Jyoti 0 Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 En ik maar denken dat eenden zulke brave beestjes waren. Daarstraks nog zitten eendjeskijken met een van de kinders, da's ook de laatste keer dat ik een tweejarige bij die beesten in de buurt laat. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Ik heb de kwestie nog eens nader onderzocht en bleek dat die eend nog best lang heeft gedaan over zijn nummertje. Een uur en een kwartier. En het is in Nederland gebeurt. Het zal eens niet. Buiten het feit dat die eend een uur en een kwartier lang zich heeft vermaakt heeft die vent die die IG Nobelprijs kreeg er ook nog eens een uur en een kwartier naar staan kijken. http://www.guardian.co.uk/education/200 ... n.research Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Ik heb de kwestie nog eens nader onderzocht en bleek dat die eend nog best lang heeft gedaan over zijn nummertje. Een uur en een kwartier. En het is in Nederland gebeurt. Het zal eens niet.Buiten het feit dat die eend een uur en een kwartier lang zich heeft vermaakt heeft die vent die die IG Nobelprijs kreeg er ook nog eens een uur en een kwartier naar staan kijken. http://www.guardian.co.uk/education/200 ... n.research Alles voor de wetenschap. Link naar bericht Deel via andere websites
ajamul 0 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 hij maakt nog geen zomer, maar ik zag hem vandaag wel Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 En ik maar denken dat eenden zulke brave beestjes waren. Nee eenden zijn echt zieke beesten. Soms verzuipen ze elkaar van pure verveling. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Echt? He, wat naar, ze leken me altijd zo braaf en lief. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Echt. Maar ondanks die rare strapatsen vind ik ze eigenlijk toch wel lief. Met die geniepige kraaloogjes. Een beetje zoals Chucky van Child's Play toch stiekem best wel lief is. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 9 april 2011 Rapport Share Geplaatst 9 april 2011 Ik heb van de week weer Bergeenden gezien onderweg naar mijn werk en een Grote Zilverreiger. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ik zag net tijdens een blokje lopen weer die vrouwtjes sperwer ergens op een schutting zitten met een muis. We hebben zeker 5 minuten elkaar aangekeken. Prachtig moment. Link naar bericht Deel via andere websites
Seek&Find 0 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ow, een vogeltjestopic! Ik zie zo vaak roofvogels, als ik in de auto zit: in weilanden of langs het water. Alleen ik kan nooit goed zien wat voor soort het is. Weet iemand een leuk boekje (of beter: een site ) waarin staat hoe je roofvogels kan herkennen? Link naar bericht Deel via andere websites
ajamul 0 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 sperwer met muis aanstaren.... en wat vond de muis er van....? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Dat liet hem koud. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 letterlijk\figuurlijk? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 24 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2011 Ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 22 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2011 Vandaag een mooie lepelaar in vlucht gezien op de terugrit van mijn werk. Hij kwam vlak voor me over. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 Ik heb een nest merels in mijn tuin, en afgelopen zondag zijn de kuikens voor het eerst naar buiten gekomen. Ze kunnen nog niet zo goed vliegen, maar soms zie ik er eentje onhandig opstijgen. En lelijk dat ze zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
ajamul 0 Geplaatst 23 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2011 echt geneiten in deze tijd he, ik zag vandaag op de camping twee jonge groene spechten van dichtbij. Link naar bericht Deel via andere websites
Chealder 1 Geplaatst 11 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2011 Ik heb vandaag een fuut gezien met twee kleintjes op de rug. Althans, ik denk dat het er twee waren. De vleugels van de volwassen fuut waren helemaal bol, dus misschien dat er nog eentje verstopt zat. Ik vind dat echt zoo schattig, met die lieve gestreepte koppies Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten