Mister_L 0 Geplaatst 29 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2010 Vandaag de samenvatting gezien van het WK! Schitterend gemaakt door de NOS! Complimenten! Maar toch wel weer pijnlijk die finale.. Besef ik weer hoe bijzonder het allemaal was. Bij elke wedstrijd wist ik nog exact waar ik was en hoe ik reageerde bij elke goal. Toch wel lekker om weer te herbeleven, maar die finale is even pijnlijk... Hopelijk mag ik de eerste WK-titel van Nederland ooit nog een keer meemaken Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 O, o, o... Wat was Ajax slecht zeg. Overigens vond ik Ajax tegen Feyenoord ook al niet goed voetballen. Feyenoord speelde vooral heel erg slecht... Maar goed, van PSV word ik op dit moment ook niet erg blij. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Nee, maar die winnen wel Ajax was echt om te huilen. Na de 3-0 heb ik de tv uitgezet.. En dan vind ik dat ik het nog lang vol gehouden heb. Er kwam echt geen bal aan, verschrikkelijk was het Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Ongelofelijk zeg, wat doet dit pijn. Ajax gewoon kansloos verloren. De Ajax-spelers toonden niet eens de wil om te winnen, als bange mietjes stonden ze in het veld. Als Ajax gewoon vanaf het begin de wedstrijd in handen had genomen, was er niets aan't handje geweest. Ongelofeloos dit. Gewoon lekker het balletje rond laten gaan en steeds de vrije man vinden. Niets van dat alles gisteren. Ontzettend jammer. Daarbij nog heel slecht nieuws: Lodeiro nog zeker een maand uitgeschakeld. Het gaat niet lekker. Eerst breekt hij opnieuw zijn middenvoetsbeentje ( nadat hij net klaar was met de revalidatie van een ander gebroken middenvoets beentje ) en nu gaat zijn hersel langzamer als verwacht. Dus ik verwacht hem begin maart weer bij de groep. Wat heeft Ajax Lodeiro hard nodig. Donderdag tegen NAC zal er uit een ander vaatje getapt moeten worden. Ajax is slechter uit de winterstop gekomen onder Frank de Boer. Al in de voorbereiding was duidelijk dat het niet van een leien dakje ging. Tegen HSV en Galatasaray waren bespottelijke vertoningen. Tegen Feyenoord net zo zeer, alleen denken veel mensen dat Ajax goed heeft gespeeld ware het niet dat Ajax alleen maar 2 x heeft gescoord. Het veldspel was beneden alle niveau. En toch kan je dan van dit zwakste Feyenoord ooit winnen. Maar ja, die gaan dan ook thuis tegen De Graafschap onderuit. 6 punten achterstand op Psv. Dat is nog te doen. Psv krijgt nog minstens 5 moeilijke uitwedstrijden. Daarbij moet Ajax nog naar Eindhoven, waar de achterstand weer kleiner zal worden. En de soap rond Suarez blijft maar duren. Maar ik verwacht dat hij deze week nog definitief verkocht wordt aan Liverpool. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 25 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Leuke transfers de laatste dagen! Babel en Braafheid naar Hoffenheim van Bommel en Emanuelson naar AC Milan Verder nog Collins John die voor de club van Tony Adams gaat spelen in Azerbeidjan en Amrabat die naar Turkije vertrok. Veel Nederlandse spelers die van (grote) club wisselen dus Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ik duim voor Ado Den haag dit seizoen. Ze doen het zeker niet slecht. Ik hoop op meer dit seizoen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2011 Ajax gewonnen met 4-1 van nac.. Prima overwinning. Nog niet helemaal lekker lopend, maar iig al stukken beter dan afgelopen weekend. En wat een ongelooflijk sexy goal van Sulejmani! Buitenkant links over de keeper heen de kruising in. Geniaal! Zei het aan het begin van het seizoen al, dan Sulejmani er wel gaat komen. Nu hij steeds mee vertrouwen krijgt ga je het zien. Halve finale Ajax - rkc! Die finale hebben we al Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 mazzel gehad bij de loting dus... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Klopt.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 en dan twente in de finale? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Twente of Utrecht maakt me niet zoveel uit. Allebei knap lastige teams. Maar Ajax moet van beiden kunnen winnen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 doe dan maar Twente. Als we verliezen voelt dat minder erg en Twente maakt meer kans in Europa. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Ik vroeg me gisteren al af waarom al die mensen op het station rood-witte sjaals droegen. Tot ik zag dat het Ajax-sjaals waren. Die waren dus allemaal wezen kijken Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Quote: Op donderdag 27 januari 2011 23:42:30 schreef Mister_L het volgende: En wat een ongelooflijk sexy goal van Sulejmani! Buitenkant links over de keeper heen de kruising in. Geniaal! Zei het aan het begin van het seizoen al, dan Sulejmani er wel gaat komen. Nu hij steeds mee vertrouwen krijgt ga je het zien. De vorige wedstrijd raakte hij geen bal man! Met een sexy goal ben je er nog niet hoor. Hij kan goed voetballen, dat heeft hij bij Heerenveen laten zien, maar voordat je kunt spreken van een Sulegmani die er weer aan komt, moet hij echt veel meer laten zien. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Dat snap ik.. en vorige wedstrijd was idd minder.. als in: Slecht! Maar gezien het hele seizoen merk je gewoon dat ie steeds lekkerder in zn vel gaat zitten en zn vorm stukje bij beetje terugkomt.. dat was meer mn punt Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Dat mag ook wel voor freaking 15.000.000 (of weet ik veel hoeveel 'ie gekost heeft). Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Quote: Op vrijdag 28 januari 2011 09:31:59 schreef Mr. Emilio het volgende: doe dan maar Twente. Als we verliezen voelt dat minder erg en Twente maakt meer kans in Europa. Twente! Theo Janssen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 28 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 januari 2011 Quote: Op vrijdag 28 januari 2011 18:58:52 schreef Kurt het volgende: Dat mag ook wel voor freaking 15.000.000 (of weet ik veel hoeveel 'ie gekost heeft). Met spelersmakelaar (ongeveer 1,5 miljoen(!!!)) erbij rond de 18 miljoen Samengevoegd: Suarez weg voor 25 miljoen.. Echt kak dat ie weggaat zo halverwege het seizoen.. maar we zijn wel weer 25 miljoen rijker. Nu hopelijk Yildirim van Bursaspor halen! Schijnt een groot talent te zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ajax heeft dus niemand gehaald... Geen Dost, Ggeen Mertens en dus ook geen Yildirim. (Dat is toch niet die Yildirim die ooit voor Heerenveen speelde?) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nee joh die is inmiddels al ver over de 30 Is 1 van de grootste talenten van Turkije. Wordt daar al de nieuwe Hakan Sukur genoemd. Vind het niet echt tof dat Ajax niemand gehaald heeft. Mertens had ik sowieso gehaald, jammer dat Heerenveen zo moeilijk deed over Dost. Helaas niet de eerste keer. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ach, heeft Ajax iig ook geen miskopen gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 True Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 5 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2011 Ado in blessuretijd van psv gewonnen! Ha! Dat wordt genieten straks met Studio Sport Link naar bericht Deel via andere websites
Dannyr 37 Geplaatst 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Quote: Op zaterdag 05 februari 2011 21:48:16 schreef Mister_L het volgende: Ado in blessuretijd van psv gewonnen! Ha! Dat wordt genieten straks met Studio Sport Mijn cluppie ADO...hihi Ben wel zo eerlijk dat ik vond dat psv het grootste deel van de wedstrijd meer overwicht had dan ADO. Ik zag wel tijdens de wedstrijd een mooie aanval van ADO met onze gouden Rus Niettemin is ADO bezig met 1 van hun beste seizoenen in de eredivisie en is het zeer knap om van psv te winnen in eigen huis. Een jaar geleden hadden ze me voor gek verklaard, maar nu kan ik het weldegelijk zeggen: ADO maakt kans op europees voetbal als ze zo doorgaan. Dat is dit seizoen een reëele mogelijkheid. Mooie 5e plaats Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 februari 2011 Respect voor ado hoor.. Spelen fris en aanvallend voetbal, daar hou ik van! ze zijn voor niemand bang Gisteren trouwens een bizarre voetbaldag in Engeland Arsenal stond binnen een half uur 0-4 voor tegen Newcastle met Barcelona-achtig voetbal. Echt weergaloos! Na rust kreeg Diaby rood en Arsenal heeft de bal amper nog aangeraakt. Newcastle kwam dankzij een goal en 2 strafschoppen terug tot 3-4. TOen mocht Newcastle een hoekschop (dacht ik) nemen. De bal werd weggewerkt, bal komt uit de lucht.. en Tiote (Oud-Twente) neemt die bal vanaf een meter of 25 vol op de slof en ramt de 4-4 binnen. Iedereen daar werd compleet gek! Dit was echt BY FAR de meest bizarre wedstrijd die ik ooit gezien heb. ManUtd verloor bij de Wolves, ook een mooie partij! En Blackpool - Everton had ook alles van een topwedstrijd! 90 minuten lang strijd, stevige tackles, mooie goals over en weer en was tot het einde toe spannend. Het werd 3-5 voor Everton. Echt een geweldige pot voetbal 1 van de mooiste speelrondes van de afgelopen jaren.. Ben benieuwd naar Chelsea-Liverpool vandaag! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten