The Black Mathematician 82 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Had dit een paar maanden geleden niet verwacht. Toen hij deze zomer dreigde op te stappen, hoopte ik heel erg dat hij zou blijven, en ik verwachtte echt dat Ajax dit jaar kampioen zou worden. Nu een paar maanden verder ben ik niet eens zo rouwig. De belangrijkste reden daarvoor is dat Jol zelf al uitstraalde dat hij het niet meer wist. Jammer. Als hij er zelf nou nog vertrouwen in had gehad, had hij wat mij betreft mogen blijven. Ik vind het gewoon een slechte zaak dat trainers bij Ajax nooit langer dan anderhalf jaar aanblijven. Guus Hiddink heeft ooit gezegd dat hij het wel zag zitten om Ajax weer op de rails te krijgen. Jammer dat hij nu in Turkije zit, want zo'n iemand kan Ajax heel goed gebruiken. Samengevoegd: Tijd overigens dat Cruijff nu echt gaat instappen. Vorige keer kon hij zijn gang niet gaan omdat Van Basten niet wilde, nu staat er niemand in de weg, laat hem dan nu alsjeblieft komen om eens echt wat te doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 7 december 2010 Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 En dan zien hoe een legende uit het verleden zijn cult-status vernietigt en ten onder gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2010 Precies.. en dat weet hij ook verdraaid goed Meer dan een adviserende rol zal ie nooit op zich nemen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2010 Prima overwinning van Ajax. dit geeft vertrouwen. Het oogde goed, verzorgd, fris en des Ajax Eindelijk weer eens een goede wedstrijd mogen zien! Zonde dat Ronaldinho tot twee keer toe mocht blijven staan (elleboog en met twee voeten inkomen) Die jongen heeft ook verschrikkelijke maniertjes hoor Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Bah, ik moest repeteren en heb het dus moeten doen met een hele korte samenvatting op YouTube. Mooie binnenkomer voor De Boer. Bij Milan mag de druk er dan vanaf zijn, met zulk spelersmateriaal mag je gewoon niet verliezen van Ajax. Overwinning was niet nodig gezien het verlies van Auxerre, maar levert Ajax wel weer bijna een miljoen euro op, wat altijd lekker is. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 9 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Precies.. En dat gezeur van dat er veel basisspelers van Milan niet bijwaren is onzin. Real Madrid had ook een hoop bankzitters het veld in gestuurd. Zowel bij Milan als Real stond er nog een sterk elftal in het veld die zo'n wedstrijd moeten winnen. Puur de verdienste van Ajax dat ze deze wedstrijd gewonnen hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Zeker het eerste half uur was verfrissend en speelde ze best aardig. Veel beweging door de hele wedstrijd heen. Na het eerste halfuur werd het toch wat meer rommelig bij Ajax. Irritatie was er ook bij AC, maar ze hielden het best beschaafd. AC Milan werd meteen dreigender met Ibrahimovic in het veld, als hij de hele wedstrijd mee gespeeld had, was het een heel andere wedstrijd geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 9 december 2010 Rapport Share Geplaatst 9 december 2010 Quote: Op donderdag 09 december 2010 11:10:20 schreef The Black Mathematician het volgende: Bah, ik moest repeteren en heb het dus moeten doen met een hele korte samenvatting op YouTube. Mooie binnenkomer voor De Boer. Bij Milan mag de druk er dan vanaf zijn, met zulk spelersmateriaal mag je gewoon niet verliezen van Ajax. Overwinning was niet nodig gezien het verlies van Auxerre, maar levert Ajax wel weer bijna een miljoen euro op, wat altijd lekker is. Heb je deze gezien? link een goede samenvatting van de NOS. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Quote: Op donderdag 09 december 2010 14:49:46 schreef Michiel het volgende: Zeker het eerste half uur was verfrissend en speelde ze best aardig. Veel beweging door de hele wedstrijd heen. Na het eerste halfuur werd het toch wat meer rommelig bij Ajax. Irritatie was er ook bij AC, maar ze hielden het best beschaafd. AC Milan werd meteen dreigender met Ibrahimovic in het veld, als hij de hele wedstrijd mee gespeeld had, was het een heel andere wedstrijd geweest. Dat denk ik ook. Ibrahimovic is heel belangrijk voor Milan, dat bleek maar weer. Inderdaad veel beweging bij Ajax, vooral in de eerste helft. Dat miste je de laatste weken echt. Het stond maar te wachten en er ging niks van uit Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 10 december 2010 Rapport Share Geplaatst 10 december 2010 Een opvallend goede wedstrijd was dat ja. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Gelukkig heeft Ajax daarna weer een hele matige wedstrijd (NEC?)gespeeld. Ze blijven gelukkig wel consequent wisselvallig. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Quote: Op dinsdag 14 december 2010 11:47:27 schreef Mr. Emilio het volgende: Gelukkig heeft Ajax daarna weer een hele matige wedstrijd (NEC?)gespeeld. Ze blijven gelukkig wel consequent wisselvallig. NEC was voor de wedstrijd tegen Milan, dus waar heb je het over? Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Vitesse waarschijnlijk. En die hebben ze prima gewonnen. Dus ik begrijp ook niet erg waarover hij het heeft in dit geval. Het is wat teveel van het goede om nu te roepen dat Ajax weer geniaal is, maar De Boer lijkt het allemaal een stuk beter neer te zetten en beter te laten voetballen dan Jol. Dus dat is voor Ajax positief en van hem ene knappe prestatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Quote: Op dinsdag 14 december 2010 11:58:15 schreef Kurt het volgende: Vitesse waarschijnlijk. En die hebben ze prima gewonnen. Dus ik begrijp ook niet erg waarover hij het heeft in dit geval. Het is wat teveel van het goede om nu te roepen dat Ajax weer geniaal is, maar De Boer lijkt het allemaal een stuk beter neer te zetten en beter te laten voetballen dan Jol. Dus dat is voor Ajax positief en van hem ene knappe prestatie. Ik bedoelde indedraad Vitesse. Dat vond jij een prima wedstrijd? Ajax zakte na de opneingstreffers anders behoorlijk diep weg... Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst 14 december 2010 Ik vond het een prima overwinning. Wel goed lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Gisteren een matig PSV gezien dat blij mag zijn dat het 0-0 gebleven is en zich daar tegelijkertijd voor zou moeten schamen. Ik vind dat Fredje Rutten weer eens heeft laten zien een grote angsthaas te zijn. Toch jammer dat hij zelfs met het potentieel dat tot zijn beschikking staat van dat laffe voetbal speelt. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Dat is inderdaad érg jammer... Hij kan met deze selectie - zelfs zonder Afellay - zeker kampioen worden, maar niet met dit voetbal. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Het erge is dat hij waarschijnlijk zelfs met dit voetbal gewoon kampioen gaat worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Nee hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Quote: Op vrijdag 17 december 2010 12:13:21 schreef Mister_L het volgende: Nee hoor wie dan wel? Ajax? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ajax loot Anderlecht in EL. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Ja zag het net! Mooie loting, moet te doen zijn lijkt me Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Quote: Op vrijdag 17 december 2010 13:27:47 schreef Mister_L het volgende: Ja zag het net! Mooie loting, moet te doen zijn lijkt me denk het wel.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Als tenminste Suarez terug is en El Hammie niet meer ziek.. daar gaat je voorhoede Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten