Spring naar bijdragen

Te timide om een meisje te


Aanbevolen berichten

Ik ken het probleem. De weinige dates die ik gehad hebt, liepen allemaal verkeerd af. Maar goed, ik zit nu in een leeftijd waarin leeftijdsgenoten gaan samenwonen, soms trouwen en zelfs kinderen krijgen, en als je dan achterblijft is dat ergens pijnlijk. Aan de andere kant moet je niet er je levensgeluk aan ophangen denk ik. En ach, in sociaal opzicht doe ik het niet slecht, dus ik denk dat er voor mij wel kansen liggen. Kom alleen niet zoveel vrijgezelle meiden van mijn leeftijd tegen.Uberhaupt weinig meiden van mijn leeftijd, omdat ik qua vriendschappen toch meer een 'mannenman' ben met weinig vrouwelijke vrienden(al heb ik die wel, maar heel weinig). Ik begrijp mannen ook beter,al besef ik dat het de vrouwen zijn die een gemeenschap bij elkaar houden.Waarvoor dank natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

lol nee .. das pas een afknapper.
knipoog_dicht.gif

Ja maar jij weet niet wat ik om donder! party.gif


Samengevoegd:

Quote:

Ik ken het probleem. De weinige dates die ik gehad hebt, liepen allemaal verkeerd af.

Het doet me deugt dat iemand me nog begrijpt, alleen jammer dat je van hetzelfde geslacht bent als ik!


Samengevoegd:

Quote:

jullie zouden eens gewoon moeten aanmelden op een datingsite.
big-smile.gif
(of met elkaar daten)
rofl.gif

Nee, als ik me aanmeld op een datingsite bestaat de kans dat ik een eerste date moet meemaken en dat wil ik koste wat het kost voorkomen immers! devil.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]Go with the flow zeggen ze dan in het Engels, laat het over je heen komen en probeer veel minder de controle te willen uitoefenen. Dan ben je meer ontspannen en dat heeft dan ook direct zijn weerslag op je afspraak.
smile.gif

Ja maar, ja maar! Controle opgeven? Ik zou willen dat ik het kon als perfectionist zijn, maar.... hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk bij jezelf: Zij denkt misschien wel net als ik, oh wat zou hij van me vinden, maakt zich zorgen om allerlei triviale dingetjes... Terwijl jij dat helemaal niet ziet, je vind haar gewoon leuk! Jij ziet een leuke meid en niet iemand die constant allemaal gebreken vertoont.

Bedenk dat, en dat het ook andersom zo is (zij vind jou leuk genoeg om mee uit te gaan, dus let ze waarschijnlijk niet op de meeste dingen die jij als grote problemen ziet. Zij ziet een leuke jongen) Als het je lukt om dit te bedenken en ook te geloven, dan ben je al veel zekerder en dan zul je denk ik ook niet van die hele grote flaters begaan. Succes

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ga dan eerst eens even een tijdje mailen ofzo.

Hier moet je wel mee uitkijken, omdat je je over internet zo makkelijk anders voor kunt doen (en die ander kan dat dus ook). Als je vantevoren veel met elkaar omgaat over internet heb je kans dat je tegen een teleurstelling aanloopt. Ik spreek uit ervaring trouwens... puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Denk bij jezelf: Zij denkt misschien wel net als ik, oh wat zou hij van me vinden, maakt zich zorgen om allerlei triviale dingetjes... Terwijl jij dat helemaal niet ziet, je vind haar gewoon leuk! Jij ziet een leuke meid en niet iemand die constant allemaal gebreken vertoont.

Bedenk dat, en dat het ook andersom zo is (zij vind jou leuk genoeg om mee uit te gaan, dus let ze waarschijnlijk niet op de meeste dingen die jij als grote problemen ziet. Zij ziet een leuke jongen) Als het je lukt om dit te bedenken en ook te geloven, dan ben je al veel zekerder en dan zul je denk ik ook niet van die hele grote flaters begaan. Succes

Dank je wel!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waarom zo'n big deal over het daten? Date dan niet, maar sluit je samen aan bij een groepje zodat ze de kans heeft je te leren kennen en ze het hooguit aandoenlijk vindt als je op je eerste date van alles ondersteboven loopt. Kortom geef haar de tijd om verliefd op je te worden ipv het af te dwingen met een date.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom zo'n big deal over het daten? Date dan niet, maar sluit je samen aan bij een groepje zodat ze de kans heeft je te leren kennen en ze het hooguit aandoenlijk vindt als je op je eerste date van alles ondersteboven loopt. Kortom geef haar de tijd om verliefd op je te worden ipv het af te dwingen met een date.

Ja daar zit wat in!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Waarom zo'n big deal over het daten? Date dan niet, maar sluit je samen aan bij een groepje zodat ze de kans heeft je te leren kennen en ze het hooguit aandoenlijk vindt als je op je eerste date van alles ondersteboven loopt. Kortom geef haar de tijd om verliefd op je te worden ipv het af te dwingen met een date.

yes.gif wat Dingo zegt... yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid