Hoppipolla 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Geen idee hoe het komt, maar ik vind mijn liefie echt een poepie... en soms zelfs een drolletje. bah, vies nu ik het hier zo zie staan, haha. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 19 maart 2011 Wij zijn het allersaaiste stel van de wereld en komen niet echt verder dan 'lieverd' en 'schat' Link naar bericht Deel via andere websites
Naomi14 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Mijn vriend en ik sporen niet echt, zeker niet wat koosnaampjes betreft. Eigenlijk verzinnen we (njah, vooral hij) elke dag wel wat neiuws, maar mijn favoriet is toch wel 'suikerpluisje' haha Hij noemt mij wel eens 'Schnurrie'.. Gewoon omdat het leuk klinkt. Achja. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Suikerpluisje is eigenlijk best geweldig. Zo ga ik mijn lief ook eens noemen, eens zien hoe hij reageert Link naar bericht Deel via andere websites
Naomi14 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Haha ik hoop dat het aanslaat! Even helemaal off-topic: bedoel je in je onderschrift niet 'Cor ad cor loquitur'? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Oh ja wellicht wel, ik heb dat er nog instaan van een ex-credibler die een clubje wilde starten. Gewoon overgenomen en niet eens gezien dat het eigk een d moet zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Naomi14 0 Geplaatst 24 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2011 Ach, gewoon een d/t-foutje in het Latijn, moet kunnen Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 wat een grappige namen zeg allemaal. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Nu is het jouw beurt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Mijn voiture noem ik volvie. Of vicky. Ligt er een beetje aan of ik um op z'n staart getrapt hebt Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik ken iemand die Vicky heet Ter integratie gebruiken wij wederzijds 'leave' en 'laiverd'. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Ik ken iemand die zo heet (Vicky). Voor de integratie gebruiken wij wederzijds 'leave' en 'laiverd'. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 ik ben momenteel aan een lijstje bezig hoe hij me allemaal noemt. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 6 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2012 Mijn man noemt me soms bij mijn doopnaam die ik niet mooi vind; Beertje.Maar wanneer hij dat zegt ben ik er dik tevreden mee. Zelf merk ik dat ik net als mijn moeder vroeger verkleinwoordjes gebruik: Marieke wordt Miekie, Mirjam wordt Mirrie. Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Mijn vriend en ik gooien soms heen en weer met etenswaren. 'Dropje?' 'Ja, winegummetje?' 'Appeltje' 'Ja Bastognekoekje?' 'Tumtummetje?' 'ja snoepdoos?' Nouja, af en toe komen er geweldige tussen piepen, en hebben we weer even lol. Maar als het serieus is, noemt hij me fee (vandaar mijn nickname), omdat ik altijd een glimlach op zijn gezicht kan toveren . Of vvv, voor vriendin, verloofde en vrouw. Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Wauw fee, ik dacht dat er een link was met je echte naam. En die vvv is heerlijk gevonden. Ik vind het nogal moeilijk om een fijne naam te vinden voor mijn vriend. Ik noem hem meestal babe, schattie/schatsie, lieff(ie) of sweetie. En als ik boos op hem ben, maar niet gemeend, dan noem ik hem bij zijn achternaam. Dat heeft hij niet graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Als ik boos ben zeg ik gewoon vreselijke vent, naarling of rotzak Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Als ik boos ben noem ik iemand kim-jong-*naam*. Of de grote lijer Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Whaha, Kim-Jong-... Daar ga je het goed mee doen. Ik heb niet echt liefkoosnamen voor mensen. Tis de laatste tijd weer wel zo, dat ik als ik een keer in gedachten boos ben, ik de andere partij Moomin noem Link naar bericht Deel via andere websites
maran 0 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Moomin en de grote lijer, super!!! Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 8 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2012 Dat ja, Maran Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 9 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2012 Liefkoosnaampjes doe ik niet aan. Als ik boos op iemand ben, daarentegen Al ben ik dan ook weinig origineel. "Zak hooi" is de meest gebruikte atm. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hartendiefje, Roosje, Droomroosje, Parel, Poeselientje, Poezebeestje, Duifje, Lieff, Liefje, Lieffie, Lieffeke, Schatske, Beestje, Diertje, Sweet, Hots, Dinky (En ik ben Binky). En dat is nog maar een klein aantal. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hartendiefje, Roosje, Droomroosje, Parel, Poeselientje, Poezebeestje, Duifje, Lieff, Liefje, Lieffie, Lieffeke, Schatske, Beestje, Diertje, Sweet, Hots, Dinky (En ik ben Binky).En dat is nog maar een klein aantal. Oh verschrikkelijk! Poepescheetzak is een woord waar mijn broertje mee aankwam. Ik denk dat ik 'm houd. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten