Ursa 1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Normaalste zaak van de wereld mensen. Trouwens, waarom wil de kat om zes uur 's nachts op mijn tenen jagen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 We mogen weer geloof ik. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 [annoyed grunt] Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 U weet het; er gaat niets boven een verse, goede, vette, gorgelende darmgrunt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik ben vergeten waarom ik ging grunten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoezo, houd jij niet van een dergelijke grunt? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hmm... die vraag is me te suggestief om antwoord op te geven. Poging 1 om te slapen is mislukt. We gaan weer vrolijk verder. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik hou er wel van Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 om 03:45 uit de kroeg, en nu hieperactief.. Dat is me toch zeker al meer dan 5 jaar niet overkomen. Misschien nog wel langer. leuke oudejaarsavond zal dat worden, als ik mijn ogen open kan houden. nu ja, dan nu maar proberen flink lang uit te slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kettingzaag 0 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 2weken snachts leven en overdag tot een uur of 1 uitslapen is niet slim als daarna je wekker gewoon weer keihard om 5:30 gaat.. ik wil slapen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 10 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2012 Ik ken het. Niet fijn, maar morgen zal je vast zo moe zijn dat je vroeg naar bed gaat. Dan is je dag/nacht ritme ook meteen weer normaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 7 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2012 Woop woop.. En wie is er nog wakker?? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 16 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2012 De laatste tijd niet echt veel nachtmensjes meer? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Daar lijkt het niet op he? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 Op tijd er in, op tijd er uit. Zoo is 't burgerleven. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 De laatste tijd niet echt veel nachtmensjes meer? Jewel, maar die zitten dan niet op internet rond die tijd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 17 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2012 De laatste tijd niet echt veel nachtmensjes meer? Jewel, maar die zitten dan niet op internet rond die tijd. Tja dat kan ook nog Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik heb zin in pizza. Met knoflooksaus. Hmmmmmmm... Ben & Jerry's Cookiedough zou het perfect afmaken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mieke 0 Geplaatst 12 april 2012 Rapport Share Geplaatst 12 april 2012 Ik hier? Ik ga maar eens gauw op bed. op bed? ' nederlanders en belgen spreken dezelfde taal, maar toch oh zo verschillend' 'op bed gaan' is Gronings. De meeste Nederlanders zeggen: 'naar bed gaan' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 I'm a God girl that's who I'll be From the top of my head to the soles of my feet No I can't deny it, wouldn't even try I'm your girl in a crazy world I'm a God girl that's who I'll be From the top of my head to the soles of my feet I can't deny it, wouldn't even try I'm your girl for the whole wide world to see Soms toch lastig als je niet kan slapen en dan zo'n liedje in je hoofd hebt die ook niet bepaald meehelpt moe te worden.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Niet direct een slaapliedje inderdaad. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 13 april 2012 Rapport Share Geplaatst 13 april 2012 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 april 2012 Rapport Share Geplaatst 17 april 2012 Ik ga maar weer eens een nachtje door met school en stage werk.. Aangezien mijn wekker over 2 uur weer gaat heb ik geen zin om nu nog te gaan slapen.. Dan mis ik zeker mijn bus Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 @Godgirl, weten we meteen waar je naam door geïnspireerd is:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 18 april 2012 Rapport Share Geplaatst 18 april 2012 Ik ga maar weer eens een nachtje door met school en stage werk.. Aangezien mijn wekker over 2 uur weer gaat heb ik geen zin om nu nog te gaan slapen.. Dan mis ik zeker mijn bus Ik wou dat ik nog zo jong was dat ik dat kon...... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten