Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Hier verder over de tragische dood van Millie Boele uit Dordrecht.. Samengevoegd: Graag even een extra L toevoegen in de topictitel, thnx Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Admod note: Topictitel verbterd Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Moge de Heer je opnemen in Zijn Licht, Milly! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Ik ben heel benieuwd naar de motieven van de betreffende man die gearresteerd is.. Wat bezielt zo iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 We'll see. Het is overigens Milly, stond verkeerd in het Amber Alert. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 nahja detail Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Schokkend dat zoiets in ons land gebeurt. Dat meisje is gewoon bij huis opgehaald! Door een politieman! Wie verzint zoiets.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 17 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Update van nu.nl: AMSTERDAM - De 26-jarige politieman die vastzit in verband met de dood van de 12-jarige Milly Boele, heeft de moord op het meisje tegenover de politie bekend. Dat zei de Dordrechtse hoofdofficier van justitie G. van de Beek woensdagochtend tijdens een persconferentie. De agent zou hebben gezegd dat hij het meisje woensdagavond uit haar ouderlijk huis had meegenomen. Hij zou haar diezelfde dag in zijn woning hebben vermoord, waarna hij het lichaam in de tuin begroef. Van de Beek wilde niet ingaan op de vraag of er seksueel contact is geweest tussen Milly en de verdachte. Motief Over het motief van de 26-jarige surveillant van het korps Rotterdam-Rijnmond deed hij eveneens geen mededelingen. Hij kon ook nog niet zeggen hoe het meisje om het leven is gebracht. Volgens Van de Beek had Milly met de verdachte een "vage buurrelatie". Het is volgens hem nog onduidelijk of het meisje vrijwillig met haar moordenaar is meegegaan. Van de Beek zegt dat de verdachte hoogstwaarschijnlijk alleen heeft gehandeld. Vriendin De agent, die tegenover Milly woont, legde zijn bekentenis dinsdag af nadat hij door zijn vriendin naar het politiebureau was gestuurd. Dat deed ze nadat de verdachte haar over zijn betrokkenheid had ingelicht. De verdachte was volgens Van de Beek onder de mannelijke buurtbewoners met wie de politie nader wilde spreken, omdat hij bij een eerder buurtonderzoek niet op alle vragen sluitend antwoord kon geven. Het lichaam van Milly werd dinsdagavond op aanwijzing van de agent aangetroffen in diens tuin. Milly was bijna een week eerder spoorloos verdwenen toen zij alleen thuis was. In een telefoongesprek met haar moeder zou Milly hebben gezegd de deur te moeten openen voor een buurman. Verontwaardiging Op de persconferentie waren ook korpschef Teun Visscher van het politiekorps Zuid-Holland Zuid en burgemeester Arno Brok van Dordrecht aanwezig. Brok uitte in een emotionele korte mededeling zijn afschuw over de moord. "De verontwaardiging is enorm groot, en we betuigen ons medeleven aan de familie." Volgens Brok onderhoudt de gemeente direct contact met de ouders, broer en zus van Milly en begeleidt hen zo veel mogelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Admod note: Wederom TT verbeterd Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 17 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2010 Mijn zwager werkt bij korps Rotterdam-Rijnmond Het zal je collega maar zijn... Ben geschokt dat zo iets zo dichtbij is gebeurd, door iemand die een vertrouwens/voorbeeld functie hoort te hebben. Vreselijk Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Brr, bah. Krijg er koude rillingen van.. Ik hoop toch zo dat mijn kind dit nooit zal overkomen.. Kun je nagaan, ik heb nog niet eens kinderen en ik maak me nu al zorgen om ze xD Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Je zou je juist veiliger moeten voelen met een agent die in je wijk woont.. Ik zou als familie ook verhuizen, iets wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren. Anders stap je elke dag je deur uit en zie je het huis waar je kind/zus vermoord is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 18 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Hoorde net dat die man afgelopen weekend nog, staand in zijn tuin (bovenop Milly dus) een biertje heeft staan drinken... Hoe bizar Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hij schijnt ook een kaartje te hebben gestuurd, een dag nadat ze vermist was (En nadat hij haar vermoord had) waarin hij de familie sterkte wenste Gisteren was de stillen tocht, duizenden mensen die eraan meededen. Mooi gebaar natuurlijk, al vraag ik me wel af wat zoiets nou toevoegd Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik wil heel graag weten wat er nou precies gebeurd is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ben benieuwd hoe gedetailleerd het naar buiten komt.. het betreft natuurlijk een politie-agent. Weet niet of ze dan voorzichtiger zijn ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ik las net dit artikel in Trouw: Verbied je kind de deur te openen Ik vind het enerzijds overdreven, maar anderzijds ook wel een logische gedachtegang. Wij zijn in onze moderne maatschappij geneigd pubers te zien als een soort kleine volwassenen. Bijvoorbeeld als het gaat om het drinken van alcohol, vinden veel ouders het moeilijk ze als kind te behandelen. Dat daar nu over nagedacht wordt door mensen is dan weer een positief aspect van dit vreselijke drama. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Vrienden van ons hebben hun kinderen aangeleerd om eerst te vragen of ze met iemand mee mogen. Ook al is het heel onschuldig, bijvoorbeeld een buurvrouw die vraagt of ze de nieuwe kleine baby hindjes wil komen bekijken. Eerst altijd vragen Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Quote: Op zaterdag 20 maart 2010 17:03:20 schreef Mister_L het volgende: Ben benieuwd hoe gedetailleerd het naar buiten komt.. het betreft natuurlijk een politie-agent. Weet niet of ze dan voorzichtiger zijn ofzo ehh omdat hij politie-agent is? denk niet dat dat enig verschil maakt.. zou het iig niet mogen maken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Quote: Op zaterdag 20 maart 2010 17:13:06 schreef Propje het volgende: [...] ehh omdat hij politie-agent is? denk dat dat enig verschil maakt.. zou het iig niet mogen maken.. Ik denk dat het inderdaad weinig verschil zal maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Ok.. nahja ik weet niet hoe het normaal gaat in dit soort gevallen Ik zou ook zeggen dat het geen verschil moet maken, het recht moet zegevieren Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hm, het was een collega van mijn zwager, hij kende die man wel van gezicht. Hoorde dat het korps daar een dagje uit de roulatie is geweest, dat anderen het overnamen. Omdat mijn vriend bij de politie zit weet ik wel een beetje hoe het werkt daar, het maakt echt gigantisch indruk... 't Zou geen verschil mogen maken in de zin dat ze dingen verzwijgen. Ik vind dat ze juist omwille van zijn functie hem niet zo veel hoeven te sparen hierin. Maargoed, ik kan me voorstellen dat de ouders van Milly ook willen bepalen wat er allemaal bekend wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Hoe lang was Milly eigenlijk vermist voordat haar lichaam gevonden werd? Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Tegen de tijd dat het alarm werd rondgestuurd was ze al vermoord. Het heeft uiteindelijk een paar dagen geduurd voordat haar lichaam ook daadwerkelijk gevonden is... (Sinds 11-3 vermist, 16-3 gevonden...) Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2010 Het alarm was een dag later toch rondgestuurd? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten