Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

Hm, het was een collega van mijn zwager, hij kende die man wel van gezicht. Hoorde dat het korps daar een dagje uit de roulatie is geweest, dat anderen het overnamen. Omdat mijn vriend bij de politie zit weet ik wel een beetje hoe het werkt daar, het maakt echt gigantisch indruk...

't Zou geen verschil mogen maken in de zin dat ze dingen verzwijgen. Ik vind dat ze juist omwille van zijn functie hem niet zo veel hoeven te sparen hierin. Maargoed, ik kan me voorstellen dat de ouders van Milly ook willen bepalen wat er allemaal bekend wordt.

ja mr t zal gewoon een open zitting zijn, dus iedereen mag die bijwonen en informatie zal dus gewoon naar buiten komen..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik las net dit artikel in Trouw:

Ik vind het enerzijds overdreven, maar anderzijds ook wel een logische gedachtegang. Wij zijn in onze moderne maatschappij geneigd pubers te zien als een soort kleine volwassenen. Bijvoorbeeld als het gaat om het drinken van alcohol, vinden veel ouders het moeilijk ze als kind te behandelen. Dat daar nu over nagedacht wordt door mensen is dan weer een positief aspect van dit vreselijke drama.

Ik was op basisschoolleeftijd toen de hel losbrak over Dutroux. Ik denk echt niet dat ik overdrijf als ik zeg dat dat de manier waarop kinderen opgevoed werden, tot op de dag van vandaag veranderd heeft hier. Ik heb niet het idee dat dat een verandering ten goede is. Angst en paranoia maken kinderen niet weerbaar en zelfredzaam. Ik hoop dat wat dat arme meisje overkomen is in Nederland niet voor zo'n hysterie bij ouders zorgt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid