Spring naar bijdragen

Wie is de Mol? (2010)


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 74
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ok, Sorry dan
flower.gif

Ik wilde even aangeven dat het niet helemaal ontopic is en zo.. en daardoor gaan jij en ik nu juist offtopic..

Mislukt, dus.

Wat is er niet on topic aan mijn reactie, het gaat toch over de mol? verbaasd.gif

Je moet niet beginnen te zoeken JoostG, want dan heb ik liever dat je me even vertelt waar ik wel - en niet mag posten. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]Eens! En Sanne is inderdaad ook verdacht. Maar dat komt ook omdat ze altijd chagrijnig en achterbaks staat te doen met een sigaret in haar hand..

Oh nee, da's een andere serie waar ze aan mee deed
widegrin.gif

hehe ja floor faber.. leuk is dat hè? knipoog_dicht.gif

btw; die pieterjan of janpieter, iig die presentator zei in het begin ook dat de mol in afl. 3 bekend zou worden gemaakt.. vond ik zo vreemd.. of heb ik dat verkeerd verstaan ofzo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

hehe ja floor faber.. leuk is dat hè?
knipoog_dicht.gif

btw; die pieterjan of janpieter, iig die presentator zei in het begin ook dat de mol in afl. 3 bekend zou worden gemaakt.. vond ik zo vreemd.. of heb ik dat verkeerd verstaan ofzo?

Nee! De mol zou zich laten zien. Dat is een zeer groot verschil, en de makers van 'wie is de mol' kennende, gaat dit nog een enorme denkkluif worden. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nee! De mol zou zich laten zien. Dat is een zeer groot verschil, en de makers van 'wie is de mol' kennende, gaat dit nog een enorme denkkluif worden.
knipoog_dicht.gif

Ze gaan de mol echt niet bekend maken... dan is het hele doel van het spel weg... dan kan iedereen op de mol stemmen en kan er niemand meer afvallen. Ze zullen er wel wat op bedacht hebben yes.gif

Ik verdenk Kim, Erik, Barbara, Manuel en Hind nu het meeste na die eerste aflevering smile.gif Ruime keuzemogelijkheden nog dus puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Als Sanne de mol is krijg ik een reep chocola van mijn moeder, als Kim het is moet ik er eentje voor haar kopen puh2.gif

Ik wist niet dat in de finale alleen de winnaar bekend zou worden en niet de mol! Echt, ik was zo teleurgesteld alsof ze mijn verjaadag afgezegd hadden ofzo. Mijn moeder en ik hebben de hele avond zitten simpen puh2.gif Kon iemand daar niet even voor waarschuwen ofzo!

Ik denk trouwens dat Kim het is, dus ik moet even een reep gaan kopen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als Sanne de mol is krijg ik een reep chocola van mijn moeder, als Kim het is moet ik er eentje voor haar kopen
puh2.gif

Die afspraak heb ik dus met m'n lief over een etentje... widegrin.gif

Quote:

Ik denk trouwens dat Kim het is, dus ik moet even een reep gaan kopen...

Zeg dat nou niet! Wees positief!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh zie net dat ik mijn theorie nog niet gedeeld had hier...

Het is zo dat Kim een ketting om haar nek heeft met het PLUS-teken --> +

+ is in het japans '10'

Het is het tiende seizoen en Kim is dus de tiende mol yes.gifyes.gifyes.gif


Samengevoegd:

Quote:

Ik had gehoopt op Frits, maar dat lag ook wel weer TEVEEL voor de hand (omdat hij het zo overlduidelijk niet was). Ik ben wel blij dat 'ie gewonnen heeft....)

(Waarom gaat Frits niet eens opzoek naar God? Weer eens wat anders als Evita, Jozef, Mary of Zorro...)

Of Gordon knipoog_dicht.gifmondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Och heden mensen. Ik zat te kijken, en ik wist dat Loretta niet de mol was, dus: Loretta gaat eruit.
boosrood.gif

Hoofdverdachte:
Hind

Overige verdachten:
: Arjen, Barbara & Kim

Oké, dit dacht ik na de eerste aflevering, zou het dan toch Kim zijn? Ik heb ook een theorie:

Bij het spel met de namen op het strand stonden er allemaal namen. Bij Kim is de letter M de eerste letter van het woord MOL (wat er dus ook uitgekomen is), dat zou een hint kunnen zijn dat Kim de mol is. Maar! Er stond uiteindelijk:

DE MOL TIEN

Daar zou je dus van kunnen maken:

DE KIM MOL TIEN

En hussel je dat:

KIM NIET DE MOL

Die N van tien is trouwens niet van Sanne, anders kon je zeggen: NIET SANNE.

Of ben ik nou para? widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid