Spring naar bijdragen

Credible Verzamelbak


Aanbevolen berichten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeven_schoonheden

De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.

De zeven schoonheden zijn:

1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar

2. Lange en gekrulde wimpers

3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)

4. Spleetje tussen de twee voorste tanden

5. Sproeten

6. Kuiltjes in de kin of de wangen

7. Amandelvormige ogen

Ik heb er geen een -O-

Mijn voorkeur;

1. Neh, donkere ogen en donker haar.

2. Meh, whatevs.

3. AAAARG! BAAH!

4. NOOO! Kurt Nilsen. :X

5. Neuh.

6. Noes!

7. Hmm.. amandelen zijn viessss.

Ben ik nu raar of gewoon kieskeurig?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier nog wat Noord-Korea materialen:

Korte video's:

Holiday: North Korea

Video Inside North Korea - exclusive footage

more North Korean children

North Korea - Hell March - New Footage 720P

Documentaires:

Een van de leukste:

Deze is denk ik mijn favoriete: North Korea - Suspicious Minds - Part 1 of 3

Deze is triest dus je bent gewaarschuwd: 1/2 Escapee of North Korea's brutal prison camp tells his horrifying story Volgens mij zitten er geen schokkende beelden in, though.

Welcome to North Korea by Peter Tetteroo and Raymond Feddema

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Wat vinden jullie van de volgende gedachte: In de afgelopen jaren heb ik mijn verjaardagen met een gemengd gevoel geviert. De laatste verliep dermate stroef dat ik er bij na ben gaan denken waarom ik nou eigenlijk mijn verjaardag vier. De afgelopen verjaardagen verliepen voor mij eerder als een plicht, dan als een willen-vieren. Met het zicht daar op ben ik van plan om mijn verjaardag voor dit jaar te laten varen. Zijn er mensen die dit voor zichzelf ook weleens gedaan hebben? Wat zijn jullie ervaringen ermee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wat vinden jullie van de volgende gedachte: In de afgelopen jaren heb ik mijn verjaardagen met een gemengd gevoel geviert. De laatste verliep dermate stroef dat ik er bij na ben gaan denken waarom ik nou eigenlijk mijn verjaardag vier. De afgelopen verjaardagen verliepen voor mij eerder als een plicht, dan als een willen-vieren. Met het zicht daar op ben ik van plan om mijn verjaardag voor dit jaar te laten varen. Zijn er mensen die dit voor zichzelf ook weleens gedaan hebben? Wat zijn jullie ervaringen ermee?

ik heb een hekel aan mn eigen verjaardag (ben sowieso geen fan van verplicht sociaal doen) Maar ik zie 'mn verjaardag vieren' meer als een soort plicht voor anderen.. en daar is niks mis mee.. Dus als mensen aangeven me dan graag te willen zien zijn ze welkom.. maar zelf een mega-feest organiseren is natuurlijk weer net iets anders.. Je kan t ook beetje af laten hangen van je vrienden/familie.. als zij je graag willen zien kun je toch iets op kleine schaal regelen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf vier ik, zolang de financiën het toelaten, mijn verjaardag sinds enkele jaren altijd in een leuk restaurant. Dan is er lekker eten, een sfeervolle ambiance als het goed is, en zo dus al meer een echt feest. Daarbij hoef je zelf ook geen spullen in huis te halen, hoef je de gasten niet per se te vermaken en je hoeft ook de afwas niet te doen. Ja, tenzij je niet betaald natuurlijk... :+ Ook is er een duidelijk begin en een duidelijk eind, wat jij denk ik ook wel als voordeel zult zien. Nadeeltje is natuurlijk wel dat je ruim van tevoren (ik hou zelf altijd twee maanden aan voor negen man) de mensen moet uitnodigen en een datum moet prikken, zodat je op tijd kunt reserveren en iedereen dan ook echt kan komen. Ik stuur dan zelf altijd twee maanden van tevoren een "voor-uitnodiging" met enkel de datum die ze moeten vrijhouden, na overleg met pa en ma, en de oproep vóór die en die tijd eventueel te melden als men niet kan, omdat ik daarna ga reserveren. En dan enkele weken van tevoren, als de reservering alreeds gedaan is, een uitnodiging met datum, tijd, locatie en verlanglijst. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

Apart Youtube kanaal gevonden: http://www.youtube.com/user/unfukkkmee Ik heb wel even zitten lezen :$

"ALL EUROPEAN LANGUAGES AND LATIN LANGUAGE ARE CREATIVE BY GREEK LANGUAGE

"THE REASON OF HIT 9/11 WAS FOR BEGINING 21 CENTURY

ΤΗΕ REAL ΑRYAN RACE IS ONE AND IS GREEK

ΤΗΕ LOGIC OF HUMANITY BRAIN IS GREEK CREATIVE

FOR ONE CREATION MUST FIRST ONE DESTRUCTION.

THE indo-european AND afrocentrism ARE SICKEST LIES OF jewish ANGLOSAXONS. THE europe IS HELLENIC WORD. THE EUROPE IS CREATION OF HELLAS

HAARP DESTROYED JAPAN WITH EARTHQUAKE. THE HAARP DESTROYED INDONESIA WITH TSUNAMI. THE HAARP IS WEAPON OF RUSSIANS AND OF AMERICANS(anglosaxon)

BIN LADEN IS NOT dead

THE mythology IS REAL SECRET HISTORY OF HELLAS. THE GREEKS ARE FIRST FOUNDERS OF BALKANS, USA, EUROPE, LATIN AMERICA, ASIA, AFRICA. THOUSANDS YEARS AGO

THE ROYAL FAMILIES OF BRITAIN,ENGLAND, HOLLAND IS anthropomorph REPTILIANS

MARXISM AND LENISM ARE PATRIOT-FASCISM

JESUS SPEAKED GREEK LANGUAGE

THE PYRAMIDS OF EGYPT ARE GREEK CREATION

ALEXANDER IS GREEK NAME

swastica IS GREEK

JEWS CHANGED WORDS OF BIBLE.

2.000.000 GERMAN WOMANS RAPED BY SLAVS OF USSR. = DESTRUCTION OF GERMAN BLOOD"

Oke, die persoon heeft aardig wat issues...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid