Rosanne! 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Hallo mensen! Weet er iemand een heel schattig liefkoosnaampje voor je lieve schat? Zoals: - schattepetat - snoezepoes - druifje Enz? Ben benieuwd! Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Iriacynthe noemt mij wel eens 'domme Hollander'. Telt dat ook? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 12:25:13 schreef Olorin het volgende: Iriacynthe noemt mij wel eens 'domme Hollander'. Telt dat ook? Ja, maar dat ligt niet zozeer aan het woord hollander Filosofisch gedachtengoed bezit die Iriacynthe Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Haha nou vooruit . Is dat bedoelt als liefkoosnaampje dan? Samengevoegd: Zo van: mn lieve domme hollander haha Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Huh, ik ben niet zo van de liefkoosnaampjes... Ik zeg meestal gewoon 'lieverd' ofzo. Wat ik wel heel mooi vind is 'lief' als in 'mijn lief.' Verder gebruik ik ze meer in bui van meligheid. 'Zeg allerliefste schattepetat, zou je dat die mok bovenin willen pakken, ik ben te klein.' Qua meligheid weet ik er genoeg Liefst iets met 'woest aantrekkelijk' erin ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 12:26:24 schreef Morphogenesis het volgende: [...] Ja, maar dat ligt niet zozeer aan het woord hollander Filosofisch gedachtengoed bezit die Iriacynthe Hollanders zijn voornamelijk kakkers, arrogant, onbeschoft. Zij die geen kakkers zijn, moeten wel tokkies, tuig en krachtwijkers zijn.. Nederlanders daarentegen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 12:53:29 schreef Raido het volgende: [...]Hollanders zijn voornamelijk kakkers, arrogant, onbeschoft. Zij die geen kakkers zijn, moeten wel tokkies, tuig en krachtwijkers zijn.. Nederlanders daarentegen.. Watte?! Zijn Hollanders kakkers, arrogant, onbeschoft?? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 13:05:46 schreef Rosanne! het volgende: [...] Watte?! Zijn Hollanders kakkers, arrogant, onbeschoft?? Ja 'Uit de gouden korenaren, schiep God de Twentenaren. Uit het kaf en de resten, schiep God het Westen'. Er zijn blijkbaar mensen die denken dat Holland hetzelfde is als Nederland. Helaas, ik ben b.v. een Twentenaar, Nederlander, Rijssenaar en Overijsselaar van geboorte. Momenteel Utrechter, maar vooral Twentenaar. Hollander is geen liefkozing, maar een scheldnaam (voor mijn doen). Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 13:16:02 schreef Raido het volgende: [...]Ja 'Uit de gouden korenaren, schiep God de Twentenaren. Uit het kaf en de resten, schiep God het Westen'. Maar Gods grootste prestatie was een andere lokatie Hij begon de verlossing met 's hertogens bebossing Quote: Hollander is geen liefkozing, maar een scheldnaam (voor mijn doen). Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 13:35:49 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] Maar Gods grootste prestatie was een andere lokatie Hij begon de verlossing met 's hertogens bebossing [...] Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 13:46:56 schreef Raido het volgende: [...] ik snap 'm niet... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Mensen, dit is geen KB-kletstopic... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 13:58:17 schreef JoostG het volgende: Mensen, dit is geen KB-kletstopic... Mensen, zoals Joost al zei, BOT! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 12:26:37 schreef Rosanne! het volgende: Haha nou vooruit . Is dat bedoelt als liefkoosnaampje dan? Samengevoegd: Zo van: mn lieve domme hollander haha Soms zeg ik het inderdaad zo ja. Verder ben ik niet zo van die koosnaampjes, behalve dan voor de grap. Ik hou het op lieverd, lief of schat. Hoewel er ook wel eens Heerser of Godkeizer bij zit in een melige bui en met de nodige ironie. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik gebruik koosnaampjes ook ironisch. Voor de beste resultaten moet je de meest zoetsappige naampjes gebruiken, gegarandeerd effect. Moet wel eerlijk zeggen dat ik mijn lief vaker 'lieverd' noem dan bij zijn echte naam. Behalve als ik naar hem moet roepen door een volle kamer ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 14:02:02 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Soms zeg ik het inderdaad zo ja. Verder ben ik niet zo van die koosnaampjes, behalve dan voor de grap. Ik hou het op lieverd, lief of schat. Idem voor mij. ^ Ander koosnaampjes zijn voor melige, vage, of andersinds niet serieuze situaties. Mistress bijv, en nog een stel die ik op dit forum maar niet ga noemen omdat sommige mensen daar niet blij mee zijn. Maar laat ik zeggen, ze bezitten een bepaalde historische referentie. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Admod note: Alles na BOT oproep, dat hier niet aan voldeed, verwijderd. Enne... Niets 'moet' via dit topic Het idee van de rijmpjes vind ik wel leuk... Nieuw topic-idee? Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Mn vriend zegt altijd 'Roos', vind ik zo lief klinken Hoe bedoel je met die rijmpjes? Samengevoegd: Of 'deerne' vind ik ook zo schattig Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Ik heb mijn lief laatst 'kerstomaatje' genoemd, als voedingsverantwoord antwoord op 'dropje' van haar kant Link naar bericht Deel via andere websites
Rosanne! 0 Geplaatst 12 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 15:19:48 schreef JoostG het volgende: Ik heb mijn lief laatst 'kerstomaatje' genoemd, als voedingsverantwoord antwoord op 'dropje' van haar kant Haha goeie! Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Lieverd of schoonheid is zo'n beetje het enige wat ik gebruik. Hoewel ik haar bij gelegenheid weleens 'zoveel vragen' noem en zij mij 'mijn antwoord'. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 ieuw! mijn echtgenoot heeft een tijd gehad dat hij in de war raakte tussen 'schatje' en 'liefje'; hij noemde mij toen 'latje'.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 16:56:35 schreef Machiavelli het volgende: Lieverd of schoonheid is zo'n beetje het enige wat ik gebruik. Hoewel ik haar bij gelegenheid weleens 'zoveel vragen' noem en zij mij 'mijn antwoord'. Ok, dat is gewoon eng. (Misschien moeten wij elkaar maar eens Oloria 1 en Oloria 2 beginnen noemen. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 17:27:27 schreef Holla het volgende: ieuw! mijn echtgenoot heeft een tijd gehad dat hij in de war raakte tussen 'schatje' en 'liefje'; hij noemde mij toen 'latje'.. Kan je ook opvatten als een complimentje voor je slanke lijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 18:18:03 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Ok, dat is gewoon eng. En eveneens niet volkomen serieus Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten