Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Deze is mooier trouwens: Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 20:54:42 schreef Cornelius van Wijck het volgende: (wat leuk trouwens, om op een zo onverwachte plek mede-liefhebbers van mass destruction tegen te komen ) Je had het kunnen weten toen ik een jaar terug het topic "Post je favo kernbom" opende. Ik kan ook de ironie van atoomwapens wel waarderen. Voor alles is een kernexplosie de creatie van licht, en satanistisch gezien een soort vervulling van de blaat van de slang in de boom. Er zij licht, En er was licht PART II so to speak. Wel even teruggaan naar de tekentafel voor de rest. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:03:55 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Je had het kunnen weten toen ik een jaar terug het topic "Post je favo kernbom" opende. Dat is waar ook! It all comes back to me now Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:07:24 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] Dat is waar ook! It all comes back to me now Duurde even voor ik zelf de clown zag.... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Wat lopen hier een hoop figuren rond die vroeger links waren zeg... Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 19:39:54 schreef MarinusCopy het volgende: 9 augustus dit jaar is het 75 jaar geleden dat er voor het laatst een kernbom als wapen is gebruikt. Ik vind dat een best hoopvol gegeven. Ik ben een nakomertje uit de tijd dat mensen nog serieus bang waren voor WO III, maar ik kan het me nog net herinneren. Ban de Bom en zo. Nu ja vooruitgaande aan de festiviteiten dit topic dus. En uiteraard kunnen we discusieren over het feit of het iets betekent dat we elkaar niet opgeblazen hebben terwijl het toch makkelijk had gekund. Vergeet niet dat mensen dingen die kunnen zelden of nooit laten. * Asteraceae is blond. Is het niet pas 65 jaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:25:03 schreef Machiavelli het volgende: Wat lopen hier een hoop figuren rond die vroeger links waren zeg... mijn ouders vooral. Als ik heel, heel, heel eerlijk ben, vrees ik dat ik nooit links ben geweest. Alleen een pacifist, maar dat ben ik nog steeds, op persoonlijk niveau. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:25:28 schreef Asteraceae het volgende: [...] * Asteraceae is blond. Is het niet pas 65 jaar? Oeps.... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik ben nog steeds links, ik was juist als minderjarige een stuk rechtser. CDA met een pro militaire houding. Ik ben pas radicaal verlinkst toen ik bedrijfskundige informatica ging studeren. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:25:03 schreef Machiavelli het volgende: Wat lopen hier een hoop figuren rond die vroeger links waren zeg... Nou, ik ben volgens mij redelijk kern... uhm centrum.... Een liberaal maar dan zonder geitenwollensokken. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:26:24 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Oeps.... Dus ik ben niet blond, maar jij en iedereen die dat gewoon aan nam wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Ik ben te jong voor die F111. Mijn generatie had F117 posters. Of eventueel de F22, maar dat ding is een kleine 20 jaar in de 'experimentele' fase blijven hangen Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:29:27 schreef Asteraceae het volgende: [...] Dus ik ben niet blond, maar jij en iedereen die dat gewoon aan nam wel. Er staat ook achter min of meer. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 maart 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 22:58:52 schreef dingo het volgende: [...] Er staat ook achter min of meer. Die min of meer gaat meer om de kernproeven. Zo vermoed ik dat de bewoners van diverse atols er iets anders over denken. Het is een beetje lastig om het niet als daad van oorlog te zien als je atol tot 2500 CE licht geeft vermoed ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 11 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 20:49:40 schreef Bumblebee het volgende: Jaaa, ik had ook op de kleuterschool zo'n button met dit plaatje erop [afbeelding] en mijn ouders hadden een poster achter het raam. Die hing ook op mijn kamer, tot gruwel van mijn vader. Die demonstraties waren ook best gezellig. Quote: Op donderdag 11 maart 2010 20:54:42 schreef Cornelius van Wijck het volgende: (Voor de jeugd, de PSP ging later op in GroenLinks, Samen met de PPR en de EVP. Dat vond ik heel jammer. Eindelijk een linkse christelijke partij, gaan ze op in de brij die GroenLinks heet. Quote: Op donderdag 11 maart 2010 21:25:03 schreef Machiavelli het volgende: Wat lopen hier een hoop figuren rond die vroeger links waren zeg... Hoezo vroeger? Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Dat jullie als "bomliefhebbers" de Avro Vulcan nog niet hebben benoemd zeg Schandalig! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 22:45:12 schreef Dubito het volgende: Ik ben te jong voor die F111. Mijn generatie had F117 posters. Of eventueel de F22, maar dat ding is een kleine 20 jaar in de 'experimentele' fase blijven hangen Je hebt ultieme schoonheid gemist En zoals dat hoort, als oudje, ik vind die F117 leluk. Dat is toch geen vliegtuig meer! Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 09:15:37 schreef Jeast het volgende: Dat jullie als "bomliefhebbers" de Avro Vulcan nog niet hebben benoemd zeg Schandalig! Ik was op vakantie in Engeland toen twee Vulcans opstegen richting de Falklands/Malvinas. Dat was héél vaak op de diverse zenders te zien. Wat een spektakel. (Ook omdat men het vermoeden had dat er kernbommen aan boord waren trouwens) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 11:15:20 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] Je hebt ultieme schoonheid gemist En zoals dat hoort, als oudje, ik vind die F117 leluk. Dat is toch geen vliegtuig meer! Ik als jonkie ook hoor. F117 vind ik een lelijk blokkerig geval. Daarom vind ik als stealth toestel de B2 veel mooier, zeker als je dat ding in de lucht van onder ziet enzo. Terwijl ik eigenlijk veel meer met straaljagers dan met bommenwerpers iets heb. Quote: Ik was op vakantie in Engeland toen twee Vulcans opstegen richting de Falklands/Malvinas. Dat was héél vaak op de diverse zenders te zien. Wat een spektakel. (Ook omdat men het vermoeden had dat er kernbommen aan boord waren trouwens) Vet! Had ik ook graag bij willen zijn. Maar waren het niet drie vulcans? Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Kheb em op de afgelopen luchtmachtdagen gezien. Wat een apparaat zeg, ik werd er stil van... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op vrijdag 12 maart 2010 12:00:58 schreef Olorin het volgende: [...] Vet! Had ik ook graag bij willen zijn. Maar waren het niet drie vulcans? weet ik niet zeker, ik herinner me de beelden, maar het is al ff geleden he. De Falkland-oorlog, toen hadden we de koude oorlog nog. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 20:40:09 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Voor wie niet zo thuis is in de mega toys: dit is Mike: Ik ben vast de enige persoon die romantische associaties heeft daarmee. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Quote: Op donderdag 11 maart 2010 23:47:07 schreef Rudibu het volgende: [...] Die hing ook op mijn kamer, tot gruwel van mijn vader. Die demonstraties waren ook best gezellig. Zijn jullie nooit gaan bomspotten? Een must als leftie! Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Nop, nooit gedaan. Lijkt me wel leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 12 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2010 Mijn huisgenoot zit te flyeren voor een volgende bomspotactie, misschien moet ik maar eens meegaan, ik heb al veel te lang de barricaden niet meer beklommen. Ik word denk ik oud en burgerlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten