Olorin 155 Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Nacht overslaan trek ik niet goed. Tot veel te laat doorwerken/studeren en de dag erna vroeg op moeten helaas wel. Voor stage ga ik er teveel aan kapot trouwens, dus dat probeer ik te voorkomen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 Yay voor laat studeren en dan nog crediblen!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 3 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2012 gaan slapen na 12u en dan opnieuw eruit rond 6u15-7u, het is s lopend Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 En toen was ik maarzo al een heel kwartier 18 jaar,, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2012 Hier ook dan maar gefeliciteerd. Dit topic doet me altijd denken aan aardbeien kwarktaart. En dat is toevallig, want drie keer raden wat ik morgen voor ontbijt ga eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 8 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2012 vanaf morgen is het gedaan met korte nachten laatste dagen nog maar 6u slaap gehad, en deze nacht wordt 4u deadline is bijna gehaald, morgen eens horen wat de jury zegt. En het vriendje, de arme stakker, is met me opgebleven om me te motiveren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 9 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2012 niet kunnen slapen en morgen stage hebben op een school met kinderen die of leer of gedrags problemen hebben,, geen goede combinatie ben ik bang:( Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 weeeer een nacht:) kbegin ondertussen flink melig te worden van al dat slaapgebrek:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 ik hou je wel ff gezeldschap te pijn en gespannen lijf voor slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 bagger:S Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 so be it Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Heb je geen hitte kussen? werkt bij mij altijd heel effectief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 nee heb al heet gedouched maar de rust werd me niet gegund Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Lastig en pijnstillers werken ook niet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 jawel maar dan beweeg ik snel te veel dan vergeet je helemaal op houding enz te letten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 owja, das niet handig:p ik hoop dat je snel kan slapen;) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 kom wel goed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 11 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2012 Om de hoeveel tijd komt je moeheid gevoel terug? want ik wil zo langzamerhand ook wel slapen maar ben niet meer moe,, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 Ik was vannacht ook wakker, maar ben bewust niet online gekomen. Anders voel ik me zo verslaafd aan internet Ik heb gisteren wel een nachtwake gehouden, en die kon ik goed gebruiken! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 12 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2012 tja ik ben verslaafd aan internet:( kheb straks zondagsschool, aangezien het moederdag is heb ben we besloten daar iets mee te doen. Ik heb als werkje bedankt : een schat kistje vouwen met karton, rood stof erin doen en er een pareltje op leggen (kheb wel van die armbanden met nep parels die knip ik wel kapot) en dan schat kistje dicht, en op de voorkant geschreven: Mama is een parel in Gods hand. Nu alleen nog een bijbel verhaal vinden die er bij zou kunnen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 zoals die man met heel veel parels, maar zo'n unieke vond dat hij alles verkocht? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2012 dat verhaal heb ik inderdaad gezocht vanochtend maar kon hem niet vinden en khad geen internet daar om het te googlen,, dus heb ongeveer mijn versie van het verhaal gegeven:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 15 mei 2012 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2012 Nog anderhalf uur... Ovrigens, ik ben nu wakker omdat ik rond etenstijd zo duf als een garnaal was, en daarom toen al ben gaan slapen. Ik was liever naar Nederland- Australie(heren) gegaan, de volleybalwedstrijd die vandaag in Nijkerk gespeeld werd... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 9 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2012 Vroeger zag ik tegen de zondag op omdat ik dan niet kon uitslapen. Nu is zondag de eninge nacht waarop ik meer dan 6u slaap heb.^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 10 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2012 Ha, dat is fijn een topic voor nachtdieren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten