha Ga je ook weleens naar Deep Impact in de gemeente Jozua? Groetjes Marisya Link naar bericht Deel via andere websites
daphgirl 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Hoi iedereen! ik speel altviool (sinds de zomervakantie, daarvoor viool) en ik vind het echt super!! Ik speel ook in een symfonieorkest, alleen zijn we daar met altviolen ver in de minderheid... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 ik speel gitaar.. akoestisch.. niets gaat boven het geluid van een mooie akoestische gitaar.. doe het al ongeveer 6 jaar.. Voornamelijk speel ik anouk.. en veel rustige nummers.. ook wel veel spaans.. Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 3 december 2005 Rapport Share Geplaatst 3 december 2005 Quote: Op dinsdag 29 november 2005 15:54:43 schreef RozeRooz het volgende: Heeey little Peet! Ik kom uit 's-Gravendeel, je weet wel..dat miniskule dorpje naast jou mega stad Ik speel al ongeveer 8 jaar piano en zingen vind ik leuk om te doen Soms zing ik met mijn eigen pianospel mee haha Ga je ook weleens naar Deep Impact in de gemeente Jozua? Groetjes Marisya Cool dat je pianospeelt. Doe ik ook, ook acht jaar. Iemand hier ervaring met cello? Ik wil op celloles. Als iemand tips heeft zijn ze welkom. Link naar bericht Deel via andere websites
ikkerick 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op zaterdag 03 december 2005 17:11:54 schreef rupz het volgende: Cool dat je pianospeelt. Piano Rocks (letterlijk en figuurlijk), speel nu 12 jaar Wacht op de somgbook van Kees Kraayenoord!! Andere goeie pianoplayers? Reageer op mn profiel ! Rick Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 verkoopt er iemand een viool (voor niet teveel geld)?? Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Speeeeeeeuuuuurders.nl! Uw koop (en verkoop) site. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 spam Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Quote: Op woensdag 07 december 2005 07:22:29 schreef DetectedDestiny het volgende: Speeeeeeeuuuuurders.nl! Uw koop (en verkoop) site. Lol thx Pieter Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Ik zing onder de douche! Lalalalalalalaaaaaaaaa XD! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Quote: Op woensdag 07 december 2005 15:04:52 schreef Huisgriezel het volgende: Ik zing onder de douche! Lalalalalalalaaaaaaaaa XD! Je grunt niet eens? Link naar bericht Deel via andere websites
Huisgriezel 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 tuurlijk wel ik wissel af de ene keer zang de andere een dikke vette grunt XD! Link naar bericht Deel via andere websites
Genta 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Ik speel gitaar, electrische gitaar en keybord/piano xD xD XXX Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 ik bespeel de drank orgel Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Quote: Op woensdag 07 december 2005 15:31:59 schreef Huisgriezel het volgende: tuurlijk wel ik wissel af de ene keer zang de andere een dikke vette grunt XD! Heb het ook eens gedaan, ze dachten dat ik stikte onder de douche Link naar bericht Deel via andere websites
Genta 0 Geplaatst 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst 7 december 2005 Quote: ze dachten dat ik stikte onder de douche whahahahaha!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten