Dubito 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik merk echt dat ik geen tv kijk, ik ken bijna niemand behalve Loretta want dat is een nieuwslezeres uit de jaren 90. De naam Hind herken ik nog van zo'n idols show, ik denk de 1ste toen het nog veel in het nieuws was. Verder niemand. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 frits sissing ook niet? Van opsporing verzocht..? ik 'ken' ze allemaal, behalve arjen lubach.. kijk ik nu teveel tv? maar t lijkt me wel een leuke groep.. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Echt niet, ik heb zelfs net alle officiële groepsfoto's op de website bekeken, ik kijk (keek) wel tv, maar hele andere dingen en andere zenders vooral.... Ik ben dan wel weer genoeg nerd dat ik met wat moeite wel 40 a 50 personages uit Springfield kan opnoemen.... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Ik ken alleen Kim Pieters niet... tsja geen ONM fan he Maar verder ken ik ze en lijkt het me een leuke groep! Ik ben benieuwd... kan niet kijken vanavond maar kijk het het morgen ergens wel een keer Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Quote: Op woensdag 06 januari 2010 21:31:42 schreef Feebs het volgende: Ik heb ook niet alle jaren gekeken hoor, dus heel raar is het niet. We zijn bijna allemaal een keer op dat punt geweest dat we het nog nooit hadden gezien Echt niet! Ik heb tot nu toe elk jaar gekeken, en elk jaar weer zijn het 10 gillend spannende weken! Vanavond zit ik voor de buis, tentamenweek of geen tentamenweek, ala! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Op een van de filmpjes waarin het over de mol gaat sluit PJH (Pieter-Jan Hagens) af met iets van: "Het is ook nog nooit een presentator geweest, dus wie weet". Misschien bedoeld ie zichzelf er niet mee, maar dat er een mannelijke presentator die meedoet de mol is Of het is een HINT... En aangezien HIND (de zangeres) meedoet.... nahja die laatste is misschien wat vergezocht... maargoed Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 ik heb dit nog nooit gekeken.. misschien es aan beginnen?! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 zeker doen! Link naar bericht Deel via andere websites
xxlisetxx 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Idd het is echt een leuk programma! Ik moet vanavond werken dus word het opnemen Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Gokje vooraf? Wie is de mol? Ik zou Venderbos wel grappig vinden.... (Dat hij mee mag doen van de EO) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 * JoostG is nu ook aan het kijken. Ik snap alleen het spel nog niet helemaal.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Och heden mensen. Ik zat te kijken, en ik wist dat Loretta niet de mol was, dus: Loretta gaat eruit. Hoofdverdachte: Hind Overige verdachten:: Arjen, Barbara & Kim Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Quote: Op donderdag 07 januari 2010 21:30:19 schreef Gilrea het volgende: Och heden mensen. Ik zat te kijken, en ik wist dat Loretta niet de mol was, dus: Loretta gaat eruit. Hoofdverdachte: Hind Overige verdachten: : Arjen, Barbara & Kim te makkelijk mijn verdachten: Iriacynthe Olorin Manuel Frits Erik Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 k snapte er geen f*** van.. vage spelletjes .. moet er ook nog echt eventjes inkomen.. wrom denk je Hind gilrea? Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2010 Hind was op de boot wel lekker aan het mollen. Maar ik vind Sanne ook verdacht!! Als enige het briefje in haar hand gedrukt. Als laatste het boekje pakken. Gelijk een bondje vormen... hmmm... Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ik wil het ook volgen maar ik ben bijna elke donderdagavond weg en ik kan het niet opnemen Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 komt het niet op uitzending gemist dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op donderdag 07 januari 2010 22:16:49 schreef Luxuria het volgende: wrom denk je Hind gilrea? Omdat Hind naar mijn mening enorm verdacht deed. Ze riep op de boot dat ze de naam 'Tim' hoorde roepen, wat echt niet waar was. Tim en Frits, die namen lijken op elkaar, maar toch vind ik het verdacht. Daarnaast draagt ze in aflevering één alleen maar rood. De zon in de Japanse vlag is rood, de sleutelhanger met haar naam was als enigste rood, de combinatie vlaggen die bij haar hoorde was met rood.. Ergens ligt het allemaal veel te veel voor de hand. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Nou, ik heb het ook eens een kans gegeven. En ik snapte er echt de ballen niet van bij het eerste spelletje... Als je teveel vragen stelt (weet je zeker dat het zo moet?) ben je verdacht, maar als je iets zeker weet ook (ja, die en die was zoooooo stellig, verdacht hoor!) Maar op zich wel grappig, misschien dat ik volgende week nog een keertje kijk. Ohja, en ik hoop dat Frits Sissing de mol is, gewoon omdat hij Frits is en je het in eerste instantie niet achter hem zou zoeken. (Hij zou nog eerder Evita, Jozef of Mary Poppins spelen ) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 09:06:15 schreef Gilrea het volgende: [...]Omdat Hind naar mijn mening enorm verdacht deed. Ze riep op de boot dat ze de naam 'Tim' hoorde roepen, wat echt niet waar was. Tim en Frits, die namen lijken op elkaar, maar toch vind ik het verdacht. Daarnaast draagt ze in aflevering één alleen maar rood. De zon in de Japanse vlag is rood, de sleutelhanger met haar naam was als enigste rood, de combinatie vlaggen die bij haar hoorde was met rood.. Ergens ligt het allemaal veel te veel voor de hand. Eens! En Sanne is inderdaad ook verdacht. Maar dat komt ook omdat ze altijd chagrijnig en achterbaks staat te doen met een sigaret in haar hand.. Oh nee, da's een andere serie waar ze aan mee deed Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Dit zenden ze in Friesland volgens mij niet uit want de boeren hier hebben een gruwelijke hekel aan mollen! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Zozo... De humor ligt op straat... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 piebe is, als ik me niet vergis, zelf een fries. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Je sais Ik vond 'm gewoon niet grappig Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 reageren is ook niet verplicht. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten