Floes 0 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 En ik maar denken dat Floes een vent was. Uhu, suuuuuure Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2011 Wat is het vreselijk spannend zeg! Jullie moeten meer posten! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Het heeft even geduurd voor iemand het overduidelijke doorkreeg maar justice is served. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 25 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2011 Oh dear, dat is waar ook, ik had je levensgezel verdacht gemaakt Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ohhh Anastasia weerwolf! Ik had al mijn vermoedens zo toen ik ineens uit het spel lag, de volgende keer ga ik voorzichtiger zijn in het begin van het spel! Blij toe dat ik jou nooit mijn rol verteld had, Anastasia Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Als je nou wat eerder vermoedens had gehad, hadden we je niet om hoeven leggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ohhh Anastasia weerwolf! Ik had al mijn vermoedens zo toen ik ineens uit het spel lag, de volgende keer ga ik voorzichtiger zijn in het begin van het spel! Blij toe dat ik jou nooit mijn rol verteld had, Anastasia Anastasia wilde je niet vermoorden maar je gebruiken in haar complotten. Door mijn invloed hebben we je uiteindelijk toch omgelegd om TBM te beschermen. Maar goed dat backfirede dus doordat je de Jager bleek te zijn en blind geloofde in de manipulaties van anastasia. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Blind niet, maar naief was ik wel ja Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Dus toch.. Ik had af en toe al mijn twijfels... Nog 2! Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ha, Bona, je was al verdacht van hopenloze verliefdheid en dat heb ik je ook verteld. Maar het maakte mij niet zoveel uit wie er opgepeuzeld zou worden. Na jouw bod op Annzie was me al veel meer duidelijk. Was zij niet de jager geweest, dan had ik de andere(n) daarna wel kunnen overtuigen alsnog TBM te verorberen. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ha, Bona, je was al verdacht van hopenloze verliefdheid en dat heb ik je ook verteld. Maar het maakte mij niet zoveel uit wie er opgepeuzeld zou worden. Na jouw bod op Annzie was me al veel meer duidelijk. Was zij niet de jager geweest, dan had ik de andere(n) daarna wel kunnen overtuigen alsnog TBM te verorberen. Volgens mij had je me eerder nog een bericht gestuurde waarin je ervan overtuigd dat Josephina het koppeltje was. En als je doorhad dat TBM het heksenkind was waarom heb je dan geen stokje gestoken voor mijn beslissing om Annzie als slachtoffer te kiezen? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Hihi wat grappig, ruziënde ex-weerwolven, ga vooral door! Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Oh, maar ik ben valser dan dat . Ik heb je verteld dat Josephina dacht dat jij het koppeltje was en dat ik dat verdachte roddel vond en dat ze misschien zelf wel gekoppeld was, terwijl ik gewoon wilde weten hoe jij reageerde. Vervolgens vertelde ik je van mijn conversaties met Annzie, niet veel later kreeg ik van jou te horen dat Annzie slachtoffer moest worden. Natuurlijk was ik het daar gewoon mee eens. Een slachtoffer moest er vallen en waarom niet Annzie, ik wist waarik met jou aan toe was. Besloot af te wachten wat het resultaat was van die actie om haar karakter op te eten. Het resultaat daarvan bleek verrassend genoeg afdoende en ik hoefde geen verdere actie te ondernemen. Ik suggereer gewoon lekker een end weg en kijk naar de reacties op die suggesties. En nee, ik ruzie niet met een ex-weerwolf, maar met een voormalig verliefde idioot die alles en iedereen zou hebben opgegeven (inclusief zijn mede weerwolven)om zijn maatje te redden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ik zou bijna weer Travian met je willen spelen. Dat was pas spannend en hebben we nog gewonnen ook. Alleen die slapeloze nachten om op het wereldwonder te passen, passeer ik nu voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Oh, maar ik ben valser dan dat . Ik heb je verteld dat Josephina dacht dat jij het koppeltje was en dat ik dat verdachte roddel vond en dat ze misschien zelf wel gekoppeld was, terwijl ik gewoon wilde weten hoe jij reageerde.Vervolgens vertelde ik je van mijn conversaties met Annzie, niet veel later kreeg ik van jou te horen dat Annzie slachtoffer moest worden. Natuurlijk was ik het daar gewoon mee eens. Een slachtoffer moest er vallen en waarom niet Annzie, ik wist waarik met jou aan toe was. Besloot af te wachten wat het resultaat was van die actie om haar karakter op te eten. Het resultaat daarvan bleek verrassend genoeg afdoende en ik hoefde geen verdere actie te ondernemen. Jammer dat we de doorontwikkeling van een potentieel meesterplan hebben moeten missen. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Sorry mensen, real life is onverwacht een beetje druk, dus ik ben maar weinig online vrees ik. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Jammer, MC. Niet alleen voor Weerwolven maar ook jouw gewone aanwezigheid op het forum. @Anastasia: Je kunt goed toneel spelen. Nouja, verwarring zaaien is m.i. meer toepasselijk. Ik wist niet of ik je moest vertrouwen. Was je slecht, of (speelde je als) ronduit stompzinnig...? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ha, Bona, je was al verdacht van hopenloze verliefdheid en dat heb ik je ook verteld. Maar het maakte mij niet zoveel uit wie er opgepeuzeld zou worden. Na jouw bod op Annzie was me al veel meer duidelijk. Was zij niet de jager geweest, dan had ik de andere(n) daarna wel kunnen overtuigen alsnog TBM te verorberen. Hetgeen zeer waarschijnlijk had geresulteerd in je eigen dood een dag later door middel van een vlot. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 26 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2011 Ha, sterven met een volle buik is waar een weerwolf van droomt Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 27 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2011 Nou druide, je moet het alleen doen... Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Erg is dat als je er uit ligt. Is het nu vanavond dat de weerwolven weer mogen toeslaan? Ik ben de tijd een beetje kwijt. Wel erg benieuwd naar wie het gaat worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Wie leeft nu eigenlijk nog? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 ik elderik de stamoudste en mijn vrouw terentia en brodo volgens mij ook nog... Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Ikke toch ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 ja klopt maar ik wet jou rol en daarom ben je voor mij niet meer interresant voor het spel... dus dan vergeet ik je steeds Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten