Spring naar bijdragen

Ben je nog aanwezig op Aarde?  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Ben je nog aanwezig op Aarde?

    • Jazekers en zover ik weet alle mensen die ik ken ook.
      15
    • Jazekers maar ik mis wat bekenden waarvan onduidelijk is wat er mee gebeurd is.
      4
    • Neen ik ben reeds opgenomen.
      2
    • Neen maar mijn huisdieren zijn wel weg.
      2
    • Ik ben nog in verwarring en heb dus momenteel nog geen benul van waar ik ben.
      4
    • Nee, maar ik ben altijd gespleten geweest.
      4


Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd verwacht ik niet eens zoiets als een 'rapture'. Ik verwacht een wederkomst van Christus vanaf wanneer de gelovigen samen met Christus de hemel en aarde zullen regeren.

(Veel fasen die in Openbaring worden vermeld, zie ik als symbolisch en niet als chronologische gebeurtenissen. Een 'duizendjarig rijk' en een heerschappij van de antichrist enzo zie ik als symbolisch en niet als een periode die de wereld nog moet meemaken.)

Dan geloven we hetzelfde.
Link naar bericht
Deel via andere websites

Je blijft me versassen Eulogía. :)

Ik verwacht zelf ook niet dat er een opname/rapture zal plaats vinden waarna er nog eens een verdrukking plaats zou vinden. Verder heb ik trouwens geen idee wat er in de toekomst zal gebeuren. Wel verwacht ik de wederkomst van Jezus Christus. Wanneer die zal plaats vinden weet ik niet. Dat kan over een seconde gebeuren, dat kan over meer dan duizend jaar gebeuren en alles er tussen in ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je blijft me versassen Eulogía. :)

Ik vermoed dat in een meer TRIN-achtige omgeving men wel een rapture verwacht; misschien in een Berea-omgeving ook wel. (Ik kan natuurlijk niet voor GewoonPaultje spreken, maar ik verwacht dat hij ook geen rapture verwacht. Ik ben benieuwd hoe Dave erover denkt, maar ik vermoed dat hij ook geen rapture verwacht. Zover ik weet, verwacht De Deur wel een rapture. Zo verschilt het per 'stroming'.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van nu.nl:

Campings onderbouwing is gebaseerd op de Bijbelse zondvloed. Het zou zaterdag precies zevenduizend jaar geleden zijn dat enorme tsunami's de aarde overspoelden.

Uit andere Bijbelboeken haalt Camping dat God Noach zeven dagen de tijd had gegeven om zich in veiligheid te brengen. Eén dag voor God is als duizend jaar voor de mens, zegt Camping.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat kan over een seconde gebeuren, dat kan over meer dan duizend jaar gebeuren en alles er tussen in ook.

Zelf verwacht ik het niet over een seconde. Ik heb de indruk dat er nog dingen moeten gebeuren, zoals misschien het bereiken van meer volken en misschien moeten er nog meer profetieën worden vervuld. Het hoeft niet meer heel lang te duren, maar ik denk dat nog een aantal dingen zullen gebeuren voordat het zover is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid