Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik heb een meisje gedate en heb ''tips'' van onder andere 'david d angelo' en 'become a player' gebruikt in de laatste paar weken. Dit is een relatieqoach en site en leert hoe je aantrekkingskracht kunt creeeren. Of blijven vasthouden.

Het is goed te gebruiken om je sociale skills te ontwikkelen en bijvoorbeeld te gebruiken bij vakantievriendinnetjes.

Ik heb dit gebruikt bij een zeer lief christelijk meisje. Welke mss wel de liefde van mn leven had kunnen zijn. De tips zijn bijvoorbeeld wees open over seks, gebruik cocky humor, etc etc (kijk voor de grap op de site ''become a player''

Ze wil me nu niet meer spreken en denkt dat ik een maniac ben...

Bid voor me svp dat ik hier geen spijt van krijg (heb ik al:( )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben verdrietig dat het zo gelopen is... dat ik haar kwijt ben en dat dit komt omdat ze nu denkt dat ik echt een player ben. Ik ben eigenlijk heel braaf en verlegen, dus ik deed me anders voor... (heel klein beetje, maar toch ''gemaakter''.

Logisch dat ze hier doorheen prikte.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel vervelend voor je, maar stel je voor dat ze er wel ingetrapt was, hoe had je dan verder gemoeten? Doorgaan met toneelspelen? Gelukkig heeft ze er doorheen geprikt misschien dat je nu nog een kans krijgt om het een keer aan haar uit te leggen. Zo niet, weet je nu dat je jezelf niet anders moet voordoen dan dat je bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga geen kans meer krijgen, helaas. Ze wil me nooit meer zien en ik zie haar ook nooit meer.

Dus wat Dingo zei is wellicht iets om de volgende keer rekening mee te houden. Je kunt moeilijk je hele leven een toneelstuk spelen. Maar goed, het klinkt wel allemaal overtrokken, wat is er gebeurd dat ze je nooit meer wil zien? Een beetje de stoere jongen uithangen kan toch niet het enige zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik herken je verhaal....ik ben ook redelijk zoals jij, wat onzeker/verlegen, en dan kunnen die self-help dingen van david deangelo, "the game", dingen van mystery (allemaal pick up artists, mensen die het versieren van vrouwen tot een kunst hebben verheven) echt helpen. Het punt is: wat ze zeggen, werkt ook ECHT. Mijn ervaring is dat vrouwen niet snel vallen voor onzekere, bescheiden, niet te dominante mannen....en de manier van doen die die pickup artists je voorhouden, is ook echt perfect als je snel iemand wilt versieren (zoals je al zei: op vakantie, in een kroegje).

Ik zelf heb ook lang dat soort boeken gelezen, en ben er op gegeven moment ook wel een soort in opgegaan; tis zo makkelijk om ervoor te vallen, want het werkt, je kan eindelijk iemand versieren, waar je dat eerst niet kon, het probleem: meisjes vallen op dat moment niet voor wie jij bent, maar ze vallen voor de rol die je jezelf aanmeet. En zoals mensen al voor mij zeiden: je kunt niet heel je leven toneel spelen. Je gedrag is een verlengde van je persoonlijkheid, en zolang je dus je persoonlijkheid niet verandert, en je gedrag wel (door die boeken te volgen), ben je toneel aan het spelen, en val je vroeg of laat door de mand.

Tip: leer jezelf gewoon te waarderen heo je bent...je hoeft geen player te zijn, je hoeft niet het alpha mannetje zijn waar alle vrouwen voor vallen...en denk niet dat er geen vrouwen vallen voor de niet-alpha mannetjes...in fact: van alle wat oudere mensen, ken ik meer van die alpha mannetjes die vrijgezel zijn gebleven, dan de wat zachtere, lievere mannen....gewoon omdat die anderen lastiger zijn in de omgang. Waar vrouwen WEL echt op afknappen is op mensen die heel graag iets anders willen zijn, niet tevreden met zichzelf zijn....als je dat wel bent, ben je nog steeds geen popie-jopie iemand waar iedereen op valt, maar ook ECHT niet iedereen knapt op je af.

Btw, ik ervaar het lezen van die boeken wel als behulpzaam, niet zozeer omdat je je gedag moet veranderen, maar hoofdzakkelijk omdat het je veel meer inzicht geeft in hoe aantrekkingskracht tussen mensen werkt...je hoeft niet perse lievig te zijn, of te slijmen of wat dan ook: wees gewoon jezelf...je gedrag is niet wat iemand aantrekt, maar hetgene wat jij bent!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat Loenatiek schrijft, kan ik toch wel beamen.

Ik heb in een vorige relatie keihard gemerkt wat er gebeurt als iemand toneel speelt. Mijn toenmalige vriend was een kei in toneelspelen: deed zich stoer en zeker voor, kon heel charmante dingen zeggen... Maar als puntje bij paaltje kwam, had ik te maken met iemand die eigenlijk continu tegen me loog om... tja waarom eigenlijk? Het ging echt zo ver dat hij hele toneelstukjes speelde voor mij met telefoontjes en dergelijke die er niet waren, puur om zijn bedrog en verslavingen te verbergen. Het heeft me erg gekwetst destijds om te merken dat ik heel veel van mezelf stopte in iemand die ik eigenlijk niet kende.

Mijn huidige vriend is een tikkie onzekere, erg bescheiden, niet zo dominante jongen. Hij is echter wel echt en heeft waarden waar hij voor staat. Het is ook geen softie, maar ik ben wel blij dat het wanna-be-alpha-mannetje-en-aandacht-van-alle-vrouwen-please niet in hem schuilt. Hij heeft zijn eigen karakter waar ik van hou, zijn eigen manier van doen die ik waardeer, zijn eigen uiterlijk waar ik enorm op val... Ik ben gerust, omdat ik hem ken en omdat hij zich ook niet gedraagt alsof hij zou willen dat elke vrouw achter hem aanloopt.

En inderdaad, lezen kan nuttig zijn. Maar jezelf zijn of je eigen karakter vormen is bij mijn weten toch niet iets wat een boek kan bewerkstelligen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien kun je haar een brief schrijven, klinkt ouderwets, maar een brief zal ze anders lezen dan een mailtje of Facebook bericht. Het laat zien dat je er over na hebt gedacht. Schrijf haar wat je hier ook hebt neergezet, vertel haar over de boeken die je hebt gelezen en over je eigen onzekerheid. Vertel haar hoe erg je ervan baalt dat je jezelf niet hebt laten zien, maar een geconstrueerde persoonlijkheid waarvan je hoopte dat het haar aan zou trekken... Sluit af met de vraag of ze nog eens met je wil afspreken en dat je het ook helemaal begrijpt als ze daar geen zin in heeft.

Wees heel eerlijk in de brief, maar hou het wel kort! (Anders komt het misschien creapy over)... Je geeft haar dan in elk geval de kans om iets met jou voorstel te doen en ik denk dat ze je eerlijkheid hoe dan ook op prijs kan stellen.

Oh en doe de brief op de post, door haar brievenbus gooien kan eng overkomen. (dat heb ik wel eens gehad, en toen dacht ik echt: is hij hier geweest? aaargh!!)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat Loenatiek schrijft, kan ik toch wel beamen.

Ik heb in een vorige relatie keihard gemerkt wat er gebeurt als iemand toneel speelt. Mijn toenmalige vriend was een kei in toneelspelen: deed zich stoer en zeker voor, kon heel charmante dingen zeggen... Maar als puntje bij paaltje kwam, had ik te maken met iemand die eigenlijk continu tegen me loog om...\En inderdaad, lezen kan nuttig zijn. Maar jezelf zijn of je eigen karakter vormen is bij mijn weten toch niet iets wat een boek kan bewerkstelligen.

Liegen heb ik nooit gedaan. Het gaat er eigenlijk om dat ik haar heel erg zat te pushen. Ik was heel heel autoritair. Dus een beetje leiderschap, alpha male (of hoe mensen dat ook omschrijven).

Mede door dit soort boeken heb ik wel mijn verlegenheid overwonnen en dat maakt het leven wel een stuk makkelijker moet ik zeggen. Ik heb nu makkelijker en sneller contact (ook met vrouwen). Ik heb alweer nieuwe dates geregeld, alleen dit meisje had beter verdiend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien kun je haar een brief schrijven, klinkt ouderwets, maar een brief zal ze anders lezen dan een mailtje of Facebook bericht. !!)

Wel een goed idee, maar ik heb haar adres niet (al haar gegevens, telefoonnummer etc. heb ik gewist) en ik moet haar maar gewoon met rust laten.

Ik heb btw ook mijn eergevoel...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waar vrouwen WEL echt op afknappen is op mensen die heel graag iets anders willen zijn, niet tevreden met zichzelf zijn....!

Ik zou best iets meer van barack obama (charisma) willen hebben, sophie scholl (doorzetting, vasthoudendheid) , de houding van acteurs (zoals brad pitt)...

Als je aan jezelf werkt, maar wel je fundamenten en denkpatronen vasthoudt, kan het geen kwaad bepaalde skills van andere mensen over te nemen, vind ik.... dat wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben..

btw. als je verlegen bent, dan is dit niet omdat je perse zo bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Waar vrouwen WEL echt op afknappen is op mensen die heel graag iets anders willen zijn, niet tevreden met zichzelf zijn....!

Ik zou best iets meer van barack obama (charisma) willen hebben, sophie scholl (doorzetting, vasthoudendheid) , de houding van acteurs (zoals brad pitt)...

Als je aan jezelf werkt, maar wel je fundamenten en denkpatronen vasthoudt, kan het geen kwaad bepaalde skills van andere mensen over te nemen, vind ik.... dat wil niet zeggen dat ik niet tevreden ben..

btw. als je verlegen bent, dan is dit niet omdat je perse zo bent.

Ik snap wat je bedoelt, maar als je Barack Obama wordt dan moet je met Michelle trouwen. En het punt is dat God nu juist voor jouw een vrouw heeft. En natuurlijk mag je groeien en ontwikkelen, maar jij bent jij. (dit is eigenlijk vooral een preek tegen mezelf, maar ik deel hem maar eventjes :))

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien kun je haar een brief schrijven, klinkt ouderwets, maar een brief zal ze anders lezen dan een mailtje of Facebook bericht. !!)

Ik heb btw ook mijn eergevoel...

Nouja zeg. Eerst heb je erge spijt van iets, maar als iemand een in mijn ogen behoorlijk nette manier van excuses aanbieden voorstelt zit je eergevoel je plots in de weg?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien kun je haar een brief schrijven, klinkt ouderwets, maar een brief zal ze anders lezen dan een mailtje of Facebook bericht. !!)

Wel een goed idee, maar ik heb haar adres niet (al haar gegevens, telefoonnummer etc. heb ik gewist) en ik moet haar maar gewoon met rust laten.

Ik heb btw ook mijn eergevoel...

Dat eergevoel kun je dan maar beter uit de weg ruimen, dedisz, want dat zit je dan blijkbaar alleen maar in de weg. Bovendien kun je juist veel eer behalen uit het willen rechtzetten wat je verkeerd gedaan hebt. Meer nog dan aan zoiets luchtledigs als "eergevoel." Want dat gevoel maakt mensen alleen maar onaangenamer.

Link naar bericht
Deel via andere websites

'Become a player' dekt toch de hele lading al? Waarom volg je dat überhaupt, een 'player' is naar mijn idee de meest negatieve incarnatie van de manheid. Kan weinig anders denken dan 'wat dacht je anders?' ...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat Loenatiek schrijft, kan ik toch wel beamen.

Ik heb in een vorige relatie keihard gemerkt wat er gebeurt als iemand toneel speelt. Mijn toenmalige vriend was een kei in toneelspelen: deed zich stoer en zeker voor, kon heel charmante dingen zeggen... Maar als puntje bij paaltje kwam, had ik te maken met iemand die eigenlijk continu tegen me loog om...\En inderdaad, lezen kan nuttig zijn. Maar jezelf zijn of je eigen karakter vormen is bij mijn weten toch niet iets wat een boek kan bewerkstelligen.

Liegen heb ik nooit gedaan. Het gaat er eigenlijk om dat ik haar heel erg zat te pushen. Ik was heel heel autoritair. Dus een beetje leiderschap, alpha male (of hoe mensen dat ook omschrijven).

Mede door dit soort boeken heb ik wel mijn verlegenheid overwonnen en dat maakt het leven wel een stuk makkelijker moet ik zeggen. Ik heb nu makkelijker en sneller contact (ook met vrouwen). Ik heb alweer nieuwe dates geregeld, alleen dit meisje had beter verdiend.

Die boeken zijn zeker nuttig om erachter te komen dat bepaalde dingen (als verlegenheid) niet dingen zijn die je maar klakkeloos moet accepteren....

Wat jij zegt over nieuwe dates geregeld: ik hoop dat je je wel beseft dat ook dit standpunt voorkomt uit die boeken (leven vanuit een oogpunt van overvloedigheid). En again: slecht is dat niet, soms MOET je juist zo tegen het leven aankijken om over een teleurstelling heen te stappen. Echter, besef je wel WAAROM het fout is gegaan, het is niet zo dat een vrouw simpelweg niet voor jou viel (als dat zo is, moet je gewoon doorgaan met t leven), maar afknapte op een rol die jij jezelf voorhield...in dat geval zou ik wel nadenken of dat is hoe je verder wilt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
'Become a player' dekt toch de hele lading al? Waarom volg je dat überhaupt, een 'player' is naar mijn idee de meest negatieve incarnatie van de manheid. Kan weinig anders denken dan 'wat dacht je anders?' ...

Echt een player worden is slecht....weten hoe je een vrouw moet versieren is denk ik niet slecht....het lezen van zo'n boek kan je met beide helpen, het is maar net wat je ermee doet, dunkt me zo =)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is ook gewoon deels persoonlijk, dat krijg je wanneer je wel eens uitgaat. Als er één reden is waarom ik dat minder doe is al dat gedraai, gekijk, gegeil, getast, geflirt, gewrijf, gekwijl en gezever. 'Wat zit je haar leuk!' als kroegdialect voor 'Ik wil je DOE-HOEN'.

Écht BÃH!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Misschien kun je haar een brief schrijven, klinkt ouderwets, maar een brief zal ze anders lezen dan een mailtje of Facebook bericht. !!)

Ik heb btw ook mijn eergevoel...

Nouja zeg. Eerst heb je erge spijt van iets, maar als iemand een in mijn ogen behoorlijk nette manier van excuses aanbieden voorstelt zit je eergevoel je plots in de weg?

Ik had mn excuses al aangeboden

Link naar bericht
Deel via andere websites
'Become a player' dekt toch de hele lading al? Waarom volg je dat überhaupt, een 'player' is naar mijn idee de meest negatieve incarnatie van de manheid. Kan weinig anders denken dan 'wat dacht je anders?' ...

het is leerzaam en interacties gaan beter en het werkt ook echt. Alleen ligt eraan in welke mate en bij wie. In het uitgaansleven is het heel handig, maar dus niet bij iemand waar je echt mee wat wilt hebben (dus voor een avond is het werkzaam) Niet voor een duurzame relatie...of iig iemand waarmee je echt wilt kijken of het gaat worden (ben ik nu dus ook achter gekomen:P )

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is ook gewoon deels persoonlijk, dat krijg je wanneer je wel eens uitgaat. Als er één reden is waarom ik dat minder doe is al dat gedraai, gekijk, gegeil, getast, geflirt, gewrijf, gekwijl en gezever. 'Wat zit je haar leuk!' als kroegdialect voor 'Ik wil je DOE-HOEN'.

Écht BÃH!

het voordeel is dat ik iig straks ben 'uitgeleefd' en niet op mn 50ste nog behoefte heb om de hort op te gaan...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het is ook gewoon deels persoonlijk, dat krijg je wanneer je wel eens uitgaat. Als er één reden is waarom ik dat minder doe is al dat gedraai, gekijk, gegeil, getast, geflirt, gewrijf, gekwijl en gezever. 'Wat zit je haar leuk!' als kroegdialect voor 'Ik wil je DOE-HOEN'.

Écht BÃH!

het voordeel is dat ik iig straks ben 'uitgeleefd' en niet op mn 50ste nog behoefte heb om de hort op te gaan...

Heb je Spreuken 1 t/m 9 wel eens gelezen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid