*nath* 0 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Hoop dat jullie een fijne dag hebben morgen, Weg! Geniet ervan! Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Alvast een hele fijne dag toegewenst morgen weg2. Geniet ervan! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Heerlijke dag toegwenst en een nog heerlijkere toekomst erna Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 ^Wat zij zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Het is heel gezond dat je geen Credible checkt op de dag van trouwen, dus het is een beetje laat, maar ik wens jullie alle goeds toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Was een leuke bruiloft. met een goede preek ook nog. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Inderdaad, jammer dat het er niet van kwam een aantal mensen te spreken die plots weg bleken te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Quote: Op vrijdag 08 oktober 2010 23:17:27 schreef Iriacynthe het volgende: Inderdaad, jammer dat het er niet van kwam een aantal mensen te spreken die plots weg bleken te zijn. Ja, jammer idd, hoorde pas later dat jullie er ook waren. Geef de diaken maar de schuld Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Wij hadden jou wel gezien hoor, maar omgekeerd duidelijk niet. En ja, die diaken, die hadden we ook graag even gesproken, maar toen bleken jullie er van door te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Idd heel jammer! We zagen jullie maar jullie vlogen er al weer vandoor, terwijl we jullie eigenlijk nog graag gedag hebben willen zeggen enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Klinkt alsof het mooi was. Ik ben zo benieuwd naar het verhaal als wateengedoe terug is!! Hier nog drie dagen. Begint nu wel heeeeeel dichtbij te komen. Ben echt met de laatste dingen bezig (voornamelijk cadeautjes voor anderen) en vanavond komt de ambtenaar nog langs, want die was vorige week ziek. Vandaag zijn we overigens precies 5 jaar bij elkaar. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 5 jaar! Wauw! Spannend meis.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 3 dagen!! Wauwie, ik ben al hyper als ik denk 'nog maar 10 maanden' Samengevoegd: Haha, ik kom er net achter dat ik ga trouwen op de dag dat ik precies 2 jaar lid ben op credible! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Nog 3 dagen, wauw! Ik vind het al spannend als mijn lief en ik het erover hebben om misschien over een jaar of twee te gaan trouwen. Volgens mij ga ik voor het echt zo ver kan komen al lang dood aan de zenuwen. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 12 oktober 2010 15:39:49 schreef annia het volgende: Klinkt alsof het mooi was. Ik ben zo benieuwd naar het verhaal als wateengedoe terug is!! Hier nog drie dagen. Begint nu wel heeeeeel dichtbij te komen. Ben echt met de laatste dingen bezig (voornamelijk cadeautjes voor anderen) en vanavond komt de ambtenaar nog langs, want die was vorige week ziek. Vandaag zijn we overigens precies 5 jaar bij elkaar. En ik herinner me het prille begin nog! Meid, ik ben echt super blij voor jullie! Geniet ervan! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Geniet ervan. @Iria, was dat nog niet zo lang geleden niet over een jaar of vijf . Link naar bericht Deel via andere websites
Bumblebee 7 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Quote: Op zaterdag 09 oktober 2010 15:46:02 schreef Iriacynthe het volgende: Wij hadden jou wel gezien hoor, maar omgekeerd duidelijk niet. En ja, die diaken, die hadden we ook graag even gesproken, maar toen bleken jullie er van door te zijn. Ik was er ook! Das nou jammer dat ik niet even gezichten heb kunnen zien achter namen! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 @Asteraceae: Ja, dat verschilt een beetje van dag tot dag hoor, laten we het houden op "nog niet nu meteen, maar wel in de enigszins nabije toekomst, niet pas als we veertig zijn". @BBB: Grappig, ik wist niet dat jij er was! Ons vinden was niet zo moeilijk hoor, het was een spelletje "zoek het kleffe stel in het zwart". Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Quote: Op dinsdag 12 oktober 2010 18:06:12 schreef Iriacynthe het volgende: @Asteraceae: Ja, dat verschilt een beetje van dag tot dag hoor, laten we het houden op "nog niet nu meteen, maar wel in de enigszins nabije toekomst, niet pas als we veertig zijn". Ik zie toch duidelijk een dalende lijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ach, wacht maar, morgen krijg ik wel weer een aanval van bindingsangst en zet ik de teller zo terug op vijf hoor. Ik wil maar zeggen: neem eventuele termijnen niet te letterlijk, we zien wel wanneer het er concreet van komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik heb een officieuze trouwdatum bedacht met mijn vriendje . We wachten wel iets langer dan Oloria:# Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Maar jij bent ook nog maar een tiener he. Ach, tis niet zo dat we over twee jaar de bruiloft hebben hoor. Eerder het idee om over een paar jaar te verloven enzo. En dan nog, is dat ook uit de losse pols, voor het zelfde geld zijn we van mening dat over een paar jaar we er nog niet klaar voor zijn. Het is meer een 'we hebben wel intenties en dat niet voor de super lange termijn'. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Hihi, ik zit stiekem trouwjurken te kijken op Marktplaats , zie ik ineens mijn eigen foto's bij een advertentie staan. Bruid heeft haar jurk op MP gezet met foto's van de trouwreportage die ik maakte. Link naar bericht Deel via andere websites
annia 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Leuk al die (voorzichtige) plannen al dan niet in de nabije toekomst. @t Iria: ik ben ook ontzettend hyper en in voortdurende staat van opperste alertheid. Het voelt een beetje als het uur voordat je een belangrijkste toets moet maken. Ik weet de helft van de tijd met mezelf geen raad, heb een hoofd als een zeef en zit alles tot in de puntjes te controleren en op te schrijven etc. Ik heb vandaag zelfs speciaal laarzen gekocht zodat mijn schoenen niet vies hoeven te worden van de regen. Elk strikje op de cadeau's moeten goed zitten en nog meer bridezilla gedrag @t Nath: Bedankt! Jij weet inderdaad van het begin ook, is dus alweer 5 jaar terug, de tijd gaat snel! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2010 Haha, ik weet nu al dat ik de grootste bridezilla op aarde ga worden, en ik weet dat Olorin dat ook weet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten