Spring naar bijdragen

Voetbal [4]


Aanbevolen berichten

Ajax eindelijk weer gewonnen widegrin.gif

Zat me kapot te ergeren aan de duizenden schwalbes van die psv-ers.. Er hoefde maar een NACspeler in de buurt te komen en ze gingen alweer liggen. Over verpesten van het voetbal gesproken. Gelukkig wist Nac te winnen, zodat Ajax in kan lopen.

Verder schandalig om te zien dat de grensrechter bij de 2-1 niet op 1 lijn stond met de laatste man. Lens stond zeker een meter buitenspel, maar dat kon de beste man aan de zijkant natuurlijk nooit zien. En onze psv-vriend Pieter Vink liet natuurlijk doorspelen. Toen Luijckx ging protesteren kreeg ie nog geel ook! Echt absurd! Later bleek dat cruciaal omdat ie ook zn tweede nog kreeg (overigens wel geheel terecht)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 163
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Verder schandalig om te zien dat de grensrechter bij de 2-1 niet op 1 lijn stond met de laatste man. Lens stond zeker een meter buitenspel

Dan moet jij nog eens goed gaan kijken naar de beelden. Op het moment van spelen staat een verdediger van NAC nog voor Lens. Kijk maar hier de samenvatting en pauzeer het beeld op 1:49.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Schwalbes... Ik ken een speler die nu een aantal wedstrijden niet mee mag doen vanwege het bijten van een tegenstander die daar erg goed in was en nog steeds is op het moment dat het hem niet lukt.

en eerste valt dat bij hem nu best mee.. en ten tweede doet dat niks af aan het feit dat die psv-ers zich ongelooflijk aanstelden smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben zelf voor ado, ik baalde van afgelopen zondag tegen Feyenoord. Op zich had ADO het kunnen winnen, en dat verwachte ik ook, dus die 2-1 gaf mij een domper.

Ado speelt de laatste weken namelijk erg goed, en feyenoord eigenlijk heel slecht, dus ik had verwacht dat ADO zou winnen, maar helaas. Toch staat ADO er niet slecht voor en ik hoop dat ze hun goede spel vasthouden, ze doen het helemaal niet verkeerd en ze hebben me tot nu toe verrast. 7e op de ranglijst is helemaal geen slecht resultaat natuurlijk, maar je wil als ado fan altijd meer knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Nog geen één reactie over de afdroging van Real door Barcelona?

Heb gekeken en het was echt magistraal!

Op sommige momenten kwam real er gewoon niet aan te pas, was Barca alleen maar aan het tikken.

De combinaties, steekpassjes.. echt ongelooflijk! smile.gif

Barcelona is echt een klasse apart.

Ramos moeten ze schorsen voor 10 wedstrijden. Suarez geven ze 7 duels, terwijl Ramos waarschijnlijk na 1 of 2 wedstrijden weer mag voetballen nooo.gif Scheve verhoudingen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kon niet kijken, maar heb nu eindelijk de samenvatting kunnen zien op youtube. Dit voelt wel ontzettend heerlijk aan. Vooral de treurige kop van Christiano Ronaldo op het einde. Onbetaalbaar.

widegrin.gifyes.gif


Samengevoegd:

Hier de samevatting!

Die 1-0 is ook heerlijk.. het lijkt toeval dat ie em meekrijgt.. maar dit is zó bewust, zo geniaal!

Die dubbele een-twee met die hakjes.. echt buitenaards goed smile.gif

Bij de 3-0 en 4-0 (dachtik) gingen ook geniale steekballen aan vooraf. Echt smullen yes.gif

Verdre jammer van die rotschop op het einde van Ramos nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed, Rusland heeft dus het WK gekocht. Heb er dubbele gevoelens over. Blijkbaar kan je gewoon een WK kopen en is het gewoon schandalig (okee, niet zo verrassend met Blatter), maar aan de andere kant houden we wel die corrupte troep buiten de deur. Dat Nederland in 2018 maar wel de beker mag pakken! (En het liefste 4 jaar eerder.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Goed, Rusland heeft dus het WK gekocht. Heb er dubbele gevoelens over. Blijkbaar kan je gewoon een WK kopen en is het gewoon schandalig (okee, niet zo verrassend met Blatter), maar aan de andere kant houden we wel die corrupte troep buiten de deur. Dat Nederland in 2018 maar wel de beker mag pakken! (En het liefste 4 jaar eerder.)

Het is ook zo duidelijk. Die Blatter is de laatste maanden regelmatig bij Poetin op bezoek geweest e is overladen met cadeaus en andere ongein. Waarom nog hopen dat wij het WK zullen binnenhalen?

Geld.. dat is het enige waar die corrupte FIFA aan kan denken

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat was Ajax weer slecht gisteren. :o

Ik was zelf met een vriend bij PSV - Heracles Almelo en dat was ook niet best, maar ze wonnen nu gelukkig wel met 5-2 (in plaats van verliezen met 4-2 van NAC widegrin.gif). Ik denk dat PSV 'gewoon' weer kampioen wordt dit jaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Het is ook zo duidelijk. Die Blatter is de laatste maanden regelmatig bij Poetin op bezoek geweest e is overladen met cadeaus en andere ongein. Waarom nog hopen dat wij het WK zullen binnenhalen?

Geld.. dat is het enige waar die corrupte FIFA aan kan denken

Tsja.

Nederland had beter met gouden horloges en dure auto's en mooie vrouwen kunnen aankomen daar is de corrupte fifa wel gevoelig voor, zeker dat je dan het WK had binnengehaald.

Maar eerlijk is eerlijk wie zou zo'n WK hier willen met zulke figuren en zoveel kosten??

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat was Ajax weer slecht gisteren.
:o

Ik was zelf met een vriend bij PSV - Heracles Almelo en dat was ook niet best, maar ze wonnen nu gelukkig wel met 5-2 (in plaats van verliezen met 4-2 van NAC
widegrin.gif
). Ik denk dat PSV 'gewoon' weer kampioen wordt dit jaar.

Dat ligt eraan wat Theo Janssen gaat doen. Als hij inderdaad naar Wolfsburg gaat dan zie ik het somber in voor Twente.. En anders doen 'wij' het natuurlijk gewoon weer widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat was Ajax weer slecht gisteren.
:o

Ik was zelf met een vriend bij PSV - Heracles Almelo en dat was ook niet best, maar ze wonnen nu gelukkig wel met 5-2 (in plaats van verliezen met 4-2 van NAC
widegrin.gif
). Ik denk dat PSV 'gewoon' weer kampioen wordt dit jaar.

Ajax zit in de jojo-fase. Ze spelen helemaal niet constant. In de breedte hebben ze een hele goede selectie maar op het veld zie je daar maar weinig van terug.

Ajax kan momenteel van iedereen verliezen in de eredivisie. Jaren geleden had je dat gevoel niet bij Ajax, maar nu verbaasd het me al niet eens meer als Ajax van een club onderaan de lijst verliest.

Jaren terug noemde je dat een stunt van een dergelijke club, nu verliest Ajax geregeld van kleinere clubs, zelfs als ze onderaan de ranglijst staan.

Feijenoord bakt er overigens nog minder van. Die zitten helemaal in een flinke dip

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als een club een selectie heeft die sterk is in de breedte, is het PSV wel.

Redelijk. Toch hangt het heel erg op Affelay en ben ik benieuwd hoe ze zijn vertrek gaan opvangen.

Quote:
Jol heeft heel veel domme keuzes gemaakt, wat mij betreft.

yes.gif , ik verwacht dat hij in de winterstop vertrekt en wellicht eerder als hij een slecht resultaat (dus niet winnen) neerzet tegen Feyenoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Redelijk. Toch hangt het heel erg op Affelay en ben ik benieuwd hoe ze zijn vertrek gaan opvangen.

Ik vind dat nogal meevallen. Ik vind Afellay helemaal niet zo goed voetballen dit seizoen, vooral niet in 'grote' wedstrijden. Natuurlijk is hij (een van) de beste speler(s) van PSV, maar ik denk dat ze zonder hem nog altijd een brede selectie hebben. Misschien niet de meest verfijnde - die heeft FC Twente (maar als daar iemand uitvalt, hebben ze weinig achter de hand).

Quote:
yes.gif
, ik verwacht dat hij in de winterstop vertrekt en wellicht eerder als hij een slecht resultaat (dus niet winnen) neerzet tegen Feyenoord.

Ik ben benieuwd, maar zou er niet verdrietig om zijn. Alleen is het wel jammer dat ook hij weer een paar idiote aankopen/aanschaffingen (Mido was geen aankoop, mar kwam toch) heeft mogen doen... En maar zeuren om spelers. Maak verdorie eerst beter wat je hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bewezen? Dat vind ik totaal niet. Een jeugdspeler had die goals die hij heeft gemaakt ook gemaakt. Hij staat de jeugd alleen maar in de weg, is kilo's te zwaar, is nog lang niet op een acceptabel niveau (en ik vraag me af of hij dat gaat bereiken)... Nee, domme zet, wat mij betreft.

Jol weg... Terecht denk ik. Vond 'm domme dingen doen, domme dingen zeggen, domme beslissingen nemen, slecht aankoopbeleid (zo dom dat Ajax zich laat leiden door passanten op dat gebied).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid