Olorin 155 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Mmmmaar Kurt. *snif* Steampunk pc designs zijn epic. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Epic fail dan toch! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Smaaklozen Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Ik heb alleen wel een beetje het idee dat ons concept een eigen leven krijgt. En mensen zich nu al gaan kwalificeren om het canon te bepalen. Lees gewoon mijn OP nog een keer door. En als er dingen zijn waar je van kan genieten en je voldoening geven en jou een betere man maken in de meest pragmatische zin van het woord. Kom dan nog maar eens reageren. En dan het liefst niet met metro geneuzel en pseudointellectueel gezwets. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21:39 schreef dingo het volgende: Epic fail dan toch! Dat is een citaat voor de waarheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Retroseksuelen zijn ook massaal te vinden op de fijne zomerfestivals. Lekker ruig de pit in, baard laten staan, douchen is nergens voor nodig en bier is belangrijk! Ik hou van retroseksueel. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Als jullie dat hele retroseksueel mogen claimen, mogen wij dan ook zoiets bedenken als de hernieuwde vrouwelijkheid ofzo? Met een terugkeer naar lievige jurkjes en blijmoedig met een bloemenschort staan koken voor onze manly men? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 In je eigen topic. Dan mogen jullie daar de recepten uitwisselen voor het wild dat wij schieten. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Haha, zo lang Olorin tofu schiet vind ik het best. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Een retroseksueel draagt geen roze overhemden, en schaamt zich niet voor lichaamsbeharing. Samengevoegd: Retroseksuelen laten zich ook niet ringeloren door het Voedingscentrum(eerlijk over eten, jaja), kijken naar voetbal of wielrennen, of allebei, en zitten niet op ballet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Bij dezen staat vast dat ik niet op echte mannen val. Wielrennen? Seriously? Doe mij dan maar ballet. Edit: Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 'Bij dezen'. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 Wielrennen heeft ook wel iets romantisch vind ik. De strijd tegen de elementen en tegen jezelf. Het heeft iets heroisch. Samengevoegd: Wijlen Joe Strummer vond ik wel een 'manly man'. Kan me niet voorstellen dat hij van ballet hield. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Zinloos topic. Over man zijn moet je niet praten. Stelletje vrouwen met hun therapietopics... Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Quote: Wijlen Joe Strummer vond ik wel een 'manly man'. Kan me niet voorstellen dat hij van ballet hield. Altijd veel last gehad van suïcidale neigingen! Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Quote: Op zondag 17 oktober 2010 12:15:08 schreef Aimé het volgende: [...] Altijd veel last gehad van suïcidale neigingen! Wat zit je dwars? Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Quote: Op zondag 17 oktober 2010 12:21:15 schreef Bonaventura het volgende: [...]Wat zit je dwars? Ik zal altijd ageren tegen mensen die het roken promoten. Ik denk dat dit de weg van het gezonde verstand is! Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 16 oktober 2010 23:00:55 schreef Ol Moth het volgende: [...] Misschien dat je de mannelijke rol vervult in je relatie? En je vrouw/vriendin de spreekwoordelijke vrouwelijke rol voor haar rekening neemt? Was het maar waar. Ik kook, doe alle boodschappen, naai knopen aan. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Quote: Op zondag 17 oktober 2010 00:27:42 schreef Iriacynthe het volgende: Bij dezen staat vast dat ik niet op echte mannen val. Wielrennen? Seriously? Doe mij dan maar ballet. Edit: Wielrennen is vreselijk Ik ga nog liever naar paardenrennen of concours hippique. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Admod note: Toch even geknipt, denk er bij zulke woordgrapjes wel aan dat dit nog steeds een jongerenforum is. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Wielrenners? Die scheren hun benen. Is dat ook retroseksueel? En mijn man is minder retroseksueel dan HW... Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik zal mijn echtgenoot er ook eens langsleggen. Quote: Op zaterdag 16 oktober 2010 22:08:46 schreef Ol Moth het volgende: Als retro doe je aan stichtende activiteiten als: - Scheren met open scheermes of kapmes. - Scheren met ouderwetse verzorgingsproducten en een krabbertje. - Niet scheren. Check. Mijn man heeft een baard. Quote: - Kwaliteitsbier drinken. Check: koelkast bevat Hertog Jan en Palm. Quote: - Sigaren/pijp roken. Is hij mee gestopt omdat ik het vies vind Minpuntje zeker? of is rekening houden met je vrouw eigenlijk best heel mannelijk? Quote: - Het nuttigen van sterke drank. Verscheidene whisky's en wodka. Check. Quote: - Get shit done! Verwarmingsketel was stuk. Man zit er een halve dag bij. Verwarmingsketel doet het weer. Check. Quote: - Old Spice gebruiken. Bah. Ik vind reukwatertjes sowieso niet zo "Harrr!". Ook niet zoveel mis mee, maar Old Spice is gewoon vies. Verder ben ik het wel met Mach eens dat reflecteren op het man-zijn nÃet zo retroseksueel is maar meer typisch iets voor mannen die in touch zijn met hun feminine side. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik vind Old Spice echt lekker ruiken; het doet me aan mijn opa denken. Zelf gebruik ik het niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik heb echt geen idee hoe het ruikt eigenlijk. Mijn lief is ook best retroseksueel zo te zien: laat altijd stoppels staan die hij eens om de zoveel tijd bijwerkt maar nooit echt afscheert, drinkt Hertog Jan en whisky, rookt graag sigaren, en wil ooit zo'n stoere Gandalf-pijp. Alleen dat dingen gedaan krijgen zit er niet zo in vrees ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Quote: Op maandag 18 oktober 2010 15:41:42 schreef Iriacynthe het volgende: Ik heb echt geen idee hoe het ruikt eigenlijk. Naar mijn opa! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten