Spring naar bijdragen

Het grote vogeltjestopic


Aanbevolen berichten

En ik maar denken dat eenden zulke brave beestjes waren. Daarstraks nog zitten eendjeskijken met een van de kinders, da's ook de laatste keer dat ik een tweejarige bij die beesten in de buurt laat. ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 117
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de kwestie nog eens nader onderzocht en bleek dat die eend nog best lang heeft gedaan over zijn nummertje. Een uur en een kwartier. En het is in Nederland gebeurt. Het zal eens niet.

Buiten het feit dat die eend een uur en een kwartier lang zich heeft vermaakt heeft die vent die die IG Nobelprijs kreeg er ook nog eens een uur en een kwartier naar staan kijken. :|_O-

http://www.guardian.co.uk/education/200 ... n.research

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb de kwestie nog eens nader onderzocht en bleek dat die eend nog best lang heeft gedaan over zijn nummertje. Een uur en een kwartier. En het is in Nederland gebeurt. Het zal eens niet.

Buiten het feit dat die eend een uur en een kwartier lang zich heeft vermaakt heeft die vent die die IG Nobelprijs kreeg er ook nog eens een uur en een kwartier naar staan kijken. :|_O-

http://www.guardian.co.uk/education/200 ... n.research

Alles voor de wetenschap. :X

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ow, een vogeltjestopic!

Ik zie zo vaak roofvogels, als ik in de auto zit: in weilanden of langs het water. Alleen ik kan nooit goed zien wat voor soort het is. Weet iemand een leuk boekje (of beter: een site :D ) waarin staat hoe je roofvogels kan herkennen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb vandaag een fuut gezien met twee kleintjes op de rug. Althans, ik denk dat het er twee waren. De vleugels van de volwassen fuut waren helemaal bol, dus misschien dat er nog eentje verstopt zat. Ik vind dat echt zoo schattig, met die lieve gestreepte koppies :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid