Spring naar bijdragen

Voetbal [4]


Aanbevolen berichten

Had dit een paar maanden geleden niet verwacht. Toen hij deze zomer dreigde op te stappen, hoopte ik heel erg dat hij zou blijven, en ik verwachtte echt dat Ajax dit jaar kampioen zou worden. Nu een paar maanden verder ben ik niet eens zo rouwig. De belangrijkste reden daarvoor is dat Jol zelf al uitstraalde dat hij het niet meer wist. Jammer. Als hij er zelf nou nog vertrouwen in had gehad, had hij wat mij betreft mogen blijven. Ik vind het gewoon een slechte zaak dat trainers bij Ajax nooit langer dan anderhalf jaar aanblijven.

Guus Hiddink heeft ooit gezegd dat hij het wel zag zitten om Ajax weer op de rails te krijgen. Jammer dat hij nu in Turkije zit, want zo'n iemand kan Ajax heel goed gebruiken.


Samengevoegd:

Tijd overigens dat Cruijff nu echt gaat instappen. Vorige keer kon hij zijn gang niet gaan omdat Van Basten niet wilde, nu staat er niemand in de weg, laat hem dan nu alsjeblieft komen om eens echt wat te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Prima overwinning van Ajax.

dit geeft vertrouwen. Het oogde goed, verzorgd, fris en des Ajax smile.gif

Eindelijk weer eens een goede wedstrijd mogen zien!

Zonde dat Ronaldinho tot twee keer toe mocht blijven staan (elleboog en met twee voeten inkomen) Die jongen heeft ook verschrikkelijke maniertjes hoor

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bah, ik moest repeteren en heb het dus moeten doen met een hele korte samenvatting op YouTube.

Mooie binnenkomer voor De Boer. Bij Milan mag de druk er dan vanaf zijn, met zulk spelersmateriaal mag je gewoon niet verliezen van Ajax.

Overwinning was niet nodig gezien het verlies van Auxerre, maar levert Ajax wel weer bijna een miljoen euro op, wat altijd lekker is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Precies..

En dat gezeur van dat er veel basisspelers van Milan niet bijwaren is onzin. Real Madrid had ook een hoop bankzitters het veld in gestuurd. Zowel bij Milan als Real stond er nog een sterk elftal in het veld die zo'n wedstrijd moeten winnen.

Puur de verdienste van Ajax dat ze deze wedstrijd gewonnen hebben

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker het eerste half uur was verfrissend en speelde ze best aardig. Veel beweging door de hele wedstrijd heen. Na het eerste halfuur werd het toch wat meer rommelig bij Ajax. Irritatie was er ook bij AC, maar ze hielden het best beschaafd. AC Milan werd meteen dreigender met Ibrahimovic in het veld, als hij de hele wedstrijd mee gespeeld had, was het een heel andere wedstrijd geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Bah, ik moest repeteren en heb het dus moeten doen met een hele korte samenvatting op YouTube.

Mooie binnenkomer voor De Boer. Bij Milan mag de druk er dan vanaf zijn, met zulk spelersmateriaal mag je gewoon niet verliezen van Ajax.

Overwinning was niet nodig gezien het verlies van Auxerre, maar levert Ajax wel weer bijna een miljoen euro op, wat altijd lekker is.

Heb je deze gezien? link een goede samenvatting van de NOS.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zeker het eerste half uur was verfrissend en speelde ze best aardig. Veel beweging door de hele wedstrijd heen. Na het eerste halfuur werd het toch wat meer rommelig bij Ajax. Irritatie was er ook bij AC, maar ze hielden het best beschaafd. AC Milan werd meteen dreigender met Ibrahimovic in het veld, als hij de hele wedstrijd mee gespeeld had, was het een heel andere wedstrijd geweest.

Dat denk ik ook. Ibrahimovic is heel belangrijk voor Milan, dat bleek maar weer.

Inderdaad veel beweging bij Ajax, vooral in de eerste helft. Dat miste je de laatste weken echt. Het stond maar te wachten en er ging niks van uit

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vitesse waarschijnlijk. En die hebben ze prima gewonnen. Dus ik begrijp ook niet erg waarover hij het heeft in dit geval. Het is wat teveel van het goede om nu te roepen dat Ajax weer geniaal is, maar De Boer lijkt het allemaal een stuk beter neer te zetten en beter te laten voetballen dan Jol. Dus dat is voor Ajax positief en van hem ene knappe prestatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Vitesse waarschijnlijk. En die hebben ze prima gewonnen. Dus ik begrijp ook niet erg waarover hij het heeft in dit geval. Het is wat teveel van het goede om nu te roepen dat Ajax weer geniaal is, maar De Boer lijkt het allemaal een stuk beter neer te zetten en beter te laten voetballen dan Jol. Dus dat is voor Ajax positief en van hem ene knappe prestatie.

Ik bedoelde indedraad Vitesse. Dat vond jij een prima wedstrijd? Ajax zakte na de opneingstreffers anders behoorlijk diep weg...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren een matig PSV gezien dat blij mag zijn dat het 0-0 gebleven is en zich daar tegelijkertijd voor zou moeten schamen.

Ik vind dat Fredje Rutten weer eens heeft laten zien een grote angsthaas te zijn. Toch jammer dat hij zelfs met het potentieel dat tot zijn beschikking staat van dat laffe voetbal speelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid