wateengedoe2 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 103 mensen dood, onder wie 61 Nederlanders. Vreselijk, zoveel mensen in één klap weg! Mogen ze allemaal rusten in vrede En één overlevende, een Nederlands kind. Hopelijk zaten niet beide ouders van hem/haar aan boord, mja ... die kans is natuurlijk wel enorm groot Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik las dat beide ouders en nog een ouder broertje/zusje aan boord waren. Misschien is het een vreemde reactie van me, maar om een of andere reden vind ik dat van dat kind nog het ergste, verder opgroeien na als enige overlevende uit zoiets te komen... Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 12 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Helemaal niet raar, ik heb hetzelfde. Die anderen zijn of komen wel op hun eeuwige bestemming. Maar ja, misschien zijn er nog meer nabestaanden die nu ineens beide ouders kwijt zijn, bijv. kleine kinderen die niet mee zijn geweest, maar bij een oppas zijn geweest ofzo. Dat weet je natuurlijk niet. Maar die hebben er niet ook nog eens een trauma van zelf in hetzelfde ongeluk gezeten te hebben, bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik raak er helemaal overemotioneel van, nieuws van kinderen wiens ouders verongelukken kan ik niet zo best tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Antireligie 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Heel erg dat nieuws. Je wordt vaak ook alleen maar overspoelt via de media met slecht en negatief nieuws. De hele dag is dat ongeluk op TV. Dat is ook de bedoeling want het geeft de angst voeding. Per dag sterven er in Nederland een paar honderd mensen aan de gevolgen van kanker of het roken. Maar dat is natuurlijk wat minder hot om te horen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Dat er dagelijks mensen aan kanker en roken sterven is, hoe erg het ook mag zijn, dan ook geen nieuws. Een vliegramp wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik als lompe *** vind het dan alleen vreselijk onzinnig om vervolgens op de radio te horen dat de tweede kamer, balkenende en beatrix geschokt hebben gereageerd. Niet meer dan logisch en vind ik niet nodig dat daar dan tijd aan wordt geschonken. Maakt het leed voor niemand minder. En vervolgens worden campagnes van politieke partijen ook gestaakt vanwege "Respect." Ik mag vast heel raar werken maar ik vind dat geen logische conclusies of relevant. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Verschrikkelijke ramp.. Dat van de koningin de kamer en balkenende hoor je na elke ramp.. Het hoort er een beetje bij. Let it go Link naar bericht Deel via andere websites
Lizzy! 0 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Oeh, dat is weer even schrikken Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Het gaat eerlijk gezegd een beetje langs me heen. Eerst een president, toen een vulkaan nu weer een vliegtuig. Het is haast niet shockerend meer. Maar dat maakt het niet minder triest. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 12 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2010 Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat de koningin, de premier en de Kamer een reactie geven op zoiets tragisch. Misschien zijn de bewoordingen vaak dan wat hetzelfde, maar als staatshoofd, als regering en als volksvertegenwoordiging behoor je mijns inziens gewoon je medeleven te uiten, dus even van je te laten horen. Al doe je het alleen al voor de slachtoffers en nabestaanden. Link naar bericht Deel via andere websites
Antireligie 0 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Ze zijn al zovaak "geschokt" dat een shocktherapie er niks bij is vergeleken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Misschien zijn ze wel gewoon echt geschokt? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Wellicht, maar dat is volstrekt niet relevant. In dit soort gevallen hoort de Koninging haar medeleven te betonen, daar krijgt ze voor betaald en wellicht dat sommige nabestaanden het gebaar op prijs stellen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Vanaf welke hoogte is het vliegtuig naar beneden gevallen? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Jullie mening over link Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Hmmm, nogal cru gesteld maar ik snap zijn punt ook wel denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Idem. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2010 Quote: Op donderdag 13 mei 2010 18:10:51 schreef Raido het volgende: Jullie mening over link Borst snapt weer eens niet helemaal hoe het werkt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten