Spring naar bijdragen

Te timide om een meisje te


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 95
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Quote:

das bullshit, op datingsites is niet 24/7 wat te doen. maar het kwam zo op mij over.

Ik kan begrijpen waarom het zo overkomt, maar dat betekent niet dat het ook zo is! smile.gif

Iemand zonder Christus is natuurlijk hopeloos Ef 2,12 naar mijn geloof!

Quote:

mijn ervaring: als je hopeloos op zoek bent naar liefde vind je het niet.

als je vrede met de situatie hebt, met je leven, dan vind je opeens iemand.

Je bedoelt als je niemand meer nodig hebt? Ben je niet bang dat het nadeel daarvan is dat de liefde eerder kan verkillen?

Quote:

ik ben wel eens hopelijk op zoek geweest naar een relatie. zag in iedereen een toekomstige partner. maar ik vond geen liefde.

toen het net uit was met mijn ex wou ik graag een tijdje vrijgezel blijven. ik vond het goed zo.

toen kreeg ik opeens contact met een man. ik ben nu met hem getrouwd.

mijn advies: zorg dat je vrede krijgt met jezelf en met je leven.

Dat is een gelukkige wending en ik ben blij voor je dat het zo gelopen is. Doch nogmaals, ik maak een wanhopiger indruk dan het geval is, want ik ben door schade en schande genoeg door de wol geverfd om niet als een kip zonder kop achter elk meisje aan te rennen!

Alhoewel als ik sommigen zie! engel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

Maar dat is het hem nu net he?

Ben je wel tevreden met jezelf?

beetje psychologie van de koude grond hoor dit. Als iem. liever een relatie heeft dan dat hij in zijn eentje is, wat overigens zo'n beetje heel de mensheid liever heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene een minderwaardigheidscomplex heeft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

beetje psychologie van de koude grond hoor dit. Als iem. liever een relatie heeft dan dat hij in zijn eentje is, wat overigens zo'n beetje heel de mensheid liever heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene een minderwaardigheidscomplex heeft.

Dat zeg ik ook niet he? Ik vraag het alleen maar. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

beetje psychologie van de koude grond hoor dit. Als iem. liever een relatie heeft dan dat hij in zijn eentje is, wat overigens zo'n beetje heel de mensheid liever heeft hoeft dat niet gelijk te betekenen dat diegene een minderwaardigheidscomplex heeft.

Daar ben ik het zeker mee eens. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid