Spring naar bijdragen

Credible Verzamelbak


Aanbevolen berichten

Ja! Het eerste credible verzamelbak onderwerp!:)

Mijn lief en ik hebben een allerliefst huisje op het oog, waarvoor uiteraard weer een inkomenseis geldt. Garantstelling van de ouders zal misschien niet helemaal lukken, aangezien de makelaar zei dat de verhuurder kan vragen om een garantstelling van 10 000 euro. Hier vraag ik me dan af: moeten je ouders dat bedrag dan ook daadwerkelijk hebben of niet?

Ik las ook iets over bankgarantie. Ik heb meerdere pagina's erover gelezen maar ik snap het eigenlijk niet helemaal. Hoe ik het nu begrepen heb is dat het een soort van lening is, waarvan je pas daadwerkelijk leent als je het nodig hebt. Ook las ik iets over periodieke kosten maar hoeveel zou dat dan zijn? Kortom: kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat bankgarantie is en hoe het werkt want die websites begrijp ik niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, dit topic is voor vragen die te lang zijn voor het korte vragen topic, maar te klein voor een eigen topic.

Niemand die mij kan helpen met mijn vraag?

Wie maakt het onderscheid tussen een korte vraag voor het korte-vragen topic en een vraag die te lang is voor een eigen topic?

Verwarrend allemaal... (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, dit topic is voor vragen die te lang zijn voor het korte vragen topic, maar te klein voor een eigen topic.

Niemand die mij kan helpen met mijn vraag?

Wie maakt het onderscheid tussen een korte vraag voor het korte-vragen topic en een vraag die te lang is voor een eigen topic?

Verwarrend allemaal... (H)

De vraagsteller dus blijkbaar.

Maargoed, ik heb nog geen antwoord op mijn vraag terwijl dat nou wel een vraag is waar ik graag antwoord op wil.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeft iemand hier de documentaire Century of the Self gezien? http://www.youtube.com/watch?v=UcYBSXgt ... re=related Het is wel een lange, 4x 1 uur, maar het wel de moeite waard. Of juist niet... Heb je nog een beetje geloof in onze beschaving, dan is dat laatste ook weg. Blijkbaar werden er vanaf het begin van de 20ste eeuw allemaal sociale experimenten uitgevoerd om ervoor te zorgen dat de barbaarse, onvoorspelbare mens op zijn plek wordt gehouden dankzij alle aandacht en luxe die hij krijgt, van de commercie. En het is niet eens een complotvideo. Ugh.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb nu ook gevonden dat er een specifieke huurgarantie is, maar zover ik nu begrepen heb is dat alleen voor bedrijven bedoeld. Is er niemand die me verder kan helpen?

Zover ik weet, heb je twee soorten huurgarantie. De één is de garantie die je als zakelijke huurder af geeft aan de verhuurder dat de huur betaald wordt als je failliet gaat. De andere vorm is als je een vakantiehuis of chalet koopt en de verkoper/beheerder je een bepaald percentage verhuur garandeert voor een bepaalde periode.(Overigens: Meestal stijgen de beheerkosten enorm als die garantieperiode voorbij is.) Maar het is dus niet iets waar je als beginnende huurder iets aan hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee, dit topic is voor vragen die te lang zijn voor het korte vragen topic, maar te klein voor een eigen topic.

Niemand die mij kan helpen met mijn vraag?

Wie maakt het onderscheid tussen een korte vraag voor het korte-vragen topic en een vraag die te lang is voor een eigen topic?

Verwarrend allemaal... (H)

Je moet dit topic meer zien als verzameltopic voor allerlei dingen die voorheen een eigen koffiebartopic kregen, zoals een leuk linkje of testje dat wel tof is om even op door te praten of een vraag die wat uitgebreider is dan wat in zo'n korte-vragen-topic handig is. Dit past in het kader van kritiek van users die de koffiebar te overheersend vonden. Om in de AT wat meer ruimte te laten voor de inhoudelijke topics waarvoor credible bedoeld is, zonder alle koffiebaronderwerpen gelijk af te wijzen, kijken we even of het niet beter werkt om al die dingen in één topic te vangen. Met de nieuwe forumsoftware is het ook makkelijk geworden voor moderators om posts te verplaatsen en topics samen te voegen zodat we nu ook makkelijker dat soort kleine topics in één groot topic kunnen plaatsen. Dus dat is het idee achter dit topic. :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken ze al. Maar ik bedoelde pacifistische tekenfilms uit de Koude Oorlog, geen tekenfilms waarin de vijand belachelijk wordt gemaakt. Dat is zo'n beetje het tegenovergestelde ervan. Maar goed.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_co ... eracy_rate Lijst van landen met de graad van geletterdheid.

Oké, dus de meeste landen bovenaan zijn de voormalige Oostblok-landen, samen met Cuba en Barbados, allemaal rond 99,5 procent. Oekraïne en Wit-Rusland zijn 0,2 procent hoger dan Moedertje Rusland. De meeste Westerse landen hebben 99 procent, Romenië en Bulgarije zijn voormalige Oostbloklanden die nog iets lager hebben. Noord-Korea heeft blijkbaar ook 99 procent, al vraag ik me af hoe ze dat weten (en hoe dat überhaupt kan, als je weet dat er mensen van de honger sterven). Servië is blijkbaar minder geletterd dan Oezbekistan. De landen die het laagst scoren zijn vooral Afrikaanse landen en Mali heeft het laagst, namelijk 26,2 procent. Oké. Weer wat geleerd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeven_schoonheden

De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.

De zeven schoonheden zijn:

1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar

2. Lange en gekrulde wimpers

3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)

4. Spleetje tussen de twee voorste tanden

5. Sproeten

6. Kuiltjes in de kin of de wangen

7. Amandelvormige ogen

Ik heb er geen een -O-

Link naar bericht
Deel via andere websites
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeven_schoonheden

De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.

De zeven schoonheden zijn:

1. Lichte ogen met donker haar of donkere ogen met licht haar

2. Lange en gekrulde wimpers

3. Moedervlekje links of rechts boven de lip (ook wel schoonheidsvlekje genoemd)

4. Spleetje tussen de twee voorste tanden

5. Sproeten

6. Kuiltjes in de kin of de wangen

7. Amandelvormige ogen

Ik heb er geen een -O-

Nou, gelukkig dan maar dat het menselijke verzinsels zijn en geen Bijbelse waarheid. Mensen kunnen zoveel onzin verzinnen/aannemen en belanden dan soms zelfs ten onrechte bij de plastisch chrirurg (H)

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid