Archillion 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 ...Wat zou jij wensen? Een miljoen euro, een boerderij vol dieren, beroemd worden als zanger/zangeres of acteur/actrice, een eigen eiland, een talent voor sport/tekenen/whatever, een baan als huurmoordenaar, groenten lusten, gelukkig zijn in de liefde, wereldvrede, wereldheerschappij, op een kwaadaardige smiley lijken , een jachtschip, dat Oranje het WK wint, de terugkeer van Jezus, huisje-boompje-beestje, de perfecte kop koffie, zelfverzekerder zijn, een interview afnemen met de profeet Mohammed, de graftombe van een farao vinden, een Hollywood film regiseren, of iets compleet anders en originelers? * = Verboden om te wensen voor meer wensen. TS begint: Hoe cliché het ook is, ik heb het liefst huisje, boompje, beestje. (Wereldheerschappij lukt mij zo ook wel. ) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Best cliche, maar ik denk dat mijn wens dan zal zijn dat iedereen Jezus en God zou kennen. En aanvaarden. Zodat uiteindelijk alle mensen gered zullen zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Vijf minuten "rondkijken" in de hemel. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Best cliche, maar ik denk dat mijn wens dan zal zijn dat iedereen Jezus en God zou kennen. En aanvaarden. Zodat uiteindelijk alle mensen gered zullen zijn.x 2 Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Gelukkig zijn/worden/blijven met mijn lief en toekomstig gezinnetje. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 De tijd een jaar of veertien kunnen terugdraaien. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 20 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2011 Ik zou wensen dat ik meer mocht wensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Best cliche, maar ik denk dat mijn wens dan zal zijn dat iedereen Jezus en God zou kennen. En aanvaarden. Zodat uiteindelijk alle mensen gered zullen zijn. Ja, dat lijkt mij ook wel de beste wens die iemand maar zou kunnen wensen eigenlijk. Maar toch zou ik het niet doen, omdat ik graag wil dat mensen bewust voor Jezus kiezen. Als ik deze wens zou doen, zou ik ze hun vrije wil ontnemen. In plaats daarvan zou ik wensen dat ik beter zou kunnen getuigen van Gods liefde ofzo. Maar het mooie van deze wens is dat dat geen 'als ik een wens mag doen'-wens is, maar dat ik die nu al gewoon kan wensen. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Dat mijn familie hierheen zou verhuizen... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Erg egoïstisch wellicht, maar ik zou wensen dat ik ooit nog eens echt gelukkig mag worden, wat daar dan ook voor nodig is. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 En niemand die wijsheid wenst? Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:Het beviel de Heer dat Salomo juist hierom vroeg, en hij zei tegen hem: ‘Omdat je hierom vraagt – niet om een lang leven of grote rijkdom of de dood van je vijanden, maar om het vermogen om te luisteren en te onderscheiden tussen recht en onrecht – zal ik je wens vervullen. Ik zal je zo veel wijsheid en onderscheidingsvermogen schenken dat je iedereen vóór jou en na jou overtreft. Ook waar je niet om gevraagd hebt zal ik je geven: zo veel rijkdom en roem dat geen enkele andere koning je tijdens je leven zal evenaren. En als je mij gehoorzaamt en je houdt aan mijn bepalingen en geboden, zoals je vader David dat deed, zal ik je een lang leven schenken.' Foei toch Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 En niemand die wijsheid wenst? Waarom wensen wat ik al heb en ben? Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 lol Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Ik wens een fijne toekomst voor ieder Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 In de gelegenheid komen om Lord Voldemort rond te tollen en dan weg te duwen zodat hij duizelig is en omvalt. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 21 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 In de gelegenheid komen om Lord Voldemort rond te tollen en dan weg te duwen zodat hij duizelig is en omvalt. Is goed hoor. Kom je buiten spelen? Link naar bericht Deel via andere websites
peaches 0 Geplaatst 21 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2011 Naar Israel gaan is nu een grote wens van mij... Naar de klaagmuur, plekken waar Jezus ook is geweest... Maar voor ik ga eerst naar Rome voor een zegen van el Papa Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Geen allochtoon meer zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Het zou mij wel heel mooi lijken om samen met God uit eten te gaan. Waarbij Hij het restaurant uit mag zoeken, want daar heeft Hij vast meer verstand van dan ik. Link naar bericht Deel via andere websites
rotsblok 0 Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 Vrede, gezondheid, geluk en het allerbeste voor iedereen op deze wereld. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Een levenlang gratis dineren in de duurste restaurants! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Sokken waar geen gaten in komen. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Sokken waar geen gaten in komen. Sokken die niet opgegeten worden door het grote sokkenmonster! Serieus. Ik heb in oktober tien paar zwarte sokken gekocht. En die heb ik allemaal gemerkt. En nu heb ik nog maar twee paar ongemerkte over? Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Ik hou van Cyanide & Happiness. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten