Olorin 155 Geplaatst 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 Tot 10.30 zijn het dagelijkse zonden waar je flinke aflaat voor nodig zult hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 4 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 w00t! Ik voel me plots zo'n goede christen, zo vrij van zonden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 februari 2010 Quote: Op donderdag 04 februari 2010 01:14:47 schreef Machiavelli het volgende: [...] Arme clienten . Wat een onchristelijk tijdstip. Ga jij het mn baas vertellen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 De visite is de deur uit. Mijn vrouw en ik willen nu echt graag slapen. Nog even wat sites checken en dan naar bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2010 Zo, net nog even een filmpje zitten kijken. The Gift. Best een leuke film. Nu nog even vlug een beetje opruimen en dan duik ik mijn warme bedje in. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Nou lekker, ik heb ongeveer van half drie tot een uurtje of vier ofzo zeer licht geslapen, toen heb ik maar journaal gekeken, ontbeten en een peukje gedaan en nu maar de laptop aangeslingerd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Oeh, dan zal je wel brak zijn vandaag. Sterkte. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Ach, vanaf een uurtje of 7 tot zonet geslapen. Maar wel balen, mijn slaapritme raakt een beetje ontregeld. Iets met teveel vrije tijd en teveel dingen om over na te denken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 8 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2010 Dankzij het samenstellen van een live-muziek Top 11 voor een muziekavondje met 2 vrienden en daarna nog een online verhuisbericht maken voor de familie van moederskant (die over een googlegroup beschikt en die ik dus maar digitaal bericht, da's makkelijker) ben ik vandaag ook weer een nachtmens geworden. Ben trouwens wel moe nu. Zo toch maar eens gaan slapen, maar eerst even een malt-biertje als beloning voor deze arbeid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
michaelw 0 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 ik ga naar bedje toe! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Ik ben gisteren om iets voor negen gaan slapen. Dat heb ik volgens mij sinds mijn kindertijd niet meer gedaan. Na dertien uur slaap voel ik me zelfs een heel klein beetje niet meer doodmoe! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 ho is Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Quote: Op dinsdag 09 februari 2010 10:45:31 schreef Iriacynthe het volgende: Ik ben gisteren om iets voor negen gaan slapen. Dat heb ik volgens mij sinds mijn kindertijd niet meer gedaan. Na dertien uur slaap voel ik me zelfs een heel klein beetje niet meer doodmoe! Waren wij zo vermoeiend dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2010 Quote: Op dinsdag 09 februari 2010 13:59:40 schreef Think het volgende: [...]Waren wij zo vermoeiend dan? Nee hoor, ik heb helemaal mezelf uitgeput door veel te laat te gaan slapen en de volgende ochtenden vroeg op te moeten (zaterdag om mijn trein te halen, zondag om naar de kerk te gaan, gisteren om op tijd op school te zijn). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ik heb het gaming-virus weer te pakken. Na maandenlang geen zin meer in game kreeg ik er gisteravond om 22:00 weer zin in en heeft het me uiteindelijk tot 6:30 wakker gehouden. En dat terwijl ik vandaag om 12:00 met vrienden begin met het schilderwerk in mijn nieuwe huis - Think is soms erg ongedisciplineerd. En niet eens met gamen zelf al die tijd bezig geweest, maar ook met puzzelen op xp-tabellen, om te kijken wat een goed moment is om te dual-classen met de Cleric>Thief die ik van plan ben, in een drievrouwsparty: de Trias Femina: Femina de Cleric>Thief, Jaheira de Fighter/Druid en Imoen de Thief>Mage. Samen gaan zij de Sword Coast onveilig maken, ehh, veilig maken Samengevoegd: Virtuele hug kado voor degene die hieruit weet af te leiden om welke game het gaat! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Baldur's gate? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Quote: Op dinsdag 09 februari 2010 14:56:04 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Nee hoor, ik heb helemaal mezelf uitgeput door veel te laat te gaan slapen en de volgende ochtenden vroeg op te moeten (zaterdag om mijn trein te halen, zondag om naar de kerk te gaan, gisteren om op tijd op school te zijn). Naja, zondagochtend was het half 10. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Gefeliciteerd! Baldur's Gate Tutu om precies te zijn. *Think hugt Morpho* Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Ik ben aardig wakker vandaag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Pffff, na een paar weken een ritme te hebben gehad van 02:00-13:00 valt het niet mee om om een uur in je bed te liggen en om 9 uur eruit te komen. Het doet gewoon bijna pijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Quote: Op woensdag 10 februari 2010 11:14:58 schreef Eli7 het volgende: [...] Naja, zondagochtend was het half 10. Half 10 IS vroeg. En het was denk ik ook wel drie uur toen we sliepen, niet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Quote: Op woensdag 10 februari 2010 17:04:14 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Half 10 IS vroeg. En het was denk ik ook wel drie uur toen we sliepen, niet? Nope. Het was kwart voor 2 toen ik zei dat we wellicht eens moesten gaan slapen. En toen lagen we er echt binnen een half uur allebei in. En half 10 is gewoon een beetje aan de vroege kant, maar zo extreem vroeg is het nou ook weer niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Quote: Op woensdag 10 februari 2010 17:07:39 schreef Eli7 het volgende: [...] Nope. Het was kwart voor 2 toen ik zei dat we wellicht eens moesten gaan slapen. En toen lagen we er echt binnen een half uur allebei in. En half 10 is gewoon een beetje aan de vroege kant, maar zo extreem vroeg is het nou ook weer niet. Moppermopper doe nu eens niet zo moeilijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2010 Quote: Op woensdag 10 februari 2010 17:11:58 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Moppermopper doe nu eens niet zo moeilijk. Na vooruit, je hebt gelijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 11 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2010 Het is alweer veel te laat!! Om 05:15 uur de wekker weer... kga gauw ronken! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten